Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Ik snap er niks van

<<

Anoniem304

Bericht 14 Jul 2015 16:52

Ik snap er niks van

Waar snap jij niks van?

Ik heb een collega die altijd een jas draagt in de auto. Hij heeft een super de luxe auto en zeker binnen een paar seconde dat hele ding op temperatuur, maar toch heeft hij altijd z`n jas aan. Zo apart. Zelfs dus nu (20 graden) heeft ie een zomerjas aan in de auto. Hij rijdt net weg, dus vandaar dit topic haha. Ik snap het echt niet.

Oh en ik snap mensen niet die op Google gaan zoeken naar een website waarvan ze de URL al hebben. Waarom zou je in hemelsnaam op Google http://www.zegmaaryes.nl intypen? Dat kan toch direct in de adresbalk? Je hoeft toch niet te zoeken naar iets wat je al hebt? :palm:
<<

Anoniem119

Bericht 14 Jul 2015 16:53

Re: Ik snap er niks van

Yadira schreef:
Oh en ik snap mensen niet die op Google gaan zoeken naar een website waarvan ze de URL al hebben. Waarom zou je in hemelsnaam op Google http://www.zegmaaryes.nl intypen? Dat kan toch direct in de adresbalk? Je hoeft toch niet te zoeken naar iets wat je al hebt? :palm:

Haha daar gaan mijn handen inderdaad ook altijd van jeuken. Of van die mensen die in Chrome in de zoekbalk www.google.com typen. Nee, typ gewoon wat je zoekt.
<<

Anoniem304

Bericht 14 Jul 2015 16:56

Marin schreef:
Yadira schreef:

Haha daar gaan mijn handen inderdaad ook altijd van jeuken. Of van die mensen die in Chrome in de zoekbalk http://www.google.com typen. Nee, typ gewoon wat je zoekt.

Haha inderdaad. Net als dat Google niet alles vindt. Bijvoorbeeld een nieuwe pagina ofzo.

Ik heb dan echt mensen aan de telefoon die hebben een cadeaubon gekregen en daar staat op; surf naar www.naampartnerwerk.nl/cadeaubon en dan gaan ze dat Googlen en vinden ze niks. Je hebt verdorie die complete link. Stop met Googlen! :face:
<<

Anoniem193

Bericht 14 Jul 2015 16:57

Haha. Mijn vader vult boven in de url-balk in: Google.
Dan zoekt hij dus naar google. Vervolgens bij google in de zoekbalk typt hij in http://www.ingbank.nl
Echt als ik dat zie, ik kan er zo niet tegen. En hij vindt zichzelf oh zo handig met computers. En vraagt zichzelf altijd af waarom ik dingen sneller vind.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 14 Jul 2015 17:09

Alibi schreef:Haha. Mijn vader vult boven in de url-balk in: Google.
Dan zoekt hij dus naar google. Vervolgens bij google in de zoekbalk typt hij in http://www.ingbank.nl
Echt als ik dat zie, ik kan er zo niet tegen. En hij vindt zichzelf oh zo handig met computers. En vraagt zichzelf altijd af waarom ik dingen sneller vind.
Hahaha ik moet er wel om lachen.

Ik heb een paar collega's van boven de 50 die continu lopen te dubbelklikken op linkjes. Daar word ik ook kriegel van. Het is een link!
#teammaple🍁
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 14 Jul 2015 17:29

Ik snap er niks van dat BB ineens opdook tussen mijn vriendensuggesties op FB. Ik ken gewoon iemand die haar kent, en niet iemand van hier!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

anoniem213

Bericht 14 Jul 2015 17:32

Ik vind het ook altijd heel irritant als mensen echt naar www.google.nl gaan. Dan krijg ik zo erg de neiging om het zelf maar meteen over te nemen.

In het begin vond mijn vader Google o zo handig, maar soms waren die links wel heel erg lang. Dus ik zei: "Huh, wat maakt het nou uit hoe lang die links zijn?" "Ja, met overtypen..." Hij ging dus altijd in een ander venster dan die link overnemen en soms schreef hij het dan zelfs eerst op :laughcry:. Na mijn uitleg vond hij Google nog veel handiger :smile:.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 14 Jul 2015 20:36

Haha wat schattig June.

Mijn ouders hebben diverse browsers, zodat ze al hun mail accounts open kunnen laten staan als ze surfen. En ik mag er niks van zeggen want ik haal alleen maar virussen binnen. (Oké vroeger met kazzaa was het niet zo slim.. Maar dat is vijftien jaar geleden :( )
R. 2013💙
D. 2016💜
<<

Anoniem122

Bericht 14 Jul 2015 20:41

Mijn vader gebruikt altijd delete ipv backspace, dus dan wilt hij een halve zin weghalen, gaat hij eerst met de pijltjes toets terug naar tot waar hij het weg wilt hebben en drukt dan op delete. Waarom niet gewoon gelijk backspace?! Snap ik dus echt niet..
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 14 Jul 2015 21:41

Een en al herkenning hier. Elke keer als ik bij m'n ouders op hun computer kijk hebben ze ook weer een extra werkbalk erbij van een of ander reclameding. En als ik vraag waarom hebben ze óf geen idee waar ik het over heb, of ze doen alsof dat er altijd al op zat.
#teammaple🍁
<<

anoniem213

Bericht 14 Jul 2015 22:07

Urban Naked schreef:Een en al herkenning hier. Elke keer als ik bij m'n ouders op hun computer kijk hebben ze ook weer een extra werkbalk erbij van een of ander reclameding. En als ik vraag waarom hebben ze óf geen idee waar ik het over heb, of ze doen alsof dat er altijd al op zat.

Hahaha! Jaaaa, altijd weer een extra werkbalk!
<<

Reva

Yipyapper

Bericht 14 Jul 2015 22:16

Whaaaaa June, oke ik schaam me nu dood :palm:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem111

Bericht 14 Jul 2015 22:43

Hoezo? Jij typt die lange links ook handmatig over?
<<

Reva

Yipyapper

Bericht 14 Jul 2015 22:47

Ik ga naar www.google.nl
Bruce, kill me.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem149

Bericht 15 Jul 2015 01:19

Reva schreef:Ik ga naar http://www.google.nl
Bruce, kill me.

Ik doe dat ook, en volgens mij ben ik dom, want snap niet wat daar verkeerd aan is :palm:
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 15 Jul 2015 05:43

Je kan gewoon je zoekopdracht in de url balk intypen. Al jaren haha
R. 2013💙
D. 2016💜
<<

Anoniem149

Bericht 15 Jul 2015 07:03

Zo weinig gebruik in google nou, dat wist ik echt niet haha. Heb de google app op mijn telefoon, die gebruik ik altijd.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Jul 2015 07:57

Spencer schreef:Je kan gewoon je zoekopdracht in de url balk intypen. Al jaren haha

Hangt wel van je computer af. Om mijn werk werken we niet met de nieuwste browsers en stond Bing ingesteld als zoekmachine, wat een prutding is,dus tot voor kort toetste ik ooknog google in. Gelukkig is het nu aangepast en pakt de urlbalk automatisch google.
<<

Anoniem164

Bericht 16 Jul 2015 19:26

Ik snap niks van mensen die op facebook dingen liken als: like als jij ook vindt dat er 80 miljard naar de nederlandse zorg moet i.p.v. naar Griekenland :palm: :palm: :palm: Dat komt toch megadom over?!
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 16 Jul 2015 19:30

Spencer schreef:Je kan gewoon je zoekopdracht in de url balk intypen. Al jaren haha

Omg wat goed dat ik dit lees, nooit geweten..ik ging ook altijd eerst naar google...pfff wat dom zeg.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Anoniem304

Bericht 16 Jul 2015 19:50

Jacobien schreef:Ik snap niks van mensen die op facebook dingen liken als: like als jij ook vindt dat er 80 miljard naar de nederlandse zorg moet i.p.v. naar Griekenland :palm: :palm: :palm: Dat komt toch megadom over?!

Mensen die dat liken staan daar achter. Die vinden dat dan uiteraard niet dom ;)
Ze hebben gewoon geen idee.
<<

Anoniem114

Bericht 16 Jul 2015 19:54

Ik snap mensen niet die alles maar op Social Media klappen, heel hun privé hebben en houwen...
<<

Anoniem164

Bericht 16 Jul 2015 20:21

Bazinga schreef:Ik snap mensen niet die alles maar op Social Media klappen, heel hun privé hebben en houwen...

Dat snap ik ook echt niet.... ook elke scheet die hun kinderen laten moet dan online. Bluhhh....
<<

Anoniem260

Bericht 24 Jul 2015 22:12

Wat ik niet snap: ik heb een collega die altijd bretels én een riem draagt. Why?!
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 24 Jul 2015 22:27

Die is zo bang dat zijn broek afzakt, dat hij voor double Dutch gaat!
Volgende

Terug naar Algemeen