Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Hele rare naam.

<<

caribbeanlover

Bericht 18 Jun 2015 11:42

Hele rare naam.

Ik zag iemand op youtube en haar zoon heeft Mr. President. Misschien vind ik dat nog wel schokkender dan Pilot Inspector. Snap niet dat zulke namen goed gekeurd worden bij het aangeven van kids, want er zou een verbod om moeten komen. Denk dat ze hier niet zo makkelijk erin zijn of wel?
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Jun 2015 11:54

Re: Hele rare naam.

Noemde ze hem niet bij wijze van grapje zo omdat die zoon van alles bepaalt in huis? Hier op het forum noemde ook iemand haar zoon de directeur (dacht ik). Maar ik ga er van uit dat zij haar zoontje niet echt directeur heeft genoemd. ;-)
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Jun 2015 12:17

Nee dit is echt waar.
<<

Anoniem301

Bericht 18 Jun 2015 12:37

caribbeanlover schreef:Nee dit is echt waar.

Hoe weet je dat?

Oja Carra, inderdaad 'de directeur' :laughcry:
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Jun 2015 12:49

Ik zal het even uitleggen. Ik zit nu The Realhousewives of Atlanta te kijken dat ken je vast wel ook NYC ed.
Ik zag een van die vrouwen thuis met haar gezin. Van al die personen zie je hun naam en daaronder staat wie ze zijn van hun. Zo heet haar man Apollo en dus staat eronder ''...........husband'' (weet haar naam even niet meer). Dan haar oudste zoon ''Jayden zoon van......'' en dan ''Mr. President zoon van.......''.
Amerika he, gekke namen zijn daar ''normaal''.
<<

Anoniem301

Bericht 18 Jun 2015 13:04

Ah zo, ja ik snap je uitleg! Haha heel apart. Vraag me alsnog af of dat ook geen koosnaampje is, ook al staat het zo in beeld.
<<

Anoniem301

Bericht 18 Jun 2015 13:07

Afbeelding

Zijn dit ze? In dit artikeltje staat dat hij niet zo heet, is het is een nickname. ZIjn echte naam is Dylan.

http://www.usmagazine.com/celebrity-mom ... lan-201318
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Jun 2015 13:25

Dat zijn ze idd. Ik dacht altijd dat die namen die je in beeld ziet echt waren en zou er niet van staan te kijken aangezien ze dat wel vaker doen. Pfffffffffffff gelukkig voor dat jongetje, maar snap niet waarom zijn echte naam er niet bij stond en die van die andere zoon wel.

Klopt het dat jij het ook niet handig vond dat ik links plaats en niet het verhaal. Zo ja, nu doe je het zelf ook. Als jij dat niet zei, vergeet wat ik gezegd heb.
<<

Anoniem301

Bericht 18 Jun 2015 13:32

caribbeanlover schreef:Dat zijn ze idd. Ik dacht altijd dat die namen die je in beeld ziet echt waren en zou er niet van staan te kijken aangezien ze dat wel vaker doen. Pfffffffffffff gelukkig voor dat jongetje, maar snap niet waarom zijn echte naam er niet bij stond en die van die andere zoon wel.

Klopt het dat jij het ook niet handig vond dat ik links plaats en niet het verhaal. Zo ja, nu doe je het zelf ook. Als jij dat niet zei, vergeet wat ik gezegd heb.

Jazeker zei ik dat CBL! :D Ik vind dit een ander verhaal met mijn linkje. Ik heb je namelijk al verteld dat zijn echte naam Dylan is, en als je het niet geloofde kon je nog op het linkje klikken om het te controleren. Daarom plakte ik het linkje erbij voor je en nog netjes een foto ook :)

Dat is niet hetzelfde als een topic openen met enkel een linkje, dat nodigt gewoon niet uit om het te lezen, vind ik dan hoor. Maar dat ga je vast niet met me eens zijn :smile:
<<

Geel

Bericht 18 Jun 2015 13:35

:lol:
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Jun 2015 14:09

Carrie schreef:
caribbeanlover schreef:Dat zijn ze idd. Ik dacht altijd dat die namen die je in beeld ziet echt waren en zou er niet van staan te kijken aangezien ze dat wel vaker doen. Pfffffffffffff gelukkig voor dat jongetje, maar snap niet waarom zijn echte naam er niet bij stond en die van die andere zoon wel.

Jazeker zei ik dat CBL! :D Ik vind dit een ander verhaal met mijn linkje. Ik heb je namelijk al verteld dat zijn echte naam Dylan is, en als je het niet geloofde kon je nog op het linkje klikken om het te controleren. Daarom plakte ik het linkje erbij voor je en nog netjes een foto ook :)

Dat is niet hetzelfde als een topic openen met enkel een linkje, dat nodigt gewoon niet uit om het te lezen, vind ik dan hoor. Maar dat ga je vast niet met me eens zijn :smile:

<<

Anoniem313

Bericht 18 Jun 2015 14:24

<<

caribbeanlover

Bericht 18 Jun 2015 14:53

Wat een lol. :razz:
<<

Anoniem123

Bericht 19 Jun 2015 09:17

Carra schreef:Noemde ze hem niet bij wijze van grapje zo omdat die zoon van alles bepaalt in huis? Hier op het forum noemde ook iemand haar zoon de directeur (dacht ik). Maar ik ga er van uit dat zij haar zoontje niet echt directeur heeft genoemd. ;-)

Nee zo heet hij niet in het echt nee.
Is een bijnaam en een hele passende ook :) :wink:

Maar goed zo krijg ik de kriebels van moeders die hun kind prins of prinses noemen. :palm:
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Jun 2015 09:25

Als echte naam bedoel je dan zeker.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 19 Jun 2015 09:27

caribbeanlover schreef:Wat een lol. :razz:

<<

Anoniem301

Bericht 19 Jun 2015 09:31

SarahKey schreef:
Carra schreef:Noemde ze hem niet bij wijze van grapje zo omdat die zoon van alles bepaalt in huis? Hier op het forum noemde ook iemand haar zoon de directeur (dacht ik). Maar ik ga er van uit dat zij haar zoontje niet echt directeur heeft genoemd. ;-)

Nee zo heet hij niet in het echt nee.
Is een bijnaam en een hele passende ook :) :wink:

Maar goed zo krijg ik de kriebels van moeders die hun kind prins of prinses noemen. :palm:

Zelfde idee.
<<

Anoniem114

Bericht 19 Jun 2015 09:50

.. Mijn vader noemde me altijd zijn prinsesje. En ik heb 't altijd iets liefs gevonden en heb me als kind zijnde ook altijd zijn prinses gevoeld; iemand speciaal, bijzonder en iets heel groots en belangrijks.
<<

Anoniem301

Bericht 19 Jun 2015 09:52

Bazinga schreef:.. Mijn vader noemde me altijd zijn prinsesje. En ik heb 't altijd iets liefs gevonden en heb me als kind zijnde ook altijd zijn prinses gevoeld; iemand speciaal, bijzonder en iets heel groots en belangrijks.

Ah zo klinkt het wel heel lief inderdaad! Niet prinsesje op een verwende manier als in alles moet op haar manier gebeuren, maar prinsesje in de liefste zin van het woord. Die associatie heb ik bij de directeur wel.

Mijn moeder noemde me altijd Poppedijntje :love:
<<

Anoniem114

Bericht 19 Jun 2015 09:57

Haha ik denk dat Poppedijntje en Prinses hetzelfde betekent hoor. Ik was wel een prinses op de verwende manier... Maar voor mijn vader was ik altijd Prinses, omdat ik het meest dierbare was (ben?) dat hij ooit heeft gehad. Maar goed, voor de familie en mijn vader was 't sowieso al een wonder dat ik er was, omdat er altijd werd gezegd dat m'n vader niet lang zou leven (hersentumor gehad) en hij heeft door fouten bij een operatie kapotte zenuwen in zijn gezicht gehad, waardoor hij 'lelijk' zou zijn, volgens zijn vader en broers. Dus een vrouw en daarmee een kind zou nooit lukken. En dan toch! Tadaa...
<<

Anoniem123

Bericht 19 Jun 2015 12:21

onze 'directeur' maakt niet de boel hier uit, gelukkig. niet zoals Angelina bij michael en Samantha. Ik heb juist helemaal geen verwend kind, ben ik heel blij mee. We gebruiken die bijnaam ook eigenlijk niet meer, alleen als baby zijnde toen.

bazinga: zoals jij het omschrijft klinkt het wel lief.
<<

Bonheur

Noob

Bericht 19 Jun 2015 14:11

Van de week reed er een auto voorbij met de tekst baby on board Renesmee. Dat is toch van twilight?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 19 Jun 2015 14:32

Ja idd, zag dat hij ook in bepaalde lijstjes voorkwam
2015 💙
<<

Anoniem193

Bericht 19 Jun 2015 15:28

Carrie schreef:
Bazinga schreef:.. Mijn vader noemde me altijd zijn prinsesje. En ik heb 't altijd iets liefs gevonden en heb me als kind zijnde ook altijd zijn prinses gevoeld; iemand speciaal, bijzonder en iets heel groots en belangrijks.

Ah zo klinkt het wel heel lief inderdaad! Niet prinsesje op een verwende manier als in alles moet op haar manier gebeuren, maar prinsesje in de liefste zin van het woord. Die associatie heb ik bij de directeur wel.

Wat grappig, zo noem ik mijn dochter altijd als ik haar een nachtkus geef :love:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 19 Jun 2015 15:31

Carrie schreef:

Lief! Mijn stiefvader noemt mij ook altijd prinses. Ik sta ook in zijn telefoon als 'Prinses Caroline' (en ons vaste telefoonnummer staat in zijn telefoon als 'Kasteel Caroline, hahaha).

♥♥
Volgende

Terug naar Algemeen