Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Zijn jullie klaar voor het warme weer?

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 29 Jun 2015 20:19

Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Er komt een hittegolf aan.
Hoe zorgen jullie voor een beetje verkoeling tijdens de warme dagen?
Kunnen jullie het in huis koel houden en op je werk?

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... heet.dhtml

Ik ben morgen en woensdag vrij, badje voor mijn dochter ga ik denk ik neerzetten en lekker met water spelen.
En als het echt te warm is gaan we lekker naar binnen, zonneschermen omlaag. Waterijsjes liggen al in de vriezer :)

Donderdag en vrijdag moet ik werken, dan werk ik in de koeling...daar is het 5 graden...dus dan zal de overgang van binnen naar buiten wel groot zijn!
2012-2016-2020-2024

Instagram
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Jun 2015 20:23

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

ik moet de hele week werken, bij oude mensen waar alles lekker dicht zit.

Dus dat is best wel balen.
Afbeelding
<<

Anoniem154

Bericht 29 Jun 2015 20:24

Wij krijgen woensdag de sleutel van ons huis, en mogen dus lekker in de hitte gaan klussen. Jeuhj... :palm:
Heb vanochtend lopen hamsteren bij de appie, flink wat drinken ingeslagen.
Kids vermaken zich op de bso en bij oma en opa in en om het huis
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Niet echt maar we moeten het er maar mee doen. Ik moet gewoon werken de komende dagen. Ik heb dit veel liever dan regen!
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Ik heb vanmorgen een zwembadje gekocht en opgezet. Er ligt een luchtbed in, dus we kunnen lekker een beetje dobberen.
Verder probeer ik alles zoveel mogelijk dicht te houden overdag. Wij hebben rolluiken, dus die houden wel fijn wat tegen. Nu heb ik alle ramen lekker open, zodat het wat door kan waaien.

Ik heb vanmiddag zelf ijsjes gemaakt van mango en aardbeien. Ook altijd lekker met dit weer.
<<

Anoniem137

Bericht 29 Jun 2015 20:26

Nee, ik ben er niet echt klaar voor. Dit weekend komt de moeder van m'n vriend een paar dagen onze kant op en we wilden juist met haar er op uit. Hele dagen met haar binnen zitten vind ik geen prettig idee, maar buiten is het loeiheet. En volgens mij gaat het ook nog eens flink onweren. Ik zoek dus nog naar opties.

Werken met het komende weer zie ik ook niet zitten, maar daar worstel ik me wel door heen. Ik vind heet weer niet zo erg trouwens hoor, als ik maar niet hoef te werken.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Jun 2015 20:26

Ik mag helaas gewoon studeren voor mijn laatste tentamen dit jaar. Misschien dat ik morgen eerst gras maai en daarna het badje opzetten kan ik af en toe afkoelen.

anoniem203

Bericht 29 Jun 2015 20:30

Nee maar morgen ben ik er wel klaar voor! Ik zorg dat ik morgen voor 10 uur al mijn boodschappen binnen heb en ik t/m zondag geen boodschappen hoef te doen. Ik ga een hoop drinken en ijs inslaan en qua koken ga ik me niet uitsloven. In huis blijven de rolluiken en de gordijnen dicht en op het werk zorg ik voor voldoende drinken want airco hebben we niet. We hebben een zwembadje + watertafel in de tuin staan dus de oudste hoeft zich niet te vervelen. Ik maak me alleen een beetje zorgen om de jongste want die zweet nu al enorm terwijl hij vandaag alleen maar een romper aan had. Maar als hij voldoende drinkt en binnen blijft moet dat hopelijk wel goed komen. We moeten zaterdag eigenlijk op verjaardag zo'n 3 kwartier rijden maar ik denk dat ik toch maar thuis blijf en datmijn man en S. maar samen moeten gaan.
<<

Anoniem136

Bericht 29 Jun 2015 20:33

Ik ga veel binnen blijven. Kan normaal al niet zo goed tegen warmte en nu zo zwanger helemaal niet. Ik vind boven de dertig graden voor de kinderen ook echt te warm. Morgen gaan we ws nog even naar een pannenkoekenhuis met speeltuin.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Jun 2015 20:39

Ik heb vakantie, dus laat maar komen die warmte, ik ben er klaar voor! Morgen voor M. maar een klein badje neerzetten zodat hij daar lekker in kan afkoelen. Donderdag gaan we naar Turkije, daar is het volgens de weerberichten minder warm dan hier, haha.
<<

Anoniem315

Bericht 29 Jun 2015 20:40

Wij hebben de inbetweens overdag dicht, om de warmte uit huis te houden. Op de slaapkamer hebben we airco. Verder luchtige kleding, de vriezer vol met ijsjes en ijsblokjes, zoute chips in de kast en lekker veel fruit in huis. Buiten staat een zandbak die omgetoverd kan worden tot waterbak. Ik ben woensdag en donderdag vrij, dus dan ga ik daarmee los. Verder doe ik niks anders dan anders.
<<

Anoniem127

Bericht 29 Jun 2015 20:47

Ik heb niet snel last van hitte. Het grootste deel van de week werk ik gewoon en daar is airco. Als ik de rolluiken overdag dicht houd, wordt het binnen niet erg warm. En ik heb het zwembad al neergezet, moet alleen nog water in.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Jun 2015 20:59

Nee niet echt. Ben vandaag nog vrij, vanmorgen teruggekomen van 5 heerlijke dagen Barcelona. Daar al even kunnen wennen aan de 30+ temperatuur. Maar het is toch anders als je lekker vrij bent, terrasjes kunt zitten, en lekker in de zee kan plonsen dan werken... Vanaf morgen weer de hete keuken in, ik werk als kok. Zie er best wel tegenop moet ik zeggen.. 'T is helaas niet anders, wil niet klagen!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Jun 2015 21:08

Nee, ik zit er nu al helemaal door. En dan die voorspelde warmte er nog bij. Geen goede combi
2015 💙
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Jun 2015 21:17

Mwoah, klaar niet echt.
Het blijft bij ons vrij warm binnen, we hebben maar smalle raampjes, boven, die open kunnen dus het wordt niet zo snel koel. Dat zullen dus slechte nachtrusten worden de aankomende dagen. Morgen laat ik de oudste overblijven op school en ga ik samen met de jongste naar een plaatselijk meer. Woensdag en vrijdag moet ik werken, daar is gelukkig airconditioning. Ik heb in ieder geval wel veel fruit ingekocht, dat is wel lekker met dit weer ;-)
<<

Anoniem286

Bericht 29 Jun 2015 21:18

In huis blijft het lekker koel door de vloerverkoeling, op werk is het alleen erg warm dus dat wordt even bikkelen. Deed vandaag 2 uur over de normale uur reistijd, hoop dat dit niet zo heftig wordt de komende dagen. Verder trek ik het wel, lekker rustig aan, lekker in het zwembadje met dochter. Komt prima in orde, heb er wel zin in :)
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 29 Jun 2015 21:37

Niet echt .. Heb er helemaal niets mee!
Houd mijn gordijnen dicht en gelukkig koelt de vloer 'verwarming' bij dit soort temperaturen.
Woensdag zwemmen in een buitenzwembad, donderdag met trein naar Zaandam/Amsterdam en daar 's avonds een concert. Daar zie ik wel wat tegenop :) Vrijdag wilden we naar Zaanse Schans en een strand, maar even kijken of we dat ook echt gaan doen.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem110

Bericht 29 Jun 2015 21:41

Deels wel. Ik kan niet zo goed tegen de warmte. Woensdag is het kinderfeestje van mijn zoon en gaan we naar de speeltuin. Daar is wel een peuter bad gelukkig.
En morgen en vrijdag werken. Erf fijn met een airco systeem in het ziekenhuis. Al zal de drukte wel toe slaan en de opnames met bosjes binnen komen.

Zaterdag moet ik boodschappen enz doen en zondag is mijn kanjer jarig! Dus ook nog druk tijdens de hitte.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Jun 2015 21:42

Nee, totaal niet. Ik zie er als een berg tegenop. Vandaag was het al 29 graden in huis. Mijn zoon lijkt er tot nog toe weinig last van te hebben gelukkig. Alles zit potdicht, maar het blijft warm (zwart plat dak hmpf).
L2014 & H2017
<<

Anoniem164

Bericht 29 Jun 2015 22:11

!

Ik zie er enorm tegenop. Ik sta voor de klas op het speciaal onderwijs en de kids zijn op, gewoon op, zo toe aan vakantie! Dus de komende dagen worden bikkelen en de boel koest proberen te houden.
Persoonlijk vind ik het geen probleem, goed drinken en alles een tandje lager, moet lukken!
<<

Anoniem288

Bericht 29 Jun 2015 22:16

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 15:37, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem185

Bericht 29 Jun 2015 23:45

Ik zal er niet veel van mee krijgen, moet nog tot vrijdag iedere dag werken.
<<

Saga

Major Yipyapper

Bericht 29 Jun 2015 23:52

Ik zie er echt tegen op, met dit weer die toch al hete keuken in. Gelukkig ben ik woensdag en vrijdag wel vrij!
Ook met slapen kan ik er zo slecht tegen, wat dat betreft heb ik liever dat het buiten vriest.
Maar ik probeer er ook wel van te genieten hoor, kan er toch niets aan veranderen.
10.04.17
<<

Anoniem124

Bericht 30 Jun 2015 00:03

Ja...zwembad in de tuin opgezet, waterspeelgoed gekocht, uv shirtjes en nieuwe zwembroek en bikini voor de twins want die van vorig jaar pastten niet meer...zonnebrandcreme en veel drinken en boodschappen ingeslagen. Voel me helemaal het huisvrouwtje dat alles op orde heeft :D.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 30 Jun 2015 01:25

Hoe heter Hoe beter!

Ik heb er niet zo snel last van. Afgelopen dagen was de airco op het werk kapot en was het al 30+. En dan moet je hard werken met lange kleding aan. Die 35 graden in de tuin overleef ik dan ook wel.
R. 2013💙
D. 2016💜
Volgende

Terug naar Algemeen