Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Verbazing

<<

Corretto

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 16 Jun 2015 11:16

Verbazing

HAHAHAHAHA. Wauw. Dit geloof je niet:

http://www.upcoming.nl/globalistaa/12820/het-spotify-icoontje-is-van-kleur-veranderd-en-iedereen-is-van-streek?internal_referrer=latest

Ik had even niet bepaald een topdag, maar nu ik er weer even aan herinnerd ben dat er dus blijkbaar mensen zijn die zich opwinden over dit soort dingen, ben ik weer iets tevredener met mezelf ;-)

Jullie nog verbazingwekkende dingen te melden?
<<

Emmeve

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 16 Jun 2015 11:20

Re: Verbazing

Hahahah, nou ik dacht ook heel even 'shit', want voor Spotify zoek ik altijd naar een groen icoontje. Ik zag mezelf al onnodig zoeken. Maar het is gewoon een andere kleur groen :cheering:
If only wishes could be dreams and all my dreams could come true..
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 16 Jun 2015 11:38

hahahahaha. Zulke dingen blijf ik ook verbazend vinden ja.. Waar mensen zich al niet over kunnen opwinden...

Ik heb spotify alleen op mijn pc en bij mij is die nog de oude kleur groen.. :P
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Corretto

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 16 Jun 2015 11:45

Bij mij is de kleur (telefoon en Ipad) ook nog niet veranderd, maar ik ben ook niet zo'n updater - daar zal het vast aan liggen. Ik vind het nieuwe logo juist wel mooi, vind het júist een frissere kleur groen. Haha, ok, waarom typ ik dit. Totaal niet boeiend. Studieontwijkend gedrag, I guess :eyes:
<<

Emmeve

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 16 Jun 2015 11:49

Corretto schreef:Studieontwijkend gedrag, I guess :eyes:

Geldt misschien ook voor de mensen die zich er over 'opwinden'. :wink:
If only wishes could be dreams and all my dreams could come true..

Terug naar Algemeen