Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van?

<<

Anoniem187

Bericht 28 Feb 2016 19:43

Waar baal jij op dit moment van?

Ik baal ervan dat er een werkweek van 6 dagen (ongeveer 60 uur) op me te wachten staat. Bluh!

En ik baal vooral heel hard dat er dit jaar geen week zonvakantie voor mezelf op de planning staat. Ik ben er zooooo aan toe. Ik ben 3 jaar geleden alleen naar Lanzarote geweest en vorig jaar naar Mallorca maar daar werd ik al direct ziek. Ik merk nu dat ik na 3 jaar kei hard werken en veel gezeik op het werk gewoon echt toe ben aan een week zon, zee, strand. Maar ik wil niet meer alleen nadat ik vorig jaar zo ziek geworden ben. Grrrrrrrr. Ik ben de enige vrijgezel bij mij vriendinnen dus ik kan gewoon met niemand samen :(
<<

Anoniem148

Bericht 28 Feb 2016 19:46

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Ik baal dat mijn man nu aan het werk is. Normaal heb ik er geen probleem mee maar vandaag wel en ik weet niet waarom.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 28 Feb 2016 19:50

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Ik baal dat mijn man een week weg is voor het werk. Ik wil gewoon met hem op de bank zitten en genieten :love:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem148

Bericht 28 Feb 2016 19:56

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Taeda schreef:Ik baal dat mijn man een week weg is voor het werk. Ik wil gewoon met hem op de bank zitten en genieten :love:


Haha dat snap ik.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 28 Feb 2016 20:06

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Dat ik een week te vroeg ongesteld ben. Na 3 weken al, hoe kan dat? \./
L2014 & H2017
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 28 Feb 2016 20:13

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Ik baal dat Lu. gewoon alweer koorts heeft. Vorige week maandag ben ik met hem bij de (vervangende) huisarts geweest, toen was hij al voor de 5e dag ziek met hoge koorts. Dinsdag was hij ook nog ziek maar woensdag ging het beter. Donderdag ging het ook beter en vrijdag ging het weer minder. Gisteren had ik een meeting met de voornaarmama's en hij was zo om alles aan het huilen en piepen dat ik hem op heb laten halen door mijn vriend om te slapen. 's avonds vond ik hem warm maar ik wilde hem ook niet meer plagen met de thermometer. Vandaag vond ik hem weer warm dus toen heb ik toch maar gemeten, vanmorgen had hij 38,6 en vanmiddag na zijn dutje 39,4.
Heb ook even gebeld met de HAP en gelukkig vonden zij ook dat het wel tot morgen kon wachten, dus morgen gelijk de huisarts maar weer bellen, ze zijn net een week dicht geweest dus het zal wel giga-druk zijn.

Zelf ben ik ook echt nog niet fit, ik hoest me een ongeluk en ben heel erg moe, gisterenavond had ik verhoging, gelukkig heb ik geen koorts meer.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 28 Feb 2016 20:14

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Dat de oudste weer ziek is.
Gisteren leek het helemaal over te zijn, maar vandaag weer hangerig, tijdens het avondeten spugen. Een Temp die heen en weer gaat.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 28 Feb 2016 20:21

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Ik baal dat ik nu al bijna een week geveld ben door de griep. Geen eetlust, geen energie, hoest de longen uit mijn lijf: niks aan.

En ik heb zin aan een dagje lekker naar de sauna, maar dat zit er financieel even niet in. Paar erg dure dierenartsrekeningen afgelopen weken.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

anoniem196

Bericht 28 Feb 2016 20:26

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Kissyfur schreef:Ik baal dat ik nu al bijna een week geveld ben door de griep. Geen eetlust, geen energie, hoest de longen uit mijn lijf: niks aan.

En ik heb zin aan een dagje lekker naar de sauna, maar dat zit er financieel even niet in. Paar erg dure dierenartsrekeningen afgelopen weken.

zodra er een aanbieding is.. dan neem ik je mee.
<<

anoniem196

Bericht 28 Feb 2016 20:28

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Ik wil van alles, en kan zo weinig.
2x kraamvisite vandaag en het bed verschoond.
En ben zo moe en buikpijn. En ik heb vanmiddag nog een uurtje geslapen.
<<

Anoniem304

Bericht 28 Feb 2016 20:52

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Ik heb vrijdag wat alcohol gehad en gisteren allemaal hapjes voor m'n verjaardag en dat moet ik nu bezuren met verschrikkelijke buikpijn waardoor ik ook super misselijk ben.

Stomme darmen!
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 28 Feb 2016 21:35

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Wat een hoop zieken! Beterschap voor iedereen!
En taeda, logisch en echt niet leuk om nu niet samen te zijn!

Ik baal omdat ik al de hele week zo goed als alleen ben (met dochter), gelukkig is mn vriend morgen vrij!
Juli 2015
Maart 2017
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 28 Feb 2016 21:54

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Ikknutsel: lief ♡

En als ik die stomme griep uit mijn lijf heb gebannen wil ik je best een keer komen helpen met de zware huishoudelijke klussen als stofxuigen/bedden etc. Denk alleen niet dat je blij bent als ik de bacillen jouw huis in breng ;)
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 28 Feb 2016 22:01

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Dat sparen me gewoon nauwelijks lukt met dit salaris, maar meer werken gaat gewoon niet. Ik ben gewoon kapot. En nu moet ik mn hondje ook nog laten castreren....pffff stom geld!!'

Knuffel voor de zieken!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem185

Bericht 28 Feb 2016 22:19

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Ik baal dat ik eigenlijk nog steeds niet fit ben (mijn vakantie weekje ziek geweest) en nu op mijn 7e van 9 diensten op rij zit. Woensdag één dag vrij - maar ook dat eigenlijk niet want er is een verplichte vergadering gepland - en dan wéér 9 diensten op rij.
Eigenlijk moet ik dus 19 dagen op rij werken terwijl ik niet fit ben. Ik heb al geweigerd naar de vergadering te komen, maar ik vrees dat ik toch moet komen omdat het verplicht is voor iedereen.
<<

Anoniem219

Bericht 28 Feb 2016 22:47

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Dat ik een koortslip heb en dus niet mag knuffelen met mijn kinderen. En geen kusjes mag geven...
<<

Anoniem167

Bericht 28 Feb 2016 22:49

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Dat alles even tegen lijkt te zitten..
<<

Anoniem168

Bericht 29 Feb 2016 08:06

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Ik baal dat ik verdrietig ben en dat ik er buikpijn van heb. Alles zit tegen, er is niks wat meezit of positief uitvalt en ben het even zat.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 29 Feb 2016 08:21

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Knuffel Pippa en Brooke. Hoe komt het dat je zo verdrietig bent Brooke? En wat zit er allemaal tegen, Pippa?
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 29 Feb 2016 08:32

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Knuffel voor de meiden hierboven!

Ik baal dat ik nog steeds niet fit ben, al sinds donderdagavond misselijk, hoofdpijn en wat duizelig. En dat terwijl ik deze maand elke week een dag extra moet werken, slechte timing..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem168

Bericht 29 Feb 2016 09:47

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Leaf schreef:Knuffel Pippa en Brooke. Hoe komt het dat je zo verdrietig bent Brooke? En wat zit er allemaal tegen, Pippa?


Omdat ik eindelijk de moed had om wat met bepaalde gevoelens te doen en het op te schrijven en te versturen, maar ik weet helemaal niet of mijn bericht wel is aangekomen, dankzij facebook. Omdat er eerst stond dat mijn bericht gelezen was om 3.15 uur de volgende dag en paar uur later stond het op ongelezen weer. Een dag later stond er ineens dat het gelezen was op de maandag om 11.15 uur een minuut na het verzenden van mijn bericht en sinds zaterdagavond staat het bericht weer op ongelezen. Het gaat hier niet om een normaal persoon uit gewone kring, dus het staat best wanhopig om weer bericht te sturen en dan kans is groot dat het dan ook in de spam terecht komt. Er staat op de pagina dat ze doorgaans binnen een uur reageren, is nu een week geleden dat ik het bericht heb verstuurd. Weet niet wat ik moet denken en voel me gewoon kut daardoor. Een van de weinig dingen waar ik houvast aan hield de laatste weken, omdat alles tegenzit en er elke keer weer nieuwe zorgen komen op mijn pad.
<<

Lady1984

Noob

Berichten: 88

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:46

Bericht 29 Feb 2016 10:32

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Brooke is er geen optie dat je het bericht nogmaals verstuurd maar dan niet via facebook en met bijvoorbeeld een aankomstbevestiging?
Mag ik vragen waarom je een belangrijk bericht niet via mail of per post verstuurd? Telefonisch ook geen optie?
<<

Anoniem168

Bericht 29 Feb 2016 10:47

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Waren die opties er maar, dan had ik dat zeker gedaan. Dat is het probleem juist, ik weet niet hoe ze ik dan moet bereiken. Maar goed beetje vaag ben ik waarschijnlijk, maar zet hier liever niet neer waar het precies om draait (deels uit schaamte omdat het kinderachtig voelt).
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 29 Feb 2016 11:10

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Misschien lucht het juist op Brooke?

Beterschap aan alle zieken! Ik dacht dat ik ziek werd gisteren maar ben toch weer opgeknapt.

Ik baal eigenlijk beetje van mijn werk. Het daagt me niet (meer) uit, ik heb eigenlijk niet heel veel te doen wat ook niet bijzonder motiveert maar weet dat ik me in mijn handjes mag knijpen met werk op 5 minuten van mijn huis, vast contract en waarin ik kan doen wat ik wil (feitelijk). Dus dat is de kant die ik maar moet blijven zien.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 29 Feb 2016 11:55

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Caro, kan je niet eeN gesprek aangaan met je werkgever?

Brooke, wat apart van FB. Ik heb geen idee hoe dat werkt.

Ik baal ook, ik lig de afgelopen weken met meerdere mensen overhoop (of ik ben serieus boos en spreek het niet uit naar diegene) en ik vind zó dat ik in mijn recht sta in alle 3 de verschillende situaties maar ik bevind me eigenlijk zelden in dit soort situaties dus vraag ik me af of het ook niet ergens aan mij ligt of aan mijn hormonen ofzo, maar nee, nu ik er over nadenk toch niet. :smile:
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Verde