Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Don't Judge Challenge - leuk?

<<

Anoniem281

Bericht 23 Jul 2015 15:39

Don't Judge Challenge - leuk?

Wat vinden jullie van al die 'Don't judge me' filmpjes? Mensen maken zich met make-up zo lelijk mogelijk, waarna men zogenaamd alles wegveegt en zijn of haar beste kant laat zien. Het is ontstaan door een beautyblogger die zich liet zien zonder make-up, waardoor haar acne zichtbaar is. Ze wilt mensen aanmoedigen om hun ware uiterlijk te laten zien en dat hij/zij zich hier niet voor hoeft te schamen; houd van jezelf.

Het idee vind ik echt heel mooi, maar als je dan kijkt naar de filmpjes van deelnemers, dan doen ze allemaal hetzelfde; dikke pukkels in het gezicht maken, een bril op en zware wenkbrauwen. Om er vervolgens natuurlijk heel gelikt en smooth uit te komen. Beetje op de lip bijten, een knipoogje en een zwoel glimlachje; Justin friggin' Bieber is er niks bij.

Hartstikke leuk, maar pukkels, een monobrauw en een bril is dus lelijk? En waarom doen er alleen maar 'mooie' mensen mee? En waarom alsnog dik opgemaakt en in de haarlak enz? Is het nu niet een beetje een mislukte campagne?

<<

Anoniem315

Bericht 23 Jul 2015 15:55

Re: Don't Judge Challenge - leuk?

Ik vind het erg onzinnig en populistisch (is dat een woord?) gedrag.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 23 Jul 2015 15:56

YES! Spuit 11 heeft ontdekt wie jij bent :D
(mag ik nu bij je detective clubje?)

Ik vind het onzin trouwens..
<<

Anoniem281

Bericht 23 Jul 2015 15:58

Zo moeilijk was 't toch niet? :P
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 23 Jul 2015 15:59

Carl schreef:Zo moeilijk was 't toch niet? :P

Ahhh laat me nou eens trots zijn op mezelf :cry:
<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 23 Jul 2015 17:51

Carl schreef:
Het idee vind ik echt heel mooi, maar als je dan kijkt naar de filmpjes van deelnemers, dan doen ze allemaal hetzelfde; dikke pukkels in het gezicht maken, een bril op en zware wenkbrauwen. Om er vervolgens natuurlijk heel gelikt en smooth uit te komen. Beetje op de lip bijten, een knipoogje en een zwoel glimlachje; Justin friggin' Bieber is er niks bij.

Precies zijn gedachten. Het idee is idd echt heel mooi maar dan weet ik dat ik lelijk ben met mijn bril :P
<<

Anoniem118

Bericht 23 Jul 2015 21:17

Ik kende het niet, maar het klinkt inderdaad een beetje onzinnig zo.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Jul 2015 07:42

Ik vind dit soort dingen nogal onzinnig vermaak.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016

Terug naar Algemeen