Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Steeds dezelfde reclame online!

<<

caribbeanlover

Bericht 02 Sep 2015 12:44

Steeds dezelfde reclame online!

Ik zit wat terug te kijken en daar zit reclame tussendoor. Daarnet was het 5x achter elkaar dezelfde reclame en nu dus weer 5x.

Wat doe ik hier aan? Rtl mailen?
<<

Anoniem304

Bericht 02 Sep 2015 12:47

Re: Steeds dezelfde reclame online!

Niks. Wat maakt het nou uit dat je 5x dezelfde reclame ziet.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 02 Sep 2015 12:50

adblocker?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 02 Sep 2015 12:52

Ik zou het trouwens echt hilarisch vinden als je hiervoor RTL zou mailen.
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Sep 2015 12:54

Yadira schreef:Niks. Wat maakt het nou uit dat je 5x dezelfde reclame ziet.

Nou heel veel anders zeg ik het toch niet! Er staat in beeld dat het verder gaat na 5 reclames, dus krijg ik letterlijk 5x achter elkaar hetzelfde te zien en daarna nog eens dus totaal 10x!
Lijkt me sterk dat jij dat niet erg vind.
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Sep 2015 12:54

Caro schreef:Ik zou het trouwens echt hilarisch vinden als je hiervoor RTL zou mailen.

Hoezo? Ik heb geen verstand van zulke dingen, weet ik veel!
<<

Anoniem304

Bericht 02 Sep 2015 12:58

caribbeanlover schreef:

Nou heel veel anders zeg ik het toch niet! Er staat in beeld dat het verder gaat na 5 reclames, dus krijg ik letterlijk 5x achter elkaar hetzelfde te zien en daarna nog eens dus totaal 10x!

Nee, wat maakt het nou uit?

Alles wat je online kijkt bevat 1, 2 of meerdere reclame blokken. WTF maakt het dan uit dat je steeds dezelfde reclame ziet. Echt waar, waar maak je je druk om?

Ik kijk trouwens op MTV.com TeenMom2, daarin zitten 7!!!!! reclame blokken met steeds dezelfde reclames. Echt het zal me een worst wezen wat ze me voorschotelen, als ik m`n serie maar kan kijken.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 02 Sep 2015 12:58

Misschien wel een worsten-serie!
<<

Anoniem304

Bericht 02 Sep 2015 12:59

Caro schreef:Misschien wel een worsten-serie!

Dat soort programma's kijk ik niet. :smile:
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Sep 2015 13:00

Yadira schreef:
caribbeanlover schreef:

Nee, wat maakt het nou uit?

Alles wat je online kijkt bevat 1, 2 of meerdere reclame blokken. WTF maakt het dan uit dat je steeds dezelfde reclame ziet. Echt waar, waar maak je je druk om?

Ik kijk trouwens op MTV.com TeenMom2, daarin zitten 7!!!!! reclame blokken met steeds dezelfde reclames. Echt het zal me een worst wezen wat ze me voorschotelen, als ik m`n serie maar kan kijken.

Reclameblokken is wat anders. Nu kreeg ik 2x 5x exact hetzelfde filmpje van Zalando. Het is gewoon erg irritant dat je hetzelfde steeds hoort. Dat mag ik dat zo vinden toch?!
<<

Anoniem304

Bericht 02 Sep 2015 13:02

caribbeanlover schreef:

caribbeanlover schreef:Reclameblokken is wat anders. Nu kreeg ik 2x 5x exact hetzelfde filmpje van Zalando. Het is gewoon erg irritant dat je hetzelfde steeds hoort. Dat mag ik dat zo vinden toch?!

:eyes:

Ja je mag dat vinden, maar als je RTL gaat mailen lachen ze daar de ballen uit hun broek.

Zet een kop koffie of thee en kijk verder zodra de reclame klaar is. Opgelost.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 02 Sep 2015 13:20

dat is toch niet zo erg ik zou daar dus nooit rtl voor mailen. Is maar reclame. Op tv zie je ook altijd dezelfde reclame. Als ik op mijn laptop iets kijk en er is reclame pak ik even wat drinken ofzo
Afbeelding
<<

Anoniem148

Bericht 02 Sep 2015 13:49

Gewoon niet meer kijken, probleem opgelost :smile:
Ja vervelend maar om daarvoor RTL te mailen en hier een topic te openen, dat zou mij een beetje heel erg veel te ver gaan.
En voordat je weer begint dat ik dan dit topic niet moest openen, ik dacht aan een andere manier waarop je reclame te zien kreeg en wilde je daarvoor een tip geven.
<<

anoniem213

Bericht 02 Sep 2015 13:52

Caro schreef:adblocker?

Dit inderdaad. Opgelost.
<<

Anoniem137

Bericht 02 Sep 2015 14:34

Ik zou rtl wel mailen. Hoe durven ze. Dit is natuurlijk ook wel echt verschríkkelijk. Hou je ons op de hoogte?
<<

Anoniem193

Bericht 02 Sep 2015 14:35

Heel erg begrijpelijk. Ik zou er ook kwaad van worden. Dan heb ik liever 5 verschillende reclames, daar heb je tenminste nog wat aan.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 02 Sep 2015 16:13

Keet. schreef:Ik zou rtl wel mailen. Hoe durven ze. Dit is natuurlijk ook wel echt verschríkkelijk. Hou je ons op de hoogte?

:good:

:lol:
:cheering: :cheering: :cheering:
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Sep 2015 22:41

Dandelion schreef:Gewoon niet meer kijken, probleem opgelost :smile:
Ja vervelend maar om daarvoor RTL te mailen en hier een topic te openen, dat zou mij een beetje heel erg veel te ver gaan.
En voordat je weer begint dat ik dan dit topic niet moest openen, ik dacht aan een andere manier waarop je reclame te zien kreeg en wilde je daarvoor een tip geven.

Dus je tip is om niet meer te kijken? Daar heb ik natuurlijk niks aan!
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Sep 2015 22:42

Alibi schreef:Heel erg begrijpelijk. Ik zou er ook kwaad van worden. Dan heb ik liever 5 verschillende reclames, daar heb je tenminste nog wat aan.

Kwaad ben ik niet, maar het is irritant.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 02 Sep 2015 22:51

Gewoon even naar de wc, thee zetten, iets lekkers pakken als de reclame begint en je hebt aan het einde niet eens gezien welke reclames er zijn geweest.
Ik zou er niet eens aan denken om hier RTL over te mailen. Is het niet ook gewoon heel random welke reclames iedereen te zien krijgt? Dus zoude ze er überhaupt wat aan kunnen doen?
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 02 Sep 2015 22:55

Ik had het net ook :omg:
<<

Anoniem260

Bericht 03 Sep 2015 08:09

caribbeanlover schreef:
Dandelion schreef:Gewoon niet meer kijken, probleem opgelost :smile:

Dus je tip is om niet meer te kijken? Daar heb ik natuurlijk niks aan!

Als je tips krijgt waar je wel wat mee kunt, doe je daar toch niks mee :smile:
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Sep 2015 08:43

Meneer de Uil schreef:Gewoon even naar de wc, thee zetten, iets lekkers pakken als de reclame begint en je hebt aan het einde niet eens gezien welke reclames er zijn geweest.
Ik zou er niet eens aan denken om hier RTL over te mailen. Is het niet ook gewoon heel random welke reclames iedereen te zien krijgt? Dus zoude ze er überhaupt wat aan kunnen doen?

Als ik thee ga zetten, dan hoor ik het nog wel 5x! Helaas niks aan te doen. Als wij kiezen om zonder reclames te kijken hebben we zwart/wit beeld.
<<

Anoniem304

Bericht 03 Sep 2015 08:55

caribbeanlover schreef:
Meneer de Uil schreef:Gewoon even naar de wc, thee zetten, iets lekkers pakken als de reclame begint en je hebt aan het einde niet eens gezien welke reclames er zijn geweest.

Als ik thee ga zetten, dan hoor ik het nog wel 5x! Helaas niks aan te doen. Als wij kiezen om zonder reclames te kijken hebben we zwart/wit beeld.

Nou, de oplossing daarvoor is iig heel simpel.
<<

Anoniem193

Bericht 03 Sep 2015 09:48

Er zit een knop op je laptop/pc/tablet/tv/afstandsbediening waarmee je dat echt wel makkelijk oplost... Meestal ziet dat er zo uit < of zo ↓
Volgende

Terug naar Algemeen