Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Wat vind je leuke topics en wat niet?

<<

Anoniem301

Bericht 08 Jul 2015 13:39

Wat vind je leuke topics en wat niet?

Welke onderwerpen vind jij leuk of interessant om over te lezen en welke juist niet?

Topics over lichamelijke ongemakken en dan elke keer een update met hoe het nu gaat sla ik altijd over. Vind ik altijd saai. Bijvoorbeeld ik word geopereerd aan mijn grote teen en nu gaat het zo en zo. Update pagina 4! Het verband mag eraf. Meh.

Voor de rest vind ik het meeste wel leuk om te lezen geloof ik, over relaties, werk en beauty.

En jullieeee?
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 08 Jul 2015 13:53, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 08 Jul 2015 13:46

Re: Wat vind je leuke topics en wat niet?

Ik lees graag de reistopics van cbl. Ben heel benieuwd hoe ze het zal gaan hebben in Goa! En verder hou ik de actieve topic een beetje bij. Maar bevallingen enzo lees ik niet, werktopics interesseren me ook niet zo. Trouwtopics ook niet. Outfittopics met foto's vind ik leuk.
#teammaple🍁
<<

Geel

Bericht 08 Jul 2015 13:58

Overal wat wat gebeurt. Discussiones en heisa.
<<

Anoniem127

Bericht 08 Jul 2015 15:20

Topics met outfits, over het nieuws, met persoonlijke vraagstukken en over reizen vind ik leuk. Ook bijna alles wat Rapa Nui opent. In de mamapijler lees ik het liefste over basisschoolkinderen of opvoedingsvraagstukken.

Sommige soortgelijke topics zijn al driemiljoen keer eerder geopend, daar kijk ik niet meer naar: wanneer beginnen met bijvoeden / hoeveel voedingen per dag / baby slaapt niet door.
<<

Anoniem198

Bericht 08 Jul 2015 15:45

Leuk om te lezen ;Fototopics, persoonlijke dillema's, datetopic,outfittopic, huizenjachttopic en topics over gezonde voeding,beauty

Wat ik niet lees; topics over zieke en overleden opa's en oma's,lichamelijke ongemakken, bevallingsverhalen,wanneer bijvoeden, topics over hoe veel je verdient etc
<<

Emmeve

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 08 Jul 2015 15:57

De leukste topics vind ik de topics over dingen die mij bezig houden, momenteel voornamelijk het moeilijk zwanger worden (al is leuk hier niet het goede woord) en huis verkopen topic. En ook wel topics over eten, bepaalde tv series en haken/hobby gerelateerd vind ik leuk. Ik vind het leuk om te zien wat anderen gemaakt hebben.

Verder hangt het ervan af hoeveel afleiding ik zoek. Hoe meer afleiding ik wil hoe meer ik lees haha. Vooral discussies kan ik dan wel waarderen. Om te lezen dan, meestal heb ik geen zin om zelf te discussiëren. Dilemma's vind ik vaak ook interessant om te lezen, alleen reageren vind ik lastig omdat ik alles van alle kanten bekijk en dan vaak geen zinnige reactie kan geven haha.

In de zwangerschapspijler lees ik expres bijna geen topics. In de vraag & aanbod en Meet & greet pijlers lees ik volgens mij nooit.
If only wishes could be dreams and all my dreams could come true..
<<

Anoniem301

Bericht 08 Jul 2015 16:02

Emmeve schreef:De leukste topics vind ik de topics over dingen die mij bezig houden, momenteel voornamelijk het moeilijk zwanger worden (al is leuk hier niet het goede woord) en huis verkopen topic. En ook wel topics over eten, bepaalde tv series en haken/hobby gerelateerd vind ik leuk. Ik vind het leuk om te zien wat anderen gemaakt hebben.

Verder hangt het ervan af hoeveel afleiding ik zoek. Hoe meer afleiding ik wil hoe meer ik lees haha. Vooral discussies kan ik dan wel waarderen. Om te lezen dan, meestal heb ik geen zin om zelf te discussiëren. Dilemma's vind ik vaak ook interessant om te lezen, alleen reageren vind ik lastig omdat ik alles van alle kanten bekijk en dan vaak geen zinnige reactie kan geven haha.

:hug: In de zwangerschapspijler lees ik expres bijna geen topics. In de vraag & aanbod en Meet & greet pijlers lees ik volgens mij nooit.

Wil je daar toch even een knuffel voor geven.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 09 Jul 2015 08:03

Topics over kleding als in de 'wat heb je aan topic' en 'laatst gekocht' topic lees ik zelden. Trouw- en bevallingsverhalen vind ik altijd wel leuk om te lezen. Verder is het maar net waar ik zin in heb eigenlijk.
<<

Anoniem304

Bericht 09 Jul 2015 08:57

Wat ik eigenlijk niet lees:
Reistopics, topics over lichamelijke pijntjes of 'problemen' met kinderen, bevallingsverhalen, fototopics, wat heb je aan etc, huizenjacht en verbouw dingen.

Wat ik wel leuke topics vind:
TV serie topics, hobby topics, flauw ouwehoeren topics, zwangerschap topics.
<<

Anoniem233

Bericht 09 Jul 2015 10:03

Zwangerschap lees ik zo min mogelijk, omdat de kans dat ik zwanger kan worden vrijwel nihil is. Wat vind ik wel leuk? Trouwverhalen, persoonlijke verhalen, 'luchtige' topics zoals die in algemeen staan, verbouw/verhuis topics. Oh, en tv topics uiteraard :)
<<

Anoniem147

Bericht 09 Jul 2015 10:07

De zwangerschapstopics waar 'bekendere' forumsters in zitten haha. Ik ben/was echt een trouwe meelezer met het april/juni topic toen al die meiden op het punt van bevallen stonden. Ook het topic over schoolgaande kinderen vind ik leuk om te lezen. Verder dingen die met kamertjes/kleding voor kinderen te maken hebben. Of andere accessoires haha. Of de voor een kindje gaan topics. (Deze lees ik trouwens niet altijd, alleen als er ineens heel veel gepost is, dan ben ik benieuwd of er veel zwangeren bij zijn gekomen haha)

Bevallingsverhalen vind ik ook leuk en trouwverslagen. Het huizenjacht topics of verbouwtopics lees ik ook altijd wel door.

Ik kom nauwelijks in de pijlers meet en greet, vraag en aanbod, hobby's en vrije tijd en persoonlijk.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 09 Jul 2015 10:36

Ik vind alle fototopics leuk, vooral interieur/verbouw topics en outfittopics. Trouwverslagen (met foto's!) vind ik ook leuk om te lezen.
Wat van mij wel verboden mag worden ( :wink: ) zijn al die topics met vragen als: Ik moet een nieuwe telefoon, zal ik een Samsung of een Iphone nemen? Daar zijn ten eerste al 80 topics over geopend en ten tweede moet je zoiets toch echt zelf beslissen.

♥♥
<<

Anoniem163

Bericht 09 Jul 2015 11:13

Ik mis echt het vroegere dagcafe. In de tijd van mijn zwangerschap dat ik hele dagen rust moest houden daar zoveel lol gehad. Echt werkelijk tranen gelachen!

Verjaardagstopics lees ik niet. Nieuwe telefoon/ camera dingen zoals Elliot noemde ook niet.

Een beetje activiteit in een topic vind ik wel leuk. Opsommingen van droge politiek correcte reacties vind ik snel saai.
<<

Anoniem304

Bericht 09 Jul 2015 11:31

Stofzuiger schreef:Ik mis echt het vroegere dagcafe. In de tijd van mijn zwangerschap dat ik hele dagen rust moest houden daar zoveel lol gehad. Echt werkelijk tranen gelachen!

:good:
<<

Anoniem236

Bericht 09 Jul 2015 11:40

Wat ik leuke topics vind; over huizen kopen en verkopen, over inrichting van huis en kamers (show je ...) topics over programma s die ik ook kijk, topics over kinderen met dezelfde leeftijd als mijn kind, wat eten we vandaag coor inspiratie

wat ik altijd oversla; liefde en relatie, meet en greet, grote tenen operaties

En wat ik minder vind maar soms wel in reageer zijn de babyperikelen topics die inderdaad al heel vaak langs zijn gekomen en de meningen toch altijd verschillend zijn dat het niets oplevert een keuze te maken (wanneer bijvoeding, hoeveelheid flesvoeding, wel of niet op buik laten slapen)
<<

Emmeve

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 09 Jul 2015 12:49

Carrie schreef:
Wil je daar toch even een knuffel voor geven.

Wat lief, dankjewel!
If only wishes could be dreams and all my dreams could come true..
<<

Anoniem173

Bericht 09 Jul 2015 16:29

Verjaardagstopics open ik meestal niet. En opsomtopics de vult iedereen in maar volgens mij leest niemand ze.

Leuk huizentopics, het date topic, recepten en outfits.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 09 Jul 2015 17:59

Ik vind topics over beauty, kleding, vakanties, seks/relaties en andere luchtige dingen altijd leuk.

Topics over zwangerschappen baby's en alles eromheen lees ik nooit want daar ben ik totaal niet mee bezig.
Topics van CBL over tv programma's boeien me ook niet want ik kijk nauwelijks tv en heb geen behoefte om over nieuwe programma's te forummen.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem122

Bericht 09 Jul 2015 18:09

Urban Naked schreef:Ik lees graag de reistopics van cbl. Ben heel benieuwd hoe ze het zal gaan hebben in Goa! En verder hou ik de actieve topic een beetje bij. Maar bevallingen enzo lees ik niet, werktopics interesseren me ook niet zo. Trouwtopics ook niet. Outfittopics met foto's vind ik leuk.

ALS ze nog gaat.. Las net een reactie van haar dat ze tegen haar man gezegd had dat ze liever naar de Caribbean wilde :palm:
<<

Anoniem117

Bericht 09 Jul 2015 20:53

.
Laatst gewijzigd door Anoniem117 op 23 Jul 2015 21:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 09 Jul 2015 20:59

Op dit moment: het datetopic (al vond ik dat ook boeiend toen ik zelf niet aan het daten was), topics over peutergedrag, sommige werktopics, wat heb je voor je huis gekocht, etc

Wat ik meestal niet lees zijn de reistopics. Verder wisselt het wat, soms open in bepaalde pijlers helemaal niet, als ik me verveel lees ik wat meer..
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

President

Bericht 09 Jul 2015 21:01

ไม่เป็นไร schreef:
Urban Naked schreef:Ik lees graag de reistopics van cbl. Ben heel benieuwd hoe ze het zal gaan hebben in Goa! En verder hou ik de actieve topic een beetje bij. Maar bevallingen enzo lees ik niet, werktopics interesseren me ook niet zo. Trouwtopics ook niet. Outfittopics met foto's vind ik leuk.

ALS ze nog gaat.. Las net een reactie van haar dat ze tegen haar man gezegd had dat ze liever naar de Caribbean wilde :palm:

:palm: :palm: :palm:
❤️ 7 juni 2018
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 09 Jul 2015 21:11

Wat heb je aan en laatst gekocht topics vind ik leuk, doe ik altijd weer inspiratie in op. Daarnaast vind in topics over updates mbt verbouwingen, huis verkopen etc ook leuk.

En de recepten topics waar Jans en Minnoesepoes tips geven :smile:
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem118

Bericht 09 Jul 2015 21:12

Leuke topics vind ik fototopics (al plaats ik zelf bijzonder weinig, heel fout, wel lekker kijken, haha), veel topics in de moedergrot omdat ik daar nu zelf mee te maken heb, de luchtige topics (wat eten we vandaag bijvoorbeeld, voor inpiratie, en het wat wil je kwijt topic bijvoorbeeld), de algemenere topics over relaties/seks, en nog wel meer. Ik lees heel veel eigenlijk, als ik er tijd voor heb.

Wat ik oversla of minder lees zijn veel reistopics, huizenjacht/-koop/-verkoop/-zoek topics, topics over het nieuws, persoonlijke medische topics (qua 'mijn grote teen is uit de kom), trouwverhalen en topics over allerlei series die ik niet kijk.
Maar het wisselt nog wel eens. Het ligt er maar net aan of ik zelf op dat moment iets met het onderwerp heb of niet.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

President

Bericht 09 Jul 2015 21:19

Ik lees vooral de luchtigere topics. Voor mij is het forum pure ontspanning en na een drukke werkdag heb ik meestal geen zin om over allerlei moeilijke onderwerpen te lezen. Favorieten zijn dus fototopics, het datetopic, outfittopics etc. Als ik me verveel, lees ik ook wel andere dingen, zoals biechttopics of dingen bij Persoonlijk bijvoorbeeld. Oh en topics over taal(fouten) lees ik altijd :P
❤️ 7 juni 2018
Volgende

Terug naar Algemeen