Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Het anti lazy sunday topic

<<

Corretto

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 14 Jun 2015 14:00

Het anti lazy sunday topic

En nee, niet omdat luie zondagen verboden zouden moeten worden. Iedereen die zich een luie zondag kan veroorloven: go ahead. Ik heb zelf alleen tentamens en een ontzettend lange to do list en ik doe al de hele dag niets :no:

Iemand die ook bereid is om NU te beginnen aan een super productieve dag?

Ik ga om te beginnen even een half uurtje 'power opruimen' en daarna douchen en een plan voor het verdere verloop van de dag maken.

Who's in?
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 14 Jun 2015 14:01

Re: Het anti lazy sunday topic

Ja ik doe mee. Heb woensdag tentamen en heb tot nu toe ook nog niks gedaan. Ben uiteindelijk zojuist maar eens gaan douchen.. En dan ga ik maar naar de UB dat hele thuis studeren is niet zo mijn ding en ik laat mijn laptop thuis aangezien ik een hekel heb aan het forummen op mijn telefoon en zo in ieder geval niet meer geneigd ben om reacties te plaatsen.
<<

Anoniem185

Bericht 14 Jun 2015 14:02

Hier eentje met dinsdag ook een examen. Ben aan het leren, maar het wil niet vlotten. Ik wil ook een super productieve dag, maar ik heb het een beetje gehad met alle serotonine, noradrenaline, TCA en MAO-I....
<<

Corretto

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 14 Jun 2015 14:07

Ah chill dat je naar de UB kan Siem. Hier is de UB in tentamenperiode steeds om negen uur 's ochtends vol en had me vanmorgen verslapen, dus kon negen uur niet meer redden. Ik ga nu eerst thuis even opruimen en al mn losse studiepapieren uitzoeken en ordenen en dan na het avondeten even kijken of er weer plek is in de UB.

Ik denk trouwens dat ik mn volgorde even omdraai: ik voel me altijd pas echt goed wakker als ik gedoucht ben, ik ben nu op m'n dooie akkertje m'n kamer aan het opruimen, maar dat schiet echt niet op zo.

Succes vandaag dames, en laten we elkaar een beetje op de hoogte houden en stimuleren :cheering:
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 14 Jun 2015 14:11

Het is herkansingsweek dat scheelt hier dan wel weer qua drukte in de UB normaal gesproken is het anders ook niet te doen als je na 09.30 naar de UB gaat maar nu moet het wel lukken vooral in de stilteruimtes zijn er meestal plekjes vrij en daar zit ik toch het liefst.

Jullie ook succes!
<<

Anoniem119

Bericht 14 Jun 2015 14:12

Ik ben al sinds 4.15 op joh! Als dat niet productief is!
<<

Anoniem185

Bericht 14 Jun 2015 14:16

Super productief Marin!

Ik ga nog even verder leren. Wat voor examens hebben jullie?
Hier is het psychiatrie. Ben nu bezig met de neurochemie (etiopathogenese) van bipolaire stoornissen. Als dat niet chique klinkt!
<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 14 Jun 2015 14:21

Hier nog iemand...
Dinsdag heb ik twee tentamens en ik heb nog niets anders gedaan dan lui op de bank gehangen. :palm:
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 14 Jun 2015 14:48

Herkenbaar!

Gelukkig geen tentamens, wel lijkt het alsof hier een bom ontploft is! Gister uitgebreid gewinkeld en vervolgens hals over kop naar Utrecht vertrokken.

Ik heb inmiddels de eerste was hangen, boodschappen gedaan en een deel van de bende opgeruimd. Volgende stap is even de stad in voor een megafles wasverzachter en een nieuwe dweil. Daarna nog een was draaien, verder opruimen en een was vouwen die al droog is.

Succes iedereen!!
<<

Corretto

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 14 Jun 2015 14:55

Ooooo dit forum is echt super slecht voor mij. Zit er alweer een uur op :no:

Ik klap mijn laptop even dicht, 'spreek' jullie over een uurtje wel weer
<<

Anoniem114

Bericht 14 Jun 2015 15:09

Ik werk praktisch elke zondag... Of ik moet 'm speciaal vrij nemen. Dus ik ben elke zondag productief!

Of in ieder geval aanwezig op m'n werk.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

President

Bericht 14 Jun 2015 15:11

Ik kan jullie niet helpen, ik heb vandaag een überluie zondag! Was al op tijd wakker, toen genetflixt, een bananenbrood gebakken, weer twee uur geslapen en nu zit ik nog steeds in mn pyjama. Ga zo ff douchen en dan weer netflixen :thumbup:

Ik wens jullie uiteraard wel succes met alle activiteiten!
❤️ 7 juni 2018
<<

Anoniem119

Bericht 14 Jun 2015 15:13

Wat heerlijk, Bliss! Wil ik ook!
Ik ben bijna vrij, dan ga ik ook in mn pyjama zitten, en openingsdans oefenen in pyjama haha.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

President

Bericht 14 Jun 2015 15:18

Ja echt lekker, heb al lang niet zo gelambald als vandaag. Was er echt aan toe!
❤️ 7 juni 2018
<<

Anoniem114

Bericht 14 Jun 2015 15:21

Ik wil ook lamballen..
<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 14 Jun 2015 15:22

Ik moet werken van 17:00 tot 0:00, dus productief genoeg denk ik ;)
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 14 Jun 2015 15:36

Mijn man en ik hebben onze hele voor- en achtertuin gedaan in het zonnetje. Zometeen gaan we op de fiets naar mijn schoonouders. Ik hou zo van die burgerlijkheid! :cheering:
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 14 Jun 2015 15:45

Corretto schreef:Ooooo dit forum is echt super slecht voor mij. Zit er alweer een uur op :no:

Ik klap mijn laptop even dicht, 'spreek' jullie over een uurtje wel weer

Ik ben ook nog niet veel verder gekomen :palm: Maar goed mijn tas is ingepakt en ik ga nu echt naar de ub en daar blijf ik tot 22.00 zitten. Heb zojuist mijn avondeten al gegeten en heb voor vanavond eten meegenomen. Dus geen excuses meer en ben er nu echt vandoor!

Succes allemaal of het nu studeren, werken of lamballen is!
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 14 Jun 2015 16:24

Ik heb inmiddels m'n wasverzachter, dweil hadden ze niet. Tweede was staat ook alweer aan en heb al weer een stukje opgeruimd. Nu ga ik eindelijk de was vouwen en opruimen en de slaapkamer opruimen. Daar is het ook een bende.

Lekker Bliss! Klinkt heerlijk :D

Succes Siem!

Hoe gaat het met de anderen?
<<

Corretto

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 16 Jun 2015 09:57

Zullen we voor de mensen die tentamens hebben maar gewoon even doorgaan met dit topic? Ook op dinsdagen etc? Ik merk nl aan mezelf dat ik in tentamenperiode weinig concrete verplichtingen heb, waardoor ik superveel moeite heb met in de ochtend op gang komen. Ik ben heel traag met aankleden en ontbijten en ik zit uuuuuuuren op facebook etc. Zo onnodig!

Zijn jullie al écht aan je dag begonnen? Ik ga nu maar eens douchen in elk geval :eyes:
<<

Anoniem185

Bericht 16 Jun 2015 10:02

Ik moet nog twee powerpoints leren en lig nog in bed. 12.00 moet ik vertrekken. Hier dus ook moeilijk op gang te komen!

14.00 begint mijn examen, duimen jullie voor me? Er zit giscorrectie op dus ik ben bang!
<<

Corretto

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 16 Jun 2015 10:08

Eruit Lampenkapje, eruit!

Ik zit ook nog achter mijn laptop, maar had beloofd om om vijf voor half elf koffie te zetten voor een gestresst huisgenootje, dus ik moet nu ECHT even supersnel douchen. Goede stok achter de deur!
<<

Anoniem185

Bericht 16 Jun 2015 10:30

Ik heb in ieder geval al gedoucht nu! Computer staat aan, dus nu nog de moed verzamelen om er aan te beginnen!

Corretto, jij ook aan de slag na het douchen!
<<

Corretto

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 16 Jun 2015 11:04

Ik ben gedoucht en ik heb nog even gereageerd op een topic (kon het niet laten, haha), maar ik ga nu echt even een uurtje shinen! Succes Lampenkapje!
<<

Anoniem185

Bericht 16 Jun 2015 11:12

Dankje! Ik ben momenteel op +/- 70% van wat ik nog wou doen. Dus het komt wel goed. Ben alleen wel bang voor het examen straks, gewoon omdat ze zo moeilijk doen over alles. Ze zeggen ook dat je alleen de werking van groepen medicatie moet kennen, maar ik durf te wedden dat op het examen er toch naar stofnamen gevraagd gaat worden (dat is namelijk altijd zo...).
Volgende

Terug naar Algemeen