Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Instagram

<<

Anoniem193

Bericht 02 Sep 2015 14:24

Instagram

Al een poos heb ik instagram, maar met vlagen actief ;)

Wat is done en not done in instagram land? Ik ben nog wat zoekende en zit met # te rommelen. Mijn engels is niet zo best, dus de gewone tekst zet ik in nederlands neer. Maar bij de # gebruik ik de engelse variant. Als ik dat weet in ieder geval, en anders laat ik het weg.

Edit: En wie wil haar instagram naam delen, dan kunnen we elkaar misschien volgen?
<<

Anoniem304

Bericht 02 Sep 2015 14:27

Re: Instagram

<<

Anoniem304

Bericht 02 Sep 2015 14:27

:thumbup:
<<

Anoniem193

Bericht 02 Sep 2015 14:28

oh uh. dankje ;)
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 02 Sep 2015 21:29

Ik weet niet of het eigenlijk bij Instagram hoort maar ik vind die # juist vreselijk irritant en dom overkomen hahaha. dan wordt dat tekentje echt tig keer gebruikt voor weet ik veel wat allemaal.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 02 Sep 2015 22:14

Maeve schreef:Ik weet niet of het eigenlijk bij Instagram hoort maar ik vind die # juist vreselijk irritant en dom overkomen hahaha. dan wordt dat tekentje echt tig keer gebruikt voor weet ik veel wat allemaal.

Ja, dat het 'label' dat je er aan hangt. Met de zoekfunctie kun je namelijk ook zoeken op tags, net als bij alle anders sociale media. Hoe meer hashtags, hoe meer categorieën je aan spreekt en dus ook verschillende gebruikers. Hierdoor is de kans groter dat je foto vaker geliked wordt.

Alibi, mijn naam is pjsandpostcards op instagram! :)
<<

Anoniem193

Bericht 02 Sep 2015 22:18

Ik volg je al joan :)

Wat ik wel irritant vind is # gebruiken terwijl je niet weet hoe het werkt. Dus vandaar dat ik het wel wil weten. Ik heb iemand in mijn fb lijst die de # achter een woord zet. Dus: vanavond lekker# gegeten# gezonde# pizza#
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 02 Sep 2015 22:18

hahaha oke...ik gebruik het ook vrijwel nooit. Ik dacht al dat het vast zo hoorde.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 03 Sep 2015 11:48

Wat is jouw naam alibi?
Ik ben heel simpel mamavanloisenkate haha
Ik doe nooit hashtags trouwens, maar gebruik het vaker als opslagplaats voor fotos dan voor social media iets.
Heb zelfs heel lang niet geweten dat het een community was haha
<<

Anoniem304

Bericht 03 Sep 2015 11:53

Hahaha. Ik heb ook zo`n vriendin die hashtags gebruikt als #lekkergezondbezigmetquinouensporten #barbecuemetdejuffenerggezellig.

Asjeblieft gebruik geen hashtags als je niet weet hoe je ze moet gebruiken.

Of hashtags met een spatie. # goedemorgen

Ja nuttig.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 03 Sep 2015 13:59

Ik heb iemand op WhatsApp en die stuurt me dan dingen als #lekkersamen#, #kaasofsaucijzenbroodje# of helemaal erg #totmorgenhe#.

Van binnen huil ik dan een beetje.
R. 2013💙
D. 2016💜
<<

Anoniem168

Bericht 03 Sep 2015 14:20

Gebruik wel veel hashtags, maar voor zover ik weet wel op de juiste manier :angel:
Laatst gewijzigd door Anoniem168 op 28 Aug 2016 09:03, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 03 Sep 2015 20:59

Ik ben - lichtelijk - instagram-verslaafd :ja:
@simplynspecial.nl is mijn naam
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 04 Sep 2015 13:38

Spencer schreef:Ik heb iemand op WhatsApp en die stuurt me dan dingen als #lekkersamen#, #kaasofsaucijzenbroodje# of helemaal erg #totmorgenhe#.

Van binnen huil ik dan een beetje.

Hahahahah! Hoe krijgt diegene dát voor elkaar! Wat erg zeg!
<<

Anoniem281

Bericht 04 Sep 2015 13:43

Een vriendin van m'n moeder doet dat altijd op Facebook, maar die haalt dan ook nog 's de # en @ door elkaar. Dan staat er een foto van een wijntje op 't terras bijv. en staat er bij: #Gewoonomdathetkan. Of 'Lekker in de zon @Ikgenietervan!'

Dan zit ik letterlijk hoofdschuddend voor de laptop en blijven mijn handen heel eventjes boven het toetsenbord zweven, om daarna toch maar tegen een belerend toontje te besluiten en op 'Vind ik leuk' te klikken...

Terug naar Algemeen