Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend

<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 21 Mrt 2020 08:52

Weekend

Wat doen jullie dit weekend? Blijf je thuis of zoek je toch mensen op? Wat is je overweging daarin?
Ik ben zelf wat zoekende hierin en benieuwd hoe jullie dit doen.

Wij hebben vooralsnog niet veel plannen. Beide dagen een stuk wandelen, wat in huis doen en ik ga zo thuis sporten.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 21 Mrt 2020 08:55

Re: Weekend

Wij zouden vandaag samen een nachtje weg gaan en keken daar enorm naar uit. Helaas hebben we dat moeten annuleren.

Ik wil vandaag even hardlopen en ik moet boodschappen halen. Mijn man moet morgen waarschijnlijk naar het zuiden om patiënten over te plaatsen naar hier.

Voor de rest is onze agenda lekker leeg en zijn we in en om het huis te vinden. Lang leve de zon!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 21 Mrt 2020 08:57

Re: Weekend

Wij zoeken geen vrienden op dit weekend. Terwijl ons weekend daar altijd uit bestaat, gezelligheid en de kroeg. Maar ik neem liever geen risico's omdat ik vind dat sommige vrienden van mijn vriend nogal laks erin staan. Dus geen sociaal contact dit weekend. Waarschijnlijk gaan we ergens wandelen en verder niet heel veel bijzonders.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 21 Mrt 2020 09:00

Re: Weekend

Zeker geen mensen opzoeken nee. We zouden vandaag voor het eerst sinds tijden samen een dagje naar de sauna maar dat gaat niet door natuurlijk.

Ik denk dat we veel naar buiten gaan. Heerlijk weer! En misschien bij wat mensen langs om van buiten te zwaaien haha
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 21 Mrt 2020 09:03

Re: Weekend

Wij zoeken ook niemand op. Lekker saai weekend zo. Ik wilde lekker gaan wandelen in een afgelegen gebied maar het is gisteren in m’n rug geschoten dus stevig lopen zit er niet in voor mij. Saai to the max.

Vnv komt m’n broertje eten. Die zit in verbouwing en loopt hier de hele week al in en uit om te douchen en spullen te lenen, hij is de enige die hier binnenkomt tijdens corona.

Hopelijk loop ik morgen wat beter en kan ik weer wat samen met m’n gezin doen.

Ik vind het maar benauwend, zo weinig contact en zo weinig om handen. Word er helemaal simpel van.
#teammaple🍁
<<

Kira

Bericht 21 Mrt 2020 09:05

Re: Weekend

We gaan straks een stukje wandelen met de hond en mijn zoon gaat een cake bakken. M'n moeder komt even langs, dat doen we nog zolang het mag en niemand klachten heeft.
Ik krijg een nerf gun vandaag want wordt al een paar dagen bekogeld met pijltjes door m'n zoon die zich verveelt dus ik moet mezelf kunnen verdedigen ;) en vanavond gaan we Aladin kijken.
En misschien ga ik videobellen met m'n lieve vriendinnen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Mrt 2020 09:06

Re: Weekend

Nou wij hadden 't er net over wat we willen doen. Het is zulk lekker weer en dus willen we graag naar buiten maar ja, dat is ook wel lastig momenteel met groepen vermijden. Zoontje is sinds kort erg bezig met wat hij wil gaan doen, zoals naar een restaurant met speeltuin of een kindermuseum. Tja kereltje dat kan nu allemaal even niet. Wel sneu is dat.
Misschien gaan we wel even een stuk fietsen, richting de duinen of de bollenstreek ofzo. Maar de charme voor mij is dan toch ook altijd wel even ergens lunchen tussendoor ofzo (ja altijd alles met eten haha). Nou ja even zoeken naar een leuke, veilige activiteit dus.

Verder gaan we de open haard stofzuigen (ja ja spannend), vanavond hebben we weer zo'n bezorg maaltijd van een restaurant en verder gewoon laying low. Zonder vrienden uiteraard.
Let's discover the world together.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 21 Mrt 2020 09:24

Re: Weekend

Je beseft toch wel dat het niet tussendoor ergens kunnen lunchen een first world probleem is Marin.

Wij wandelen best vaak (geocachen) maar eten dan vaak daarna nog thuis en nemen we krentenbollen voor onderweg mee.

Geocachen is wellicht ook leuk om met je zoontje te doen en nog gratis ook... Verdiep je hier wel eerst in voordat je op pad gaat zodat je goed de regels kent een niets kapot maakt cq fout doet. Ik merk aangezien ik zelf ook geocaches heb liggen dat nu door corona deze activiteit meer wordt gedaan want mijn caches worden vaker en meer doordeweeks gedaan nu.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Mrt 2020 09:28

Re: Weekend

Fred schreef:Je beseft toch wel dat het niet tussendoor ergens kunnen lunchen een first world probleem is Marin.



Ja natuurlijk besef ik me dat. Maar het is gewoon onze denkwijze. Wat zullen we doen? Dan denk ik in eten. Altijd. Dus het is even wennen dat het als 'doelloos' wandelen of fietsen voelt en zoeken naar iets waar geen grote groepen komen. Denk dat dat voor veel mensen even zoeken is hoor naar een leuke maar bovenal veilige activiteit.

Ik denk dat geocachen nog wat ingewikkeld is voor onze garnaal. ?
Let's discover the world together.
<<

Anoniem281

Bericht 21 Mrt 2020 09:30

Re: Weekend

Fred, geocachen klinkt voor mij als een kleine hel op aarde, laat staan dat ik er krentenbollen bij moet eten.

Ik denk dat Marin niet wiegend in een hoekje zit omdat ze niet kan lunchen, maar ik begrijp haar wel. Doorgaans werk ik 4 dagen per week en de dagen dat ik vrij ben, lunch ik eigenlijk altijd buiten de deur met m'n zoon. Nu lunchen we thuis en da's prima, ik maak prima broodjes :-) maar mis m'n uitjes wel.


Wij gaan vandaag een cadeautje voor m'n moeder kopen, even snel de winkel in en uit, weet gelukkig precies wat ik moet hebben en even uitwaaien op het strand. M'n man werkt - weer, vandaag tot 20:00 uur. Morgen eindelijk weer een dag samen vrij! Dan gaan we even langs m'n moeder omdat ze maandag 53 wordt en verder waarschijnlijk weer een strand- of boswandeling.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 21 Mrt 2020 09:33

Re: Weekend

Dit wordt een saai weekend, haha. Ben alleen met de kinderen en kunnen niet echt ergens heen, dus weet nog niet precies wat we gaan doen.
Iig even buiten op de trampoline en morgen denk ik een rondje fietsen. Verder ga ik maar even in huis bezig met schoonmaken en opruimen.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 21 Mrt 2020 09:36

Re: Weekend

Geen plannen. Ik hoop dat man even met dochter op stap gaat, zodat ik even alleen ben. Mn hoofd zit zo vol door het Coronagedoe.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 21 Mrt 2020 09:39

Re: Weekend

Mijn vriend is werken vandaag, werkt in een lege woning dus geen contact met mensen gelukkig.
Wij hebben al onze sociale plannen afgezegd, misschien gaan we nog even wandelen en iets in de tuin doen. En ik denk dat we de bbq morgen aansteken ?

Verder moet ik echt eens iets in het huishouden gaan doen, ik word hier echt heel lui van. Er komt niemand en ik mag weken nergens heen dus waarom moet het nu :palm:

Ik begrijp Marin ook wel hoor, dat vind ik nou juist de gezellige dingen, even ergens lunchen o.i.d.
Sterkte met je rug UN!

Fijn weekend allemaal ondanks alles.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 21 Mrt 2020 09:41

Re: Weekend

Ik ga vandaag samen met wat vriendinnen mijn trouwjurk uitzoeken (hopelijk). Dat voelt heel erg dubbel, want verder hou ik mij echt strikt aan de contactisolatie. Maar een andere datum vinden was zo’n opgave (heb ik geprobeerd, maar allemaal mensen met wisseldiensten) en ik heb niet zo lang de tijd meer ivm levertijd. Gelukkig zijn wij alleen in de winkel, dus kunnen we goed afstand houden.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Mrt 2020 09:43

Re: Weekend

Ik vroeg me al steeds af wanneer jij nou gaat trouwen Scandic. Ik hoop een stuk later in 't jaar voor je zodat je weer mag reizen!
Let's discover the world together.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 21 Mrt 2020 09:47

Re: Weekend

Eind september! Dus ja, let’s hope and pray..
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 21 Mrt 2020 09:48

Re: Weekend

Ik wil in elk geval straks een wandeling maken en ik moet nog boodschappen halen. Daarnaast wat huishoudelijke taken en verder mij binnen vermaken met puzzels, boeken en Netflix. En nog even met mijn moeder bellen om de eenzaamheid tegen te gaan want in mijn eentje thuis zitten zonder eruit te kunnen gaat mij anders wel opbreken. Ik lees hier veel over dat hierdoor vriendschappen juist een boost krijgen qua contact. Helaas zitten mijn vriendinnen blijkbaar bijna allemaal in hun eigen bubbel waardoor dat contact echt minimaal is.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Mrt 2020 09:52

Re: Weekend

Scandic schreef:Eind september! Dus ja, let’s hope and pray..

Ik hoop heel hard met je mee! En succes met je jurk zoeken!
Let's discover the world together.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 21 Mrt 2020 10:02

Re: Weekend

Ik ben hoogzwanger, dus ik had al niet zo'n wilde plannen :D

Man is nu boodschappen doen en verder een was draaien en buiten spelen met dochter.

En heel hard hopen dat mijn verkoudheid over gaat, want ik heb pijn aan mijn ribben van het hoesten.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem300

Bericht 21 Mrt 2020 10:08

Re: Weekend

Ik moet gewoon gaan werken dit weekend, avonddienst.

Verder vandaag wat boodschappen doen en even snel naar de markt.

Morgen geen plannen, denk en spelletjes dag met de kids.
Laatst gewijzigd door Anoniem300 op 21 Mrt 2020 10:09, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 21 Mrt 2020 10:09

Re: Weekend

Ik snap je heel goed Marin, ons leven bestaat in het weekend uit luchen, borrelen en uiteten buiten de deur en dat alles valt nu weg. Maar ik ben blij dat mijn vriend en ik iig samen zijn en in goede gezondheid. En ik weet dat jij dat ook zo voelt richting jouw gezin :-).

We hebben een kast vol spelletjes en ik ben eigenlijk best goed in niks doen haha. Tot nu toe nog geen enorme verveling hier.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Mrt 2020 10:10

Re: Weekend

Precies Fantine!
En lekker dat je kunt ontspannen en je niet verveelt.
Let's discover the world together.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 21 Mrt 2020 10:13

Re: Weekend

Thanks Marin! Geniet van het zonnetje buiten!

Amandine, hoe weet je dat het verkoudheid is en geen corona? De klachten zijn zo hetzelfde, dus hoe herken je het? Ik vind dat juist zo lastig aan corona, ieder symptoom wat normaal heel mild is kan nu al corona zijn ??
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 21 Mrt 2020 10:15

Re: Weekend

Bazinga schreef:Fred, geocachen klinkt voor mij als een kleine hel op aarde, laat staan dat ik er krentenbollen bij moet eten.


Hahaha hier kan ik me alleen maar bij aansluiten. Hoewel, krentenbollen zijn best lekker op z'n tijd.

Maar ik snap Marin wel, wij gaan vaak in het weekend wandelen of fietsen, maar dan hebben we een doel, dan gaan we ergens heen en dan even lekker wat drinken of eten daar. Ik mis dat dus nu al.

Helaas heb ik sowieso een saai weekend, ben nog niet fit en doe rustig aan. Buiten wandelen doe ik voor de zekerheid ook niet tot ik me weer goed voel. Dus ik beperk me tot de tuin vandaag. We zijn onze nieuwe tuinset in elkaar aan het zetten, dus die kunnen we vanmiddag mooi even uitproberen. Gelukkig is het heerlijk zonnig!
❤ 7 juni 2018
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 21 Mrt 2020 10:17

Re: Weekend

ik was al vroeg wakker. Heb al een was gedaan. Ben ook vroeg op pad gegaan met mijn camera er bloeien hier nu mooie bomen. Daarna moest ik naar de karwei voor verf. En langs de supermarkt. Wel apart was bij 2 supermarkten bij de ene niks geen voorzorgmaatregelen. Werd een cassiere ingewerkt door een ander die stonden tegen elkaar aan. Een ander hoestte erg in de winkel. Bij de andere winkel plastic glas voor de kassa, zelfscan werd schoongemaakt mochten maar x aantal mensen in de winkel.

Ik heb net al wat was buiten opgehangen en de tuin weer ingericht met tuinset. Ga zo nog huis poetsen

Morgen geen idee nog als het zulk mooi weer is wil je graag ergens heen. Even zien wat we gaan doen

fijn weekend allemaal
Afbeelding
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers