Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bedankt allemaal!

<<

Anoniem197

Bericht 16 Feb 2017 07:13

Bedankt allemaal!

Ik heb zoveel geleerd hier op het forum of veel aan bepaalde topics gehad. Een paar voorbeelden:
- gisteren over 50plus
- over de kinderen heb ik hier echt veel geleerd
- rebecca met de aangepaste Ikea trap zodat een kind mee kan koken, deze staat op de planning om te maken
- jans met lekkere recepten
- minx met de voorbeelden van was sorteren
- alle kinderkleding die ik hier al gekocht heb
- ideeën voor het Ikea keukentje
En natuurlijk nog veel meer!

Gisteren was het weer zo'n dag. Midden in de verhuizing en we wisten niet hoe we de was moesten sorteren. Ik had er ooit iets over gelezen en minx had een link geplaatst. Dus zo hebben wij het opgelost. Ondertussen stond op het fornuis een lekker gerecht wat ik hier had gevonden en de lekkere chocolade koeken van jans hadden we bij de koffie al op.

Dus iedereen bedankt voor dit fijne forum waar we zoveel kunnen leren! En vooral de burgemeesters bedankt voor al het harde werk.
Hopelijk blijven we hier nog allemaal jaren komen!
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 16 Feb 2017 07:16

Re: Bedankt allemaal!

Wat een lief topic. Jij bedankt voor het openen.


Ik heb ook veel aan het forum ondanks dat ik meestal alleen maar mee lees. Toch kan ik er mijn vragen en verhalen kwijt.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Anoniem197

Bericht 16 Feb 2017 08:02

Re: Bedankt allemaal!

Raven schreef:Wat een lief topic. Jij bedankt voor het openen.


Ik heb ook veel aan het forum ondanks dat ik meestal alleen maar mee lees. Toch kan ik er mijn vragen en verhalen kwijt.


En jij nog bedankt voor de tijdschriften! Lees ze nog steeds, lekker in bad. Daarna gaan ze nog een rondje langs vriendinnen. Echt fijn!
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 16 Feb 2017 09:52

Re: Bedankt allemaal!

Heel lief topic! De aangepaste ikeatrap werkt overigens ook perfect om mee te helpen baby-badderen of iets dergelijks, we hebben 'm nu tijdelijk boven staan, ideaal!
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Feb 2017 09:57

Re: Bedankt allemaal!

Wat leuk dat je zoveel concrete voorbeelden kunt noemen uit je dagelijks leven. Dat maakt het heel tastbaar hoe fijn het forum soms kan zijn.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem316

Bericht 16 Feb 2017 10:17

Re: Bedankt allemaal!

Inderdaad DdL! Hier ook al veel geleerd. En het is fijn, met name nu L. er is, ervaringen uit te kunnen delen en vooral advies te vragen!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers