Steeds dezelfde reclame online!
Wat doe ik hier aan? Rtl mailen?
Yadira schreef:Niks. Wat maakt het nou uit dat je 5x dezelfde reclame ziet.
Caro schreef:Ik zou het trouwens echt hilarisch vinden als je hiervoor RTL zou mailen.
caribbeanlover schreef:Yadira schreef:Niks. Wat maakt het nou uit dat je 5x dezelfde reclame ziet.
Nou heel veel anders zeg ik het toch niet! Er staat in beeld dat het verder gaat na 5 reclames, dus krijg ik letterlijk 5x achter elkaar hetzelfde te zien en daarna nog eens dus totaal 10x!
Lijkt me sterk dat jij dat niet erg vind.
Caro schreef:Misschien wel een worsten-serie!

Yadira schreef:caribbeanlover schreef:Yadira schreef:Niks. Wat maakt het nou uit dat je 5x dezelfde reclame ziet.
Nou heel veel anders zeg ik het toch niet! Er staat in beeld dat het verder gaat na 5 reclames, dus krijg ik letterlijk 5x achter elkaar hetzelfde te zien en daarna nog eens dus totaal 10x!
Nee, wat maakt het nou uit?
Alles wat je online kijkt bevat 1, 2 of meerdere reclame blokken. WTF maakt het dan uit dat je steeds dezelfde reclame ziet. Echt waar, waar maak je je druk om?
Ik kijk trouwens op MTV.com TeenMom2, daarin zitten 7!!!!! reclame blokken met steeds dezelfde reclames. Echt het zal me een worst wezen wat ze me voorschotelen, als ik m`n serie maar kan kijken.
caribbeanlover schreef:
caribbeanlover schreef:Reclameblokken is wat anders. Nu kreeg ik 2x 5x exact hetzelfde filmpje van Zalando. Het is gewoon erg irritant dat je hetzelfde steeds hoort. Dat mag ik dat zo vinden toch?!
Caro schreef:adblocker?
Keet. schreef:Ik zou rtl wel mailen. Hoe durven ze. Dit is natuurlijk ook wel echt verschríkkelijk. Hou je ons op de hoogte?

Dandelion schreef:Gewoon niet meer kijken, probleem opgelost![]()
Ja vervelend maar om daarvoor RTL te mailen en hier een topic te openen, dat zou mij een beetje heel erg veel te ver gaan.
En voordat je weer begint dat ik dan dit topic niet moest openen, ik dacht aan een andere manier waarop je reclame te zien kreeg en wilde je daarvoor een tip geven.
Alibi schreef:Heel erg begrijpelijk. Ik zou er ook kwaad van worden. Dan heb ik liever 5 verschillende reclames, daar heb je tenminste nog wat aan.

caribbeanlover schreef:Dandelion schreef:Gewoon niet meer kijken, probleem opgelost![]()
Ja vervelend maar om daarvoor RTL te mailen en hier een topic te openen, dat zou mij een beetje heel erg veel te ver gaan.
En voordat je weer begint dat ik dan dit topic niet moest openen, ik dacht aan een andere manier waarop je reclame te zien kreeg en wilde je daarvoor een tip geven.
Dus je tip is om niet meer te kijken? Daar heb ik natuurlijk niks aan!

Meneer de Uil schreef:Gewoon even naar de wc, thee zetten, iets lekkers pakken als de reclame begint en je hebt aan het einde niet eens gezien welke reclames er zijn geweest.
Ik zou er niet eens aan denken om hier RTL over te mailen. Is het niet ook gewoon heel random welke reclames iedereen te zien krijgt? Dus zoude ze er überhaupt wat aan kunnen doen?
caribbeanlover schreef:Meneer de Uil schreef:Gewoon even naar de wc, thee zetten, iets lekkers pakken als de reclame begint en je hebt aan het einde niet eens gezien welke reclames er zijn geweest.
Ik zou er niet eens aan denken om hier RTL over te mailen. Is het niet ook gewoon heel random welke reclames iedereen te zien krijgt? Dus zoude ze er überhaupt wat aan kunnen doen?
Als ik thee ga zetten, dan hoor ik het nog wel 5x! Helaas niks aan te doen. Als wij kiezen om zonder reclames te kijken hebben we zwart/wit beeld.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers