Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!
Ik moet volgende week nog drie dagen werken en dan lekker drie weken vakantie. We gaan twee weken varen over de Friese meren en de laatste week thuis klusjes doen en misschien nog naar de Efteling.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
Ooh ik heb bijna vakantie, zo'n zin in en ook zo'n behoefte aan, terwijl we nog maar net op huwelijksreis zijn geweest haha.
Maar ik moet alleen maandag nog werken en daarna heb ik 3 weken vakantie. Lekker weer de batterijtjes opladen na een drukke periode op het werk. Wij gaan de tweede week van onze vakantie samen met mijn zus, zwager en nichtje naar Duitsland voor een weekje.
Ik ben alweer bijna 2 weken aan het werk. Heb in juni 3 weken vrij gehad, we zijn toen met vrienden 12 dagen naar Mallorca geweest. Super vakanite . Gelukkig heb ik nog wel deze zomer nog wel een paar leuke uitjes.. een weekendje Ameland in augustus samen met vrienden en ga ik met mijn man in september een nachtje weg& naar de musical 'Soldaat van Oranje'. In september / oktober gaan mijn moeder en ik ook nog een weekendje weg. Heerlijk die vooruitzichten, anders duurt de hele zomer werken wel heel lang .
Ik moet nog 3 weken werken, dan heb ik 2 weekjes vrij. We hebben geen concrete plannen, maar willen waarschijnlijk wel gaan kamperen in Luxemburg of de Belgische Ardennen. Het is een beetje afhankelijk van het weer dan.
Er zijn een heel aantal weg, en de grootste spammer is ook weg. Denk dat het de laatste maanden vooral drukker was. Vind het nu eigenlijk wel weer normaal.
Ik heb ook vakantie sinds vandaag, maar ga pas over vier weken op vakantie. Denk dus dat ik hier de komende weken nog vaker te vinden ben dan nu (en ik ben er al zo vaak haha).
Lampenkapje schreef:Ik heb maandag mijn enige weekje vrij van dit jaar. Kijk er enorm naar uit, het zal snel voorbij zijn!
Waarom maar één week dan?! Wat weinig...
Ik tel alweer af naar september :') Dan heb ik weer paar dagen vrij. Hoewel ik niet mag klagen, hoor, ik kan redelijk makkelijk vrij nemen of gewoon vanuit huis (lees; de zonnige tuin) werken.