caribbeanlover schreef:Nee dit is echt waar.

caribbeanlover schreef:Dat zijn ze idd. Ik dacht altijd dat die namen die je in beeld ziet echt waren en zou er niet van staan te kijken aangezien ze dat wel vaker doen. Pfffffffffffff gelukkig voor dat jongetje, maar snap niet waarom zijn echte naam er niet bij stond en die van die andere zoon wel.
Klopt het dat jij het ook niet handig vond dat ik links plaats en niet het verhaal. Zo ja, nu doe je het zelf ook. Als jij dat niet zei, vergeet wat ik gezegd heb.

Carrie schreef:caribbeanlover schreef:Dat zijn ze idd. Ik dacht altijd dat die namen die je in beeld ziet echt waren en zou er niet van staan te kijken aangezien ze dat wel vaker doen. Pfffffffffffff gelukkig voor dat jongetje, maar snap niet waarom zijn echte naam er niet bij stond en die van die andere zoon wel.
Klopt het dat jij het ook niet handig vond dat ik links plaats en niet het verhaal. Zo ja, nu doe je het zelf ook. Als jij dat niet zei, vergeet wat ik gezegd heb.
Jazeker zei ik dat CBL!Ik vind dit een ander verhaal met mijn linkje. Ik heb je namelijk al verteld dat zijn echte naam Dylan is, en als je het niet geloofde kon je nog op het linkje klikken om het te controleren. Daarom plakte ik het linkje erbij voor je en nog netjes een foto ook
Dat is niet hetzelfde als een topic openen met enkel een linkje, dat nodigt gewoon niet uit om het te lezen, vind ik dan hoor. Maar dat ga je vast niet met me eens zijn

Carra schreef:Noemde ze hem niet bij wijze van grapje zo omdat die zoon van alles bepaalt in huis? Hier op het forum noemde ook iemand haar zoon de directeur (dacht ik). Maar ik ga er van uit dat zij haar zoontje niet echt directeur heeft genoemd. ;-)

caribbeanlover schreef:Wat een lol.

SarahKey schreef:Carra schreef:Noemde ze hem niet bij wijze van grapje zo omdat die zoon van alles bepaalt in huis? Hier op het forum noemde ook iemand haar zoon de directeur (dacht ik). Maar ik ga er van uit dat zij haar zoontje niet echt directeur heeft genoemd. ;-)
Nee zo heet hij niet in het echt nee.
Is een bijnaam en een hele passende ook![]()
![]()
Maar goed zo krijg ik de kriebels van moeders die hun kind prins of prinses noemen.
Bazinga schreef:.. Mijn vader noemde me altijd zijn prinsesje. En ik heb 't altijd iets liefs gevonden en heb me als kind zijnde ook altijd zijn prinses gevoeld; iemand speciaal, bijzonder en iets heel groots en belangrijks.

Carrie schreef:Bazinga schreef:.. Mijn vader noemde me altijd zijn prinsesje. En ik heb 't altijd iets liefs gevonden en heb me als kind zijnde ook altijd zijn prinses gevoeld; iemand speciaal, bijzonder en iets heel groots en belangrijks.
Ah zo klinkt het wel heel lief inderdaad! Niet prinsesje op een verwende manier als in alles moet op haar manier gebeuren, maar prinsesje in de liefste zin van het woord. Die associatie heb ik bij de directeur wel.
Mijn moeder noemde me altijd Poppedijntje

Carrie schreef:Bazinga schreef:.. Mijn vader noemde me altijd zijn prinsesje. En ik heb 't altijd iets liefs gevonden en heb me als kind zijnde ook altijd zijn prinses gevoeld; iemand speciaal, bijzonder en iets heel groots en belangrijks.
Ah zo klinkt het wel heel lief inderdaad! Niet prinsesje op een verwende manier als in alles moet op haar manier gebeuren, maar prinsesje in de liefste zin van het woord. Die associatie heb ik bij de directeur wel.
Mijn moeder noemde me altijd Poppedijntje
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers