Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Uittreksel uit de basisregistratie personen

<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Jul 2015 00:02

Uittreksel uit de basisregistratie personen

Je kan hem via je Digi-D aanvragen, wie weet of deze dan word thuis gestuurd of dat je hem in je mail kan ontvangen? Ik kan het nergens vinden. Ik heb hem snel nodig, anders ga ik morgen langs het gemeentehuis.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem193

Bericht 31 Jul 2015 01:00

Re: Uittreksel uit de basisregistratie personen

Per post, omdat het een document met watermerk is
<<

Truus

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 31 Jul 2015 06:51

Ik heb kortgeleden ergens printscreens van DigiD in kunnen leveren, dat heeft ook gewerkt.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Jul 2015 08:49

Ik weet niet welke, maar voor sommige uittreksels moet je betalen en kan dan lijkt mij alleen via afhalen.
En helaas ook nog eens op afspraak..
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 31 Jul 2015 08:51

Ik kon m online bestellen en toen werd hij opgestuurd (Had hem nodig van B een poos geleden) en dat moet natuurlijk helemaal uit Leiden komen bij haar.
<<

Anoniem137

Bericht 31 Jul 2015 08:53

Hier kun je het uittreksel gewoon zonder afspraak opvragen bij het gemeentehuis. Ik weet alleen niet of je hem direct mee krijgt, of dat hij opgestuurd wordt.
<<

Anoniem273

Bericht 31 Jul 2015 09:47

Ik woon inmiddels al een poosje aan de andere kant van NL en heb mijn uittreksel via de website van de gemeente kunnen aanvragen, met m'n digi-d. Via het e-loket was dat. Werd netjes opgestuurd en ik had 'm binnen 3 dagen in huis.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Jul 2015 17:51

Ik kon hem online aanvragen maar duurde te lang dus ben hem gaan halen uiteindelijk op het gemeentehuis.
Trots op mijn stoere ventje!

Terug naar Algemeen