Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Da's toevallig!

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Feb 2014 18:54

Da's toevallig!

Hebben jullie dat ook wel eens, van die dingen die gewoon vét toevallig zijn? Ik ben momenteel How I Met Your Mother aan het kijken en ik vroeg me ineens af waar de actrice die Robin speelt (Cobie Smulders) verder nog in heeft gespeeld, omdat ik haar eigenlijk helemaal niet ken. Dus ik zoek het op op Wikipedia, blijkt ze in Delivery Man te spelen. Laat ik nou nét over een uur naar die film in de bios gaan!! Haha ik was echt verbaasd, dat is toch stom toeval?

Jullie nog van dit soort grappige toevalligheden meegemaakt onlangs?
❤ 7 juni 2018
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 01 Feb 2014 18:59

Re: Da's toevallig!

Ik heb dat heel vaak met liedjes. Net op de training lukte mijn sprong niet zo goed, één keer landde ik vol op mijn gezicht en toen precies kwam de tekst "Nobody said it was easy" op de radio. Dat was toen heel grappig :laughcry:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Feb 2014 19:02

Re: Da's toevallig!

Haha goede timing inderdaad :P

Ik had het een tijd geleden ook. Ik had (vanuit het niks) over m'n zwak gedroomd, waar ik toen al maanden niks van vernomen had. Precies die dag krijg ik ineens een appje van hem! Ik vond het bijna eng, zo toevallig.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem22

Bericht 01 Feb 2014 19:12

Re: Da's toevallig!

Dat van liedjes met een goede timing ken ik wel. Lag laatst bij de tandarts in de stoel voor een wortelkanaalbehandeling en was er toch niet helemaal gerust op, en plots tijdens de behandeling twee van mijn favoriete nummers op de radio. Fijn!
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 01 Feb 2014 20:07

Re: Da's toevallig!

Ik heb het heel vaak. Als ik het over iemand heb die ik al heel lang niet meer heb gezien, en dan zeg vraag ik me af hoe het met diegene zou zijn. En 's avonds staat diegene dan ineens in de kroeg ofzo, of kom ik hem/ haar tegen. Echt zo maf.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Anoniem14

Bericht 01 Feb 2014 21:19

Re: Da's toevallig!

Ik heb wel eens dat ik een woord zeg en dat dat woord op hetzelfde moment op tv wordt gezegd of in de ondertiteling staat. Dan bedoel ik natuurlijk niet van die standaard woorden.

Of ik wil een berichtje typen op Whatsapp zonder dat er al een gesprek was en dan zie ik bij die persoon op dat moment 'is aan het typen' staan.

Ook heb ik vaak dat ik wil kijken hoe laat het is en dan is het 17.12 uur (en dat is mijn geboortedatum).
<<

Anoniem50

Bericht 01 Feb 2014 21:24

Re: Da's toevallig!

Wat had ik laatst ook? Ik stelde mezelf een vraag en kreeg vervolgens antwoord van de televisie. Maar ik weet niet meer waar het overging.

Zo nu en dan denk ik aan een vriend en dat ik al een tijdje niets van hem heb gehoord en dan heb ik niet veel later een bericht van hem.
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 01 Feb 2014 21:33

Re: Da's toevallig!

Mijn broertje ging gister uiteten en mijn vader ook, ieder met een ander gezelschap. Ze wisten dit van elkaar maar wisten beide nog niet waar, zouden ze ter plekke beslissen.
Mijn broertje zit in een restaurant en ziet iemand binnenkomen waarvan hij dacht "die komt me bekend voor, waar ken ik die van??". Toen hij onze vader er achteraan zag komen wist hij het, de kennis van mijn vader.
Ze zaten dus in hetzelfde restaurant! Heel toevallig aangezien ze in een vrij grote stad waren met legio restaurantjes! En het restaurant had ook nogal een specifieke keuken dus geen al te voor de hand liggende keuze.
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Anoniem38

Bericht 01 Feb 2014 22:03

Re: Da's toevallig!

Ik probeer dat soort dingen als 'teken' te zien :-)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Feb 2014 22:40

Re: Da's toevallig!

Een teken waarvoor dan?

Was een leuke film trouwens, met Cobie Smulders dus :P
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem 52

Bericht 01 Feb 2014 22:44

Re: Da's toevallig!

Haha!

Ik had 's met een vriendin een film gehuurd (tijdje terug al dus ;) ) en 't was een vrij onbekende film, maar we wilden eens wat anders. Was een film over een high school shooting en ik was redelijk ondersteboven ervan! Dus toen ik thuis kwam, ging ik 't gelijk aan m'n moeder vertellen. Later zat ik achter de computer en kwam m'n broer thuis en die begint vol enthousiasme tegen m'n moeder over een film te vertellen. Was een hele spannende film, over een high school shooting en mam laat uit verbazing d'r glas zakken en kijkt van m'n broer naar mij; "Dit.. Heh? Dit zit jij toch net te vertellen of.. Heh? Waren jullie samen?" Arm mensie was in de waaar..
<<

Anoniem38

Bericht 01 Feb 2014 22:52

Re: Da's toevallig!

Phoe, dat ligt aan het moment. Ik denk weleens aan vogels of zo en dan komt er een mooie groep voorbij gevlogen tijdens het hardlopen. Dat is dan vast een teken dat ik bezig ben met meer innerlijke vrijheid...of zo.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 01 Feb 2014 22:53

Re: Da's toevallig!

Ik ben wel eens bekenden tegen gekomen in Disneyland Parijs. Ruim 500 km. van huis af, in een enorm park waar tienduizenden mensen lopen elkaar tegen komen. We wisten van elkaar niet dat we heen gingen.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 02 Feb 2014 10:55

Re: Da's toevallig!

Ik was gister op het reisbureau om een zomervakantie te zoeken. Stuur ik mijn vriend een appje dat hij bij hotel... moet kijken, krijg ik terug: hahaha en een foto. Blijkt hij op dat moment bij precies hetzelfde hotel te kijken :)
<<

Anoniem280

Bericht 02 Feb 2014 11:01

Re: Da's toevallig!

Figaro schreef:Ik ben wel eens bekenden tegen gekomen in Disneyland Parijs. Ruim 500 km. van huis af, in een enorm park waar tienduizenden mensen lopen elkaar tegen komen. We wisten van elkaar niet dat we heen gingen.


Dit heb ik in Legoland meegemaakt, kwam mijn klasgenootje toen tegen, heel raar, want we wisten niet van elkaar dat we naar Denemarken zouden gaan en Legoland dus helemaal niet.
<<

Anoniem168

Bericht 02 Feb 2014 11:24

Re: Da's toevallig!

Tijdje terug in de Albert Heijn (ik doe nooit boodschappen sinds het ongeval, maar ga soms wel mee voor de gezelligheid) draaide ze mijn liedje. Het liedje waar ik zoveel steun aan had/heb en die je normaal nooit echt hoort op de radio. Vond dat wel toevallig dat ik op dat moment dat ik er was, het liedje werd gedraaid.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9787

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 02 Feb 2014 11:26

Re: Da's toevallig!

Caramba schreef:
Figaro schreef:Ik ben wel eens bekenden tegen gekomen in Disneyland Parijs. Ruim 500 km. van huis af, in een enorm park waar tienduizenden mensen lopen elkaar tegen komen. We wisten van elkaar niet dat we heen gingen.


Dit heb ik in Legoland meegemaakt, kwam mijn klasgenootje toen tegen, heel raar, want we wisten niet van elkaar dat we naar Denemarken zouden gaan en Legoland dus helemaal niet.


Ik ook ooit haha Ook zo toevallig :ja:
Laatst gewijzigd door Tabbie op 02 Feb 2014 13:30, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 02 Feb 2014 11:42

Re: Da's toevallig!

Ik zit met twee vriendinnen in een Whatsappgroep, maar sinds één van die twee vriendinnen zwanger is horen wij (andere vriendin en ik) weinig meer van haar. Afspreken lijkt haast onmogelijk en ze laat eigenlijk niks van zich horen. Dinsdagavond hadden vriendin en ik het daarover dat we dat zo jammer vonden en dat we hoopten haar snel weer eens te zien. Kregen we woensdagochtend in de Whatsappgroep een berichtje van haar, wanneer we elkaar weer eens gingen zien. Was ook heel toevallig.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 02 Feb 2014 12:51

Re: Da's toevallig!

ik probeer nu natuurlijk heel hard te verzinnen maar het enige moment wat ik me nog kan bedenken is dat ik in Indonesië in een bus zat met mijn muziek aan, op het moment dat we langs allemaal zooi, armoede etc. reden kwam het nummer 'Mens' van Blof ineens op mijn ipod. heel toepasselijk op dat moment.

Maar ik zie dan verder weer nooit een teken in zulke dingen.
<<

Anoniem99

Bericht 02 Feb 2014 12:54

Re: Da's toevallig!

Mijn vriend zegt heel vaak iets, wat ik op dat moment denk. Dat is soms best eng.

Verder komen we eigenlijk élke vakantie in het buitenland wel bekenden tegen. Behalve afgelopen vakantie in, jawel, Valkenburg. Zelfs in Turkije kwamen we mensen tegen die mijn vriend in het dorp woonden!
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 02 Feb 2014 13:12

Re: Da's toevallig!

Sienna schreef:Mijn vriend zegt heel vaak iets, wat ik op dat moment denk. Dat is soms best eng.

Verder komen we eigenlijk élke vakantie in het buitenland wel bekenden tegen. Behalve afgelopen vakantie in, jawel, Valkenburg. Zelfs in Turkije kwamen we mensen tegen die mijn vriend in het dorp woonden!

Dat heb ik ook vaak met mensen waarmee ik een band heb. Als ik dat heb dan weet ik dat de band goed zit.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Anoniem17

Bericht 02 Feb 2014 14:03

Re: Da's toevallig!

Ik heb dat ook heel vaak met mijn vriend Sienna!
<<

Anoniem185

Bericht 02 Feb 2014 14:20

Re: Da's toevallig!

Kowalski schreef:Ik heb dat heel vaak met liedjes. Net op de training lukte mijn sprong niet zo goed, één keer landde ik vol op mijn gezicht en toen precies kwam de tekst "Nobody said it was easy" op de radio. Dat was toen heel grappig :laughcry:
Oh zo heb ik ook één. Ik was midden in de winter aan het autorijden en er was een wegopbreking en toen moest ik afslaan een weg in richting België die ik niet kende. Het had keihard gesneeuwd en ik kon nergens keren. En toen kwam op de radio "So here it is, merry christmas". Dus ik zat daar echt te vloeken van 'nou BEDANKT he!'.
<<

dodo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 191

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:44

Bericht 02 Feb 2014 17:35

Re: Da's toevallig!

Iets heel anders... Momenteel zijn hardlopen, Hay day spelen en haken mijn favoriete bezigheden. Wel heel toevallig dat dit allemaal met ha begint. Kortom mijn hobby is hahaha :yes:
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 02 Feb 2014 17:49

Re: Da's toevallig!

Ik zat een keer een oude aflevering van GTST te kijken uit het allereerste seizoen met een personage genaamd Jan en toen dacht ik: daar hoor je ook echt nooit meer wat van.

De volgende dag zat ik naar Dora te kijken en me te bedenken dat ik die stem van Boots zo irritant vind en dat het dezelfde stem is als van Jake in de Tweenies en dat ik me afvroeg of het ook de stem was van Toto van het Zandkasteel. Toen ging ik het opzoeken, bleek het de acteur te zijn die destijds bovengenoemde Jan speelde in GTST.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers