Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Ik voel me goed!

<<

Anoniem167

Bericht 18 Jul 2015 21:13

Ik voel me goed!

Ik werk nu een kleine 2 maanden bij een nieuwe locatie, 15 munten fietsen, max 7 uur per dag, en 1 dag weekend maximaal, en ik begin het te merken, ik begin me beter te voelen! Ik slaap beter, heb minder pijn aan m'n lichaam, voel me uitgeruster, ervaar minder stress van werken en reizen en houd heerlijk energie voor mezelf over! Ik kan na werk nog met vriendinnen eten, of naar de film of gewoon een uitje plannen op m'n vrije dag! Ik ben er nog niet, maar kan hier al veel beter mee leven... ☺️

Vertel, waarom voel jij je goed?
<<

Sorella

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 18 Jul 2015 21:22

Re: Ik voel me goed!

Wat heerlijk voor je Pippa! Het naar je zin hebben op je werk is zó belangrijk. En wat fijn dat je lijf er ook goed op gaat reageren. En dan ook nog energie over houden, top!

Ik ben blij omdat ik voor het eerst in 12 weken eens een heel weekend vrij ben. Ik heb me er op verheugd alsof ik twee weken vakantie tegemoet ging. En ik doe helemaal niks bijzonders hoor maar gewoon het idee van twee hele dagen achter elkaar vrij is fijn.
Mijn hond is heel leuk 🥰 https://www.instagram.com/floyd_the_blonde_doxie/
<<

Anoniem119

Bericht 18 Jul 2015 21:55

Kijk, dat bedoelden we Pipster. Heerlijk voor je. Dat verdien je.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Jul 2015 22:33

Wat lekker Pippa, heel fijn voor je.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 18 Jul 2015 22:41

Wat fijn voor jou pippa
Afbeelding
<<

Anoniem122

Bericht 19 Jul 2015 08:03

Fijn dat alles zo positief veranderd is!
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 19 Jul 2015 23:36

Wat fijn om te lezen Pippa, je werkplek kan echt veel invloed hebben op je algemene gemoedstoestand. Fijn dat je je zo op je plek voelt nu!
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 20 Jul 2015 06:32

Wat goed om te lezen Pippa! Zijn alle verbouwingen al achter de rug? Kun je daar heerlijk van gaan genieten!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem149

Bericht 20 Jul 2015 10:38

Fijn om te lezen Pippa! :D

Ik voel me goed omdat ik de stap om me te gaan omscholen heb genomen. En ik voel me goed omdat ik 3 kilo af ben gevallen en mensen dit ook al aan me beginnen te zien, werkt motiverend!
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Jul 2015 11:00

Wat fijn voor je Pippa!

Ik voel me ook goed. Eindelijk, na ruim 16 maanden, kan ik zeggen dat ik weer, een soort van, de oude ben! Mijn been doet het erg goed, ik werk alweer 2x5 uur per week, de pijn is vele malen minder en ik heb m'n medicatie een stuk minder nodig. Ik ben heel blij met deze vooruitgang. :)
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 20 Jul 2015 12:46

Fijn zeg pippa.

Thunder: goed om te horen dat het beter gaat!
<<

Anoniem321

Bericht 20 Jul 2015 13:34

Wat fijn zeg Pippa, dat je je beter voelt en energie over hebt. Geniet er lekker van!

Thunder, ook fijn dat het met jou beter gaat!
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Jul 2015 14:33

Pippa, wat fijn dat het zo gied met je gaat! Hoe is het met de verbouwing thuis?
Elize, zo stoer dat je de stap hebt genomen en natuurlijk heel goed bezig met afvallen.
Thunder, kan me heel goed voorstellen dat je blij bent met die vooruitgang.

Ik ben blij dat ik na ruim een jaar weer helemaal goed in mijn vel zit. Veel positiever denk over dingen, met name over mezelf, en alles weer rooskleurig zie. Werk blijft een puntje, maar daar ga ik me pas 'druk' over maken na de bevalling.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem149

Bericht 21 Jul 2015 15:57

Fijn om te lezen Meneer de Uil!
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 22 Jul 2015 17:07

Wat goed om te lezen, Pippa!
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 22 Jul 2015 21:30

Fijn Pippa! Blijf je nu op deze locatie werken zodat je je ook goed kunt blijven voelen? of is er een reële kans dat ze weer met je gaan schuiven? Heb je nog wel dezelfde functie? Fijne leidinggevende?
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem167

Bericht 22 Jul 2015 21:41

Verbouwing, helaas nog niet af. Zal nog wel even duren, maar wordt uiteindelijk heel mooi, hoop ik.

Zoals het er naar uit ziet mag ik hier lekker blijven, zijn echt team en zijn wel toekomstplannen aan het maken als team zijnde dus zal niet snel geschoven worden, al weet je t nooit haha, maar ga er niet vanuit. Leidinggevende is een van mn beste vriendinnen toevallig eigenlijk, maar heb al jaren samen een afdeling gerund, dus had er alle vertrouwen in. In principe dezelfde functie nog maar heb hier wel mogelijkheden qua werk ook met administratie en personeel, dus dat is fijn!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 22 Jul 2015 23:08

Wat fijn Pippa!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021

Terug naar Algemeen