Waar ben jij goed in?
Waar ben jij goed in?
Waar sta jij bekend om waar je veel vanaf weet?
Kees schreef:Gezond eten en bewegen.
En mensen vragen vaak hoe ik dingen zo makkelijk los kan laten.
Verder ben ik goed in bankliggen en overdrijven maar daar vragen mensen me weinig advies over.

Lot schreef:Waar vragen mensen jouw advies over?
Waar ben jij goed in?
Waar sta jij bekend om waar je veel vanaf weet?

Lot schreef:Waar vragen mensen jouw advies over? Mensen vragen mij vaak advies wbt spelling en taal...brieven nalezen en scripties. Verder technische vragen over fotograferen en licht. Ook wel eens rondom spraak of taal en schoolkwesties/ontwikkeling van kinderen.
Waar ben jij goed in? (Ver)talen (Duits, Engels, Nederlands), fotograferen, bemiddelen, connecties leggen, meedenken.
Waar sta jij bekend om waar je veel vanaf weet? het technische deel van fotografie, taal en kinderen
Stofzuiger schreef:Dat hoop ik nog te ontdekken waar ik goed in ben. Heb niet iets waar ik in uitblinkt, best jammer.
Weet van veel dingen iets, maar niet een onderwerp waar ik deskundig in ben.
Tenzij sarcasme telt
Lot schreef:Waar vragen mensen jouw advies over? Ik ben niet echt het type dat je om advies vraagt. Daarvoor kom ik te flierefluiterig over en praat ik wrsch. meer dan ik luister.
Waar ben jij goed in? Ik ben goed in improviseren, kortetermijndenken, bruggen bouwen, gesprekken voeren, onderliggende emoties inschatten en vrijgevig zijn.
Waar sta jij bekend om waar je veel vanaf weet? Taal, schrijven, interviewen, kleurenanalyse, communiceren.
Poubelle schreef:Stofzuiger schreef:Dat hoop ik nog te ontdekken waar ik goed in ben. Heb niet iets waar ik in uitblinkt, best jammer.
Weet van veel dingen iets, maar niet een onderwerp waar ik deskundig in ben.
Tenzij sarcasme telt
Same here, al heb ik sarcasme vaak niet door..

Maura schreef:Mensen vertrouwen me veel te snel. Voor ik het weet heb ik hun problemen op mijn bord liggen. Mijn vriend zegt dat het mijn eigen schuld is, omdat ik ze laat uitpraten, maar toch blijf ik het vreemd vinden dat mensen zoveel vertrouwen in mij hebben. En het klopt ook wel, wat ze mij vertellen verlaat het huis niet. En ik vind het fijn als iemand anders zijn/haar ei kwijt kan. En als ik kan helpen, dan vind ik dat helemaal fijn.
Bliss schreef:Oh ja notuleren kan ik ook, bij de laatste vergadering had iedereen ze twee minuten nadat de vergadering was afgelopenDirecteur mailde dat hij dat nog nooit had meegemaakt in 34 jaar ;)

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers