Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Word vraag

<<

Anoniem210

Bericht 11 Jan 2017 12:18

Word vraag

Ik ben bezig met een bestand te maken in word wat ik uit wil printen.
Nu wil ik dit graag dubbelzijdig printen. Dus pagina 1 en 2 op 1 a4-vel.
Ik heb alleen geen idee hoe ik dit doe.
Kan iemand mij helpen?
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 11 Jan 2017 12:27

Re: Word vraag

Kan je printer dubbelzijdig printen? Anders moet je denk ik per pagina printen. Dacht dat je kon selecteren welke pagina je printen wil en dan papier er andersom instoppen. Moet je zelf ff uitvogelen hoe.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 11 Jan 2017 12:27

Re: Word vraag

Als je printer die functie niet heeft, eerst pagina 1 afdrukken, en papier omgedraaid weer in je printer stoppen en dan enkel pagina 2 afdrukken. Is alleen ff puzzelen hoe je het papier dan terug moet stoppen in je printer om pagina 2 goed er op te krijgen.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 11 Jan 2017 12:28

Re: Word vraag

Het hangt van je printer af of dit automatisch kan. Als je bij afdrukken de instellingen bekijkt, zou het er tussen moeten staan.
Als je printer het niet automatisch doet, kun je naast je printer gaan zitten en de zojuist geprinte bladzijde er nogmaals in doen, zodat de volgende bladzijde op de achterkant komt. Wel even testen hoe je papier er in moet uiteraard, anders heb je mogelijk een zijde van je papier dubbel bedrukt.
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:10

Bericht 11 Jan 2017 12:29

Re: Word vraag

Dat moet je printer inderdaad kunnen. Anders moet je eerst de even pagina's uitprinten, dan je papier omdraaien in de printer en daarna de oneven pagina's
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Anoniem210

Bericht 11 Jan 2017 13:27

Re: Word vraag

Ah dan denk ik inderdaad dat mijn printer dat niet kan. Dan ga ik jullie tip voor het handmatig doen opvolgen.
Bedankt dames!
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 19:55

Bericht 11 Jan 2017 14:21

Re: Word vraag

dan wel even goed opletten hoe je het papier moet invoeren. ik moet het bij de printer thuis anders invoeren dan bij mijn ouders en ben altijd in de war.
Afbeelding
<<

Anoniem210

Bericht 12 Jan 2017 11:54

Re: Word vraag

Elska schreef:dan wel even goed opletten hoe je het papier moet invoeren. ik moet het bij de printer thuis anders invoeren dan bij mijn ouders en ben altijd in de war.


Ik maak eerst een test afdruk. :)

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers