Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Yfke Sturm zwaargewond

<<

Puckini29

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 04 Sep 2015 10:09

Yfke Sturm zwaargewond

http://m.ad.nl/ad/m/nl/1002/Show/article/detail/4135275/2015/09/04/Topmodel-Yfke-Sturm-zwaargewond-in-Italie.dhtml

Wat vreselijk triest zeg, 6 weken geleden moeder geworden en nu wordt ze in coma gehouden.
Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 04 Sep 2015 10:22

Re: Yfke Sturm zwaargewond

Ach jeetje wat heftig zeg.. ik hoop dat ze er boven op mag komen..
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 04 Sep 2015 10:31

Wat verdrietig! Hopelijk komt ze er bovenop. Maar het klinkt echt ernstig!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 04 Sep 2015 10:33

Jeetje wat erg, hopelijk komt ze er weer bovenop.
<<

Anoniem149

Bericht 04 Sep 2015 10:41

Ja dat is eng. Hopelijk komt ze er weer bovenop.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 04 Sep 2015 10:49

Heel triest maar ook erg dom om al op zo'n plank te gaan staan. Ze is 6 weke geleden bevallen en dan ga je zo'n heftige sport doen. Dan kun je je nog zo fit voelen maar je lichaam heeft tijd nodig om te herstellen.
2015 💙
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 04 Sep 2015 10:58

Minx schreef:Heel triest maar ook erg dom om al op zo'n plank te gaan staan. Ze is 6 weke geleden bevallen en dan ga je zo'n heftige sport doen. Dan kun je je nog zo fit voelen maar je lichaam heeft tijd nodig om te herstellen.

Ik vind dit nogal een aanname. Wie zegt dat dit gebeurd is omdat ze 6 weken geleden bevallen is?
Ze heeft gewoon een ernstig ongeluk gehad, en dat is vreselijk. Staat van mij los van de bevalling.
Vergeet niet dat haar lichaam redelijk in topvorm is he, als model zijnde.

En verstandig? Nee misschien niet, maar vind het nogal wat omdat zo te benadrukken. Er zit een kans in dat een 6 weken oude baby op zal groeien zonder zijn moeder..
<<

Anoniem149

Bericht 04 Sep 2015 11:02

Minx schreef:Heel triest maar ook erg dom om al op zo'n plank te gaan staan. Ze is 6 weke geleden bevallen en dan ga je zo'n heftige sport doen. Dan kun je je nog zo fit voelen maar je lichaam heeft tijd nodig om te herstellen.

Ik denk dat het jou en mij net zo goed had kunnen overkomen als we op zo'n plank waren gaan staan.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 04 Sep 2015 11:03

Nou inderdaad, dat is net zoiets als zeggen: ze fietste alleen in het donker dus ze vroeg erom verkracht te worden. Beetje kortzichtig wat mij betreft. En zo kort is zes weken nou ook weer niet hoor. Ik probeerde toen ook alweer te sporten.

Ik hoorde het net op het nieuws, heftig hoor. Ik wist niet dat ze net moeder is geworden. Ik hoop dat ze goed zal herstellen.
• @found_my_key2sport •

28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem137

Bericht 04 Sep 2015 11:09

Minx, jij kunt morgen ook onder een auto lopen, dan zeg ik toch ook niet dat dat wel wat dom was om daar te gaan lopen omdat je net vier weken terug bevallen bent?

Heftig. Hopelijk komt ze erbovenop en vallen de gevolgen mee..
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 04 Sep 2015 11:12

6 weken geleden bevallen en dan al zo'n sport gaan doen hoe fit je je ook voelt is dom, dat die boot er daarna overheen gevaren is is inderdaad domme pech. Het is een extreme sport en dat vind ik totaal niet te vergelijken met onder een auto lopen of fietsen zonder lamp.

Maar kijk puur even naar de feiten: je buikspieren zitten normaal gesproken weer na 6-12 weken op de goede plek. Dan zijn ze nog niet op de kracht die je had. Ze geeft borstvoeding hierdoor heb je andere hormoonlevels die invloed hebben op je botten pezen en spieren. Ze stond op een gemotoriseerde surfplank, die dingen gaan tot 55 km/h. Of ze een helm op had weet ik dan niet dus daar ga ik geen uitspraken over doen. Maar enig idee wat voor harde klappen je kan maken met de helft van die snelheid al?
2015 💙
<<

Anoniem137

Bericht 04 Sep 2015 11:16

Normaal gesproken inderdaad. Maar Yfke is model en zal er dus net wat meer aan doen om haar lichaam sneller dan gemiddeld in topvorm te krijgen, omdat haar lichaam haar inkomen is.

Maargoed, waar discussiëren we eigenlijk over.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 04 Sep 2015 11:19

Ja nou ja dat risico heeft ze blijkbaar genomen, maar dat maakt het niet minder vreselijk dat er daarna een boot over haar heen is gevaren.

Heftig ongeluk, hopelijk blijft ze in leven en houdt ze er weinig aan over.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 04 Sep 2015 11:22

Heftig las het vanochtend. Hoop dat ze snel opknapt zonder teveel schade. Laatst zag ik haar in boulevard met de baby. Zou toch verschrikkelijk zijn dat dat kindje zonder moeder moet opgroeien
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 04 Sep 2015 11:42

Vader Yfke Sturm: 'Niet levensbedreigend'
door Michou Basu
NAPELS -

,,Yfke’s situatie is niet levensbedreigend." Dat zegt haar vader Wilfred Sturm. Het topmodel belandde donderdagavond in het ziekenhuis in Napels na een ongeval met een jetsurfboard in de buurt van het Italiaanse eiland Ischia. Volgens de Italiaanse krant Corriere delle Sera is Sturm van de jetsurfboard gevallen en daarna overvaren, met een schedelbasisfractuur en gebroken rugwervels tot gevolg.

,,Yfkes moeder Arianne en onze oudste Wilco zoon zijn gisteravond in allerijl naar Napels vertrokken om bij haar te zijn”, vervolgt haar vader. ,,Ze heeft een scheurtje in haar schedel en geen bloedingen, zoals ik in de media lees. Ze wordt in een roesje gehouden, zodat haar hoofd rustig blijft en kan herstellen. Yfke is een sterke vrouw. Wat er precies is gebeurd weten we niet. Er gonzen allerlei verhalen, maar of mijn dochter is overvaren of niet, dat kunnen we niet bevestigen.”
Zoontje

In juli beviel Yfke van een zoontje. Wilfred Sturm: ,,Voor Alexander wordt 24 uur per dag gezorgd. Yfke gaf hem borstvoeding. Dat wil ze tot januari blijven doen. Ze stuurde me regelmatig appjes met foto’s van het kleine kereltje zodat ik kon volgen hoe mooi hij groeide. En ik verzeker je, Alexander groeit als kool.”

Vrijdagmiddag volgt er een gesprek met de behandelende artsen. ,,Pas dan weten we hoe de nacht medisch is verlopen.”
<<

Anoniem125

Bericht 04 Sep 2015 11:50

Minx schreef:6 weken geleden bevallen en dan al zo'n sport gaan doen hoe fit je je ook voelt is dom, dat die boot er daarna overheen gevaren is is inderdaad domme pech. Het is een extreme sport en dat vind ik totaal niet te vergelijken met onder een auto lopen of fietsen zonder lamp.

Maar kijk puur even naar de feiten: je buikspieren zitten normaal gesproken weer na 6-12 weken op de goede plek. Dan zijn ze nog niet op de kracht die je had. Ze geeft borstvoeding hierdoor heb je andere hormoonlevels die invloed hebben op je botten pezen en spieren. Ze stond op een gemotoriseerde surfplank, die dingen gaan tot 55 km/h. Of ze een helm op had weet ik dan niet dus daar ga ik geen uitspraken over doen. Maar enig idee wat voor harde klappen je kan maken met de helft van die snelheid al?

Wat walgelijk om hier zo hard over te oordelen. Ze is volwassen genoeg om zelf een afweging te maken. De een hersteld sneller van de bevalling dan de ander. Dit is gewoon een vreselijk ongeluk wat weinig te maken heeft met dat ze zes weken geleden bevallen is.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 04 Sep 2015 11:53

Zowaar een keer eens met je, Nougat!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 04 Sep 2015 12:07

Ook eens met Nougat.

Overigens denk ik dat Yfke Sturm zes weken na de bevalling sterkere buikspieren heeft en fitter is dan de gemiddelde vrouw op een willekeurig moment. Maar goed, al was ze dat niet, dan nog vind ik het niet gepast om zo te oordelen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 04 Sep 2015 12:14

Heel erg!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem125

Bericht 04 Sep 2015 12:15

Precies, het is niet te vergelijken met een doorsnee vrouw die eens per week gaat aquajoggen met een groepje giechelende vrouwen in een warmwaterbad. Minx, is het echt zo moeilijk om je in te beelden dat iedere vrouw, iedere zwangerschap, iedere bevalling, anders is?

Ik was ook erg fit, voor mijn zwangerschap rende ik halve marathons. Tijdens en na mijn bevalling ben ik ook veel in beweging gebleven waardoor ik snel weer fit was. Je wil niet weten hoeveel opmerkingen ik daarover heb gehad. Wat is dat toch? Kennelijk is het meer geaccepteerd om je tijdens de zwangerschap vol te eten en op de bank te blijven hangen, dan om in beweging te blijven, terwijl dat laatste toch bewezen gezonder is.
<<

Anoniem304

Bericht 04 Sep 2015 12:18

Kunnen we dit topic even laten draaien waar het om gaat en niet over deze discussie, AGAIN!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 04 Sep 2015 12:23

Inderdaad. Volgens mij beweert niemand dat het 'meer geaccepteerd is om je tijdens de zwangerschap vol te eten en op de bank te blijven hangen'. Mijn punt is dat Yfke vermoedelijk meer afgetraind is dan vrijwel iedere vrouw voor wie haar strakke lichaam niet haar handelsmerk is.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem137

Bericht 04 Sep 2015 12:25

Nougat schreef:Precies, het is niet te vergelijken met een doorsnee vrouw die eens per week gaat aquajoggen met een groepje giechelende vrouwen in een warmwaterbad. Minx, is het echt zo moeilijk om je in te beelden dat iedere vrouw, iedere zwangerschap, iedere bevalling, anders is?

Ik was ook erg fit, voor mijn zwangerschap rende ik halve marathons. Tijdens en na mijn bevalling ben ik ook veel in beweging gebleven waardoor ik snel weer fit was. Je wil niet weten hoeveel opmerkingen ik daarover heb gehad. Wat is dat toch? Kennelijk is het meer geaccepteerd om je tijdens de zwangerschap vol te eten en op de bank te blijven hangen, dan om in beweging te blijven, terwijl dat laatste toch bewezen gezonder is.

Dit topic ging volgens mij om Yfke die na een ongeval in het ziekenhuis ligt, niet om Nougat die hardloopt tijdens haar bevalling. Hoewel je met dat laatste uiteraard wel het toppunt van perfectie bent.
<<

Anoniem301

Bericht 04 Sep 2015 12:49

Lejow schreef:

Ik vind dit nogal een aanname. Wie zegt dat dit gebeurd is omdat ze 6 weken geleden bevallen is?
Ze heeft gewoon een ernstig ongeluk gehad, en dat is vreselijk. Staat van mij los van de bevalling.
Vergeet niet dat haar lichaam redelijk in topvorm is he, als model zijnde.

En verstandig? Nee misschien niet, maar vind het nogal wat omdat zo te benadrukken. Er zit een kans in dat een 6 weken oude baby op zal groeien zonder zijn moeder..

Helemaal eens.
<<

Puckini29

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 04 Sep 2015 12:58

Yadira, dat stuk die je hebt gequote waarin haar ouders wat zeggen lijkt al iets positiever. Fijn dat het waarschijnlijk niet levensbedreigend is. Verder is het natuurlijk nog steeds heftig,hopelijk komt ze er goed uit.
Afbeelding
Volgende

Terug naar Algemeen