Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Wat zou jij willen leren?

<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 25 Jun 2015 10:46

Wat zou jij willen leren?

Nav de topic waar je goed en slecht in bent.

Wat zou jij graag nog willen leren?

Voor onze bruiloft heb ik onlangs een krijtbord gemaakt met een welkomsttekst.
Ook voor de bedankjes en het gastenboek moeten er nog bordjes gemaakt worden.
Ik ben dus heel veel aan het oefenen met handlettering en kalligrafie.

Ik zou heel graag een echte cursus hier voor volgen zodat ik vaker mooie krijtborden kan maken.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 25 Jun 2015 10:54

Re: Wat zou jij willen leren?

Leuk topic! En een leuk idee, een cursus kalligrafie.

- Spaans. Ik vind het zo'n coole taal! Misschien dat ik komend najaar een cursus ga doen.
- Leiderschap. Ik ben van nature niet echt een leider, maar het lijkt me wel leuk om te onderzoeken of ik dat kan leren. Je hebt toffe workshops met paarden waarbij je met je houding en stemgebruik oefent om het paard te laten doen wat je wilt. Deze dieren zijn daar heel gevoelig voor, schijnt. Zoiets lijkt me heel leuk om een keer te doen!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 25 Jun 2015 10:55

Frans en Engels!

Ik doe het alleen echt niet graag. Het is gewoon heel erg handig als je het kan en ik mis het in mijn dagelijks leven. Talen is echt niet mijn ding waardoor het leren moeilijk gaat en dan geef ik het snel op.

Ik zou ook graag deftig willen leren naaien, daar ben ik nu af en toe wat mee bezig.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem233

Bericht 25 Jun 2015 11:02

Spaans staat hoog op mijn verlanglijstje :) Ik zou ook graag willen leren kleding te maken, en hoe ik kleding moet herstellen. We gooien nu eigenlijk veel te veel weg en dat vind ik zonde.
<<

Anoniem147

Bericht 25 Jun 2015 11:04

Ik heb ook iets met talen waarbij Spaans mij ook het meeste aanspreekt. Ik heb een keer een thuisstudie geleend van iemand en dan kan ik mezelf daar ook echt in verliezen haha. Heerlijk! Het nadeel is alleen dat als ik talen niet gebruik ik ze heel snel 'vergeet'. Zo heb ik 5 jaar Duits gehad en ik haalde altijd goede punten maar ik kan het zelf echt niet spreken of schrijven. Bij veel vacatures vragen ze ook kennis van het Duits en dan durf ik gewoon al niet te solliciteren omdat ik er niets van bak m.u.v. het verstaan.

Verder vind ik fotografie heel erg leuk, wel puur privé, als hobby. Het liefste zou ik dan architectuur of interieur fotograferen.

En ik zou graag leren stijldansen en dan met namen de 'verleidelijke' dansen zoals salsa, rumba, tango etc.

Ik zou graag goed willen kunnen schilderen. En dan het liefste abstract of naaktschilderingen. Dat vind ik zo fascinerend. de hele menselijke maat goed kunnen afbeelden.

En nog zoveel meer. Maar aan deze vier dingen denk ik het vaakste.
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 25 Jun 2015 11:05

Eerste wat in mij opkomt is fotografie. Dat vind ik heel leuk om te doen en zou ik graag meer over leren en weten.
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Emmeve

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 25 Jun 2015 11:08

- Chinees
- Naaien, de naaimachine is al bijna een jaar in huis, maar het komt er maar niet van.
- Breien, wel al een beetje gedaan, maar wil het zo goed kunnen als dat ik kan haken.
If only wishes could be dreams and all my dreams could come true..
<<

Anoniem186

Bericht 25 Jun 2015 11:10

Salsadansen! Ik heb toevallig vorige week zitten kijken naar lessen hier in de buurt. Maar ik vind het zo stom om daar alleen naar toe te gaan.

En van die mooie taarten maken. Maar ik heb echt 0,0 geduld, dus dat is echt niet aan mij besteed.
<<

Anoniem216

Bericht 25 Jun 2015 11:44

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 18 Okt 2017 10:52, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem118

Bericht 25 Jun 2015 12:57

x
Laatst gewijzigd door Anoniem118 op 19 Aug 2015 20:26, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem233

Bericht 26 Jun 2015 23:21

Ik zou wel willen dat ik makkelijker complimenten kon accepteren, zonder dat ik gelijk denk aan wat er eventueel achter zou kunnen zitten. En daarmee ook een stuk zelfacceptatie, want ik heb een zelfvertrouwen van nou...in het beste geval..10%? Wil toch minimaal voor de 50 gaan.
<<

Anoniem127

Bericht 26 Jun 2015 23:32

Ook Spaans, is zo handig in een groot deel van de wereld!
<<

Anoniem122

Bericht 26 Jun 2015 23:59

Thais spreken (Lezen en schrijven is helemaal lastig)
Gitaar of piano spelen
<<

Anoniem185

Bericht 27 Jun 2015 17:37

Frans spreken. Lezen en verstaan gaat redelijk, maar aangezien ik veel Franstalige patiënten heb zou ik het ook wel goed willen kunnen spreken. Nu kom ik er met handen en voeten en de basis van de basis wel. Ik weet wanneer iemand pijn heeft en kan uitleggen wanneer ze mogen drinken/eten etc, maar het zou van mij iets meer gevorderd Frans mogen zijn. Ik heb alleen Frans gehad tot en met de 3e klas middelbaar, heb het toen laten vallen omdat ik het niet kon schrijven (haalde op schriftelijke toetsen altijd onvoldoendes, op spreek/lees/luister altijd goede cijfers).
<<

Anoniem130

Bericht 27 Jun 2015 17:40

Salsadansen en Spaans! En eigenlijk ook wel een instrument.. en ik wil leren tennissen.

Kom alleen grondig tijd tekort.. :')
<<

Anoniem163

Bericht 27 Jun 2015 18:27

Gitaar en piano spelen. We hebben ze allebei in huis.

Verder wil ik wel een keukenprinses worden. Mooie taarten maken, bijzondere maaltijden, zelf sushi maken.

En leren hoe ik een boek moet schrijven.

Oh, en mooie tekeningen kunnen maken.

Edit: Zou ook heel graag goed willen klussen, verven etc. Komt het huis misschien een keer af :laughcry:
<<

Anoniem137

Bericht 27 Jun 2015 19:13

- autorijden
- gitaar spelen
- zingen
- Italiaans
- zwemmen. Ik heb m'n A-diploma hoor, maar ik zou gewoon beter willen leren zwemmen. Ik had behoorlijke watervrees en zwemlessen vroeger waren echt een hel.
<<

Anoniem222

Bericht 27 Jun 2015 19:24

Ik wil nog wel echt goed Spaans leren en gitaar spelen.
Ik kan wel noten lezen en speel saxofoon dus heel veel instrumenten zijn vrij makkelijk zelf aan te leren maar gitaar niet haha!

Sinds een half jaar zitten m'n vriend en ik op tango-les, dat wilde ik ook altijd nog leren. Super leuk!
<<

Anoniem186

Bericht 27 Jun 2015 19:38

Jans schreef:Salsadansen! Ik heb toevallig vorige week zitten kijken naar lessen hier in de buurt. Maar ik vind het zo stom om daar alleen naar toe te gaan.

En van die mooie taarten maken. Maar ik heb echt 0,0 geduld, dus dat is echt niet aan mij besteed.

Dit topic had me aan het denken gezet. Vandaag tegen m'n man gezegd dat me het echt leuk lijkt om op salsadansen te gaan. En hij wil met me mee! Echt super leuk om samen te doen!
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 27 Jun 2015 19:47

Oh wat leuk Jans! :D Alvast veel plezier!

Ik zou graag beter willen leren breien. Heb materiaal en boekjes in huis en mijn moeder kan het supergoed dus die kan mij ook altijd helpen... Hoelahoepen lijkt mij ook erg leuk. Heb een paar jaar geleden een keer een workshop gevolgd en toen veel lol gehad. Wil binnenkort een hoepel gaan kopen. Tot slot lijkt keyboard of piano spelen mij ook wel leuk!

Heb nu alleen al geen tijd voor al mijn hobbies...
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem260

Bericht 27 Jun 2015 21:17

Stijldansen! En net als Marni, een beetje verleidelijk :^^:
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 27 Jun 2015 21:20

Wat super leuk Jans!!

Ik zou wel willen leren piano spelen
L. 22-01-2012
M.16-05-2014
F. 28-09-2023
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 27 Jun 2015 21:28

Uhmmmm Russisch en Italiaans, motor rijden en piano en/of gitaar spelen.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 27 Jun 2015 21:43

Ik wil ook graag kunnen stijldansen.
N. Heeft op hoog niveau aan stijldansen gedaan, zou zo graag met hem willen dansen dat het er leuk uitziet ipv erg houterig! ;)
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem205

Bericht 27 Jun 2015 21:46

Keet. schreef:- zwemmen. Ik heb m'n A-diploma hoor, maar ik zou gewoon beter willen leren zwemmen. Ik had behoorlijke watervrees en zwemlessen vroeger waren echt een hel.

Wist je dat er zwemlessen bestaan speciaal voor volwassenen? Mijn moeder heeft op 45 jarige leeftijd had A en B diploma gehaald, in een groep met alleen maar volwassenen.

Ik zou graag qua talen Chinees en Italiaans willen leren. Oh, en doe Frans en Portugees er dan ook maar bij ;-)
Qua vaardigheden zou ik graag meer didactiek willen leren, zodat ik anderen beter kan coachen
Volgende

Terug naar Algemeen