Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Zo krijg je korting bij Starbucks.

<<

caribbeanlover

Bericht 04 Aug 2015 15:14

Zo krijg je korting bij Starbucks.

<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 04 Aug 2015 15:56

Re: Zo krijg je korting bij Starbucks.

Probeer het eens :). Zou wel grappig zijn als dat effectief overal zo gaat.
2012 & 2016
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Aug 2015 16:26

Wil het idd een proberen of het echt werkt. Ik kom er amper reden vrij duur. Zou ik dan ook zeggen dat ik graag wil dat er geen naam aan vast hoeven te staan?
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 05 Aug 2015 03:47

Ja, dat denk ik wel. Want als zij vragen: "Je bedoelt een frappucino?" en jij zegt: "Ja, dat bedoel ik!". Dan heb je er een naam aan gekoppeld en betaal je wellicht voor die frappucino (als merknaam). Als het zo gaat zoals in het filmpje natuurlijk :).
2012 & 2016
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Aug 2015 08:41

Da's waar en wie weet of het lukt.
<<

Anoniem301

Bericht 05 Aug 2015 08:44

Ik denk dat het wel zal lukken, heb dit verhaal al eens eerder gehoord. Ik kom vrij regelmatig bij de Starbucks en ben dan elke keer zo'n 4,60 kwijt maar toch ga ik niet zo omslachtig doen voor een euro. Dan maar geen Starbucks als ik het niet kan betalen.
<<

Anoniem119

Bericht 05 Aug 2015 08:59

Wel grappig bedacht inderdaad.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Aug 2015 11:19

Carrie schreef:Ik denk dat het wel zal lukken, heb dit verhaal al eens eerder gehoord. Ik kom vrij regelmatig bij de Starbucks en ben dan elke keer zo'n 4,60 kwijt maar toch ga ik niet zo omslachtig doen voor een euro. Dan maar geen Starbucks als ik het niet kan betalen.

Ik snap dat het omslachtig kan zijn, maar ben gewoon benieuwd of het lukt alhoewel ik er zelden kom. Ik mag de tekst wel gaan instuderen ;).
<<

Anoniem301

Bericht 05 Aug 2015 11:44

caribbeanlover schreef:
Carrie schreef:Ik denk dat het wel zal lukken, heb dit verhaal al eens eerder gehoord. Ik kom vrij regelmatig bij de Starbucks en ben dan elke keer zo'n 4,60 kwijt maar toch ga ik niet zo omslachtig doen voor een euro. Dan maar geen Starbucks als ik het niet kan betalen.

Ik snap dat het omslachtig kan zijn, maar ben gewoon benieuwd of het lukt alhoewel ik er zelden kom. Ik mag de tekst wel gaan instuderen ;).

Haha ja! En vooral 'nee' zeggen als ze vragen 'bedoel je een *vul maar in*?
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Aug 2015 11:56

Carrie schreef:
caribbeanlover schreef:

Haha ja! En vooral 'nee' zeggen als ze vragen 'bedoel je een *vul maar in*?

Het ging toch alleen om de frappuchino dus dat woord moet je niet zeggen iig.
<<

Anoniem301

Bericht 05 Aug 2015 12:20

Ik heb het ook met andere producten gelezen!
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Aug 2015 13:51

Aha oke, maar dan weet ik niet hoe ik het anders moet uitleggen.
<<

Anoniem282

Bericht 05 Aug 2015 17:00

Haha, wat kansloos. Sorry hoor, voor een euro ga je toch niet zo omslachtig doen? En dan ook nog heel bijdehand zeggen dat je er liever geen naam aan wil geven, maar wel zelf voorstellen het Frozen Linda te noemen. Ik zou heel hard lachen als ik iemand dit hoor bestellen. ;-)
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Aug 2015 20:57

Helemaal niet kansloos! Je ziet toch dat het werkt. Niet iedereen wil veel eraan uitgeven of heeft het geld niet en wil toch eens naar de Starbucks gaan. So what?
<<

Anoniem282

Bericht 05 Aug 2015 21:02

Als je jezelf vrijwillig zo in allerlei bochten wringt voor een euro korting, vind ik dat wel degelijk kansloos. Daar hoef ik jouw goedkeuring niet voor te hebben, CBL. Prima dat jij het wel leuk vindt. Als iets werkt, wil dat niet zeggen dat iedereen dat leuk vindt, zelfs niet als het effect heeft. Je hoeft dus niet met uitroeptekens te gaan werken, want ik ben er niet van onder de indruk en het doet m'n menig ook niet veranderen.
<<

Anoniem137

Bericht 05 Aug 2015 21:12

Ik vind het een beetje gierig eigenlijk. Ik vind de Starbucks eigenlijk altijd een klein feestje, dus die drie keer per jaar dat ik daar iets haal dan wil ik ook écht het Starbucksproduct en ben ik daar best bereid meer voor te betalen. Anders ging ik wel naar de kiosk op het station ofzo.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Aug 2015 22:24

Guattari schreef:Als je jezelf vrijwillig zo in allerlei bochten wringt voor een euro korting, vind ik dat wel degelijk kansloos. Daar hoef ik jouw goedkeuring niet voor te hebben, CBL. Prima dat jij het wel leuk vindt. Als iets werkt, wil dat niet zeggen dat iedereen dat leuk vindt, zelfs niet als het effect heeft. Je hoeft dus niet met uitroeptekens te gaan werken, want ik ben er niet van onder de indruk en het doet m'n menig ook niet veranderen.

Ik vraag niet om je goedkeuring. Als ik uitroeptekens wil gebruiken is dat nog altijd aan mij. Ook vraag ik niet of je ervna onder de indruk bent.Ik zeg ook nergens dat ik het leuk vind, ben gewoon benieuwd of het waar is tenslotte heeft die meid het al gedaan.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Aug 2015 22:25

Keet. schreef:Ik vind het een beetje gierig eigenlijk. Ik vind de Starbucks eigenlijk altijd een klein feestje, dus die drie keer per jaar dat ik daar iets haal dan wil ik ook écht het Starbucksproduct en ben ik daar best bereid meer voor te betalen. Anders ging ik wel naar de kiosk op het station ofzo.

Maar zoals zij het zegt is het ook Starbucks. Zoals ik al zei, niet iedereen heeft het geld ervoor en dus kan dit een goede manier zijn.
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 05 Aug 2015 22:31

Tegen de tijd dat ik klaar ben met uitleggen wat ik wil hebben kan die koffie al klaar zijn als je gewoon de naam noemt, haha.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem137

Bericht 06 Aug 2015 06:44

caribbeanlover schreef:
Keet. schreef:Ik vind het een beetje gierig eigenlijk. Ik vind de Starbucks eigenlijk altijd een klein feestje, dus die drie keer per jaar dat ik daar iets haal dan wil ik ook écht het Starbucksproduct en ben ik daar best bereid meer voor te betalen. Anders ging ik wel naar de kiosk op het station ofzo.

Maar zoals zij het zegt is het ook Starbucks. Zoals ik al zei, niet iedereen heeft het geld ervoor en dus kan dit een goede manier zijn.

Ik bedoel dat ik ook echt wel bereid ben te betalen voor de merknaam en het een beetje raar vind om zo omslachtig te doen. Net wat ik zeg, ik reis minimaal eens per maand een vrij lange treinreis en soms koop ik dan wel eens een Starbucks op het station of op Schiphol. Dat vind ik dan echt een traktatie. Maar ik kan het ook niet altijd betalen hoor, meestal ga ik wel naar de kiosk of AH to go, die heeft ook goeie, maar dan wel goedkope koffie :) Ik ga niet lopen hannesen voor een eurootje. Dat vind ik krenterig.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 06 Aug 2015 09:05

De enige keer dat wij bij Starbucks iets kopen is als we op vakantie gaan, of eigenlijk als we terugkomen. Meestal komen we 's nachts terug en dan hebben we nog een flinke autorit voor de boeg dus dan kopen we daar een koffie en delen we een muffin op Schiphol :smile: Da's zo'n drie keer per jaar, dus dan ga ik me die moeite ook niet doen.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem205

Bericht 06 Aug 2015 10:40

Voor enkele keren per jaar zou ik idd ook niet zo omslachtig doen. Maar mensen die er wekelijks komen (ja, ik ben er zo eentje :angel: ), daar kan het best bij schelen. Nou drink ik zero koffie, maar altijd de signature hot chocolate. Die is 100000000000x beter dan een chocolademelk van de kiosk.

Helaas werkt het bij mijn drankje niet, maar ik geloof dat het bij andere drankjes wel zou kunnen werken. Maar dan moet je er ook weer niet wekelijks komen want dan herkennen ze je :P
<<

Anoniem301

Bericht 06 Aug 2015 10:46

Oreo schreef:Voor enkele keren per jaar zou ik idd ook niet zo omslachtig doen. Maar mensen die er wekelijks komen (ja, ik ben er zo eentje :angel: ), daar kan het best bij schelen. Nou drink ik zero koffie, maar altijd de signature hot chocolate. Die is 100000000000x beter dan een chocolademelk van de kiosk.

Helaas werkt het bij mijn drankje niet, maar ik geloof dat het bij andere drankjes wel zou kunnen werken. Maar dan moet je er ook weer niet wekelijks komen want dan herkennen ze je :P

Wat doen ze in die signature hot chocolate? Klinkt lekker :) Ik kom er ook meerdere keren per week, hoewel ik nu wel probeer af te bouwen want het kost me klauwen met geld. Ik bestel altijd een 'chocolademelk met witte en bruine chocolademelk en slagroom' (oh, zo lekker joh!) en nu ik erover nadenk betaal ik meestal 4.60, maar heel soms ook 3.60! Volgens mij heet die ik neem de zebra alleen noem ik het nooit zebra omdat ik het niet zeker weet.
<<

Anoniem282

Bericht 06 Aug 2015 10:47

Prima, CBL. Ik sluit me bij Carrie aan; als je het niet kunt betalen, zou ik er niet naartoe gaan. :)
<<

Anoniem205

Bericht 06 Aug 2015 11:02

Carrie schreef:
Oreo schreef:Voor enkele keren per jaar zou ik idd ook niet zo omslachtig doen. Maar mensen die er wekelijks komen (ja, ik ben er zo eentje :angel: ), daar kan het best bij schelen. Nou drink ik zero koffie, maar altijd de signature hot chocolate. Die is 100000000000x beter dan een chocolademelk van de kiosk.

Wat doen ze in die signature hot chocolate? Klinkt lekker :) Ik kom er ook meerdere keren per week, hoewel ik nu wel probeer af te bouwen want het kost me klauwen met geld. Ik bestel altijd een 'chocolademelk met witte en bruine chocolademelk en slagroom' (oh, zo lekker joh!) en nu ik erover nadenk betaal ik meestal 4.60, maar heel soms ook 3.60! Volgens mij heet die ik neem de zebra alleen noem ik het nooit zebra omdat ik het niet zeker weet.

Hebben ze ook met witte en donkere choco dan?
Ik heb altijd de signature, dat is een mix die ze vooraf gemaakt hebben en die per starbucks volgens mij anders is. Heeft altijd een lekkere pure smaak. Ik ga het volgende week eens vragen, of ze een zebra hebben :)
Volgende

Terug naar Algemeen