Twee kranen en brugdeel omgevallen
Kreeg net op de fiets het filmpje hiervan door en zei nog: het zal je huis maar zijn en je zal maar thuis zijn... Blijken er 20 gewonden gevallen tr zijn, opschaling naar grip3. Heftig!
GeKKiE schreef:Heftig zeg!
Ik zag het ook net op internet.
Maar als je dat zo ziet, dan ziet het er ook niet heel stabiel uit met die kranen op die "boot"...
Katrien schreef:GeKKiE schreef:Heftig zeg!
Maar als je dat zo ziet, dan ziet het er ook niet heel stabiel uit met die kranen op die "boot"...
Nou idd. Ik als leek denk dan dat dat wel mis moet gaan.
) gaan kijken. Ik fietste langs een veldje waar twee traumaheli's stonden en een politieheli.Katrien schreef:GeKKiE schreef:Heftig zeg!
Elliot schreef:Katrien schreef:GeKKiE schreef:Heftig zeg!
Nouja ik denk eigenlijk dat dat wel meevalt. Het zijn geen amateurs die dit doen he. Het is gewoon een professionele organisatie die dit waarschijnlijk al talloze keren hebben gedaan. Je mag er wel vanuit gaan dat er een hele berekening achter zit, en dat dit in theorie gewoon goed had moeten gaan.

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers