Gezeur met esprit webwinkel
Ik heb gelijk esprit gemaild en vervolgens hebben ze mij om foto's gevraagd. Als reactie daarop kreeg ik de melding dat voor compensatie het shirt en de bh (de broek heb ik maar gelaten) met aankoopbon naar hun opgestuurd moest worden. Dat heb ik gedaan.
Het zou in totaal 2 weken duren....na 3 weken heb ik nog eens gemaild, het ging nog wat langer duren. Tien mailtjes en 3 maanden verder met steeds uitstel heb ik eindelijk een reactie. Het shirt wordt gecompenseerd (uit coulance, want ze konden geen afwijking in het shirt vinden...grr) en de bh wordt zonder compensatie teruggestuurd
Ben ik nou zo'n zeikerd dat ik dit onterecht vind? Kan ik hier nog iets mee?
Daarnaast heb ik nog een andere bestelling retour gedaan en die zijn ze kwijtgeraakt, maar nu hebben ze het geld van het shirt verrekend met die retourzending die ik volgens hun nog moet betalen. Gelukkig heb ik wel bewijs en zo van die zending en volgens de track en trace van TNT is hij ook gewoon bezorgd daar.
Maar ik vrees wel dat ik naar mijn geld kan fluiten en ik heb ook weinig zin om hier ook weer maanden mee bezig te zijn.
Ik ben al 15 jaar klant van ze, maar ik ben er wel helemaal klaar mee. De kwaliteit van 2 andere broeken die ik in deze periode van ze heb gekocht is ook om te huilen trouwens

Zo even klagen lucht ook op!

maar los van dat, wel apart van esprit de gang van zaken. Er was ook een keer iemand hier die toen een mail kreeg van esprit dat het hen teveel kostte om elke keer die bezorg kosten te betalen en ze teveel terugstuurde. Iets in die context iig, heel apart was het.