Heb jij al gewinkeld op afspraak?
Ik heb vandaag 3 "afspraken" bij winkels.. ben benieuwd!
Vind je dit fijn of juist stom?
Rixt schreef:Nog niet. Ik wacht tot ik écht wat nodig heb maar dat is nog niet voorgekomen (in andere winkels dat de supermarkt en drogist). Ik ben ergens ook een beetje bang om met lege handen weer de winkel te verlaten als ik bij nader inzien toch niet kan vinden wat ik zoek, zou me dan toch wat opgelaten voelen
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
Marin schreef:Ik dacht dat je maar 10 minuten mocht per winkel maar ik lees nu afspraken van 20/30/40 minuten. Dat kan dus wel? Dat heb ik gemist.
Fred schreef:Nee, maar ik heb er wel een vraag bij:
Voel je je eerder genoodzaakt cq min of meer verplicht om iets te kopen bij een winkel waar je een afspraak hebt staan?
Dit vraag ik omdat als je op afspraak naar een winkel gaat en achteraf niets koopt de winkelier vast zal denken: "Wat als iemand anders nu mijn winkel had bezocht waar tegen ik nu nee heb moeten zeggen omdat ik al vol zit op dit tijdstip? Die had vast wel iets gekocht".
Oh voel me totaal niet verplicht om iets te kopen maar ben dit nu wel van plan anders maak ik geen afspraak😉 heb een lijstje van wat ik wil kopen dus dat red ik prima binnen de tijd. Action, hema en de zeeman!
Ik denk dus dat mocht ik gaan winkelen op afspraak ik eerder een schuldgevoel zal hebben als ik niets zal kopen bij een winkel waar ik een afspraak heb staan. Het voelt als veel minder vrijblijvend rondkijken dan winkelen zonder afspraak.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers