Francaise schreef:Heel algemeen: de snelle reacties!
Maple schreef:Mij? Ik vind juist dat ik de laatste tijd weer zo'n snauwbek ben. Dan vind ik dat wel fijn en lief om gelezen, Marin

Izar schreef:Dat mensen, die je vaak niet eens persoonlijk kent, oprecht met je meeleven en hun best doen om je te steunen/adviseren. Door de diverse invalshoeken en visies, zit er altijd wel iets bij waar de T.O. iets aan heeft.
Dora schreef:Dat er bij grote maar ook zeker kleine voor een forumster belangrijke gebeurtenis (of die nou leuk is, vervelend, verdrietig of wat dan ook) zoveel steun en medeleven is.
Marin schreef:Ik zat me van de week te bedenken dat ik Maple, Pippa en Sarah1985 ontzettend pure, goeie mensen vind.
Dora schreef:Dat er bij grote maar ook zeker kleine voor een forumster belangrijke gebeurtenis (of die nou leuk is, vervelend, verdrietig of wat dan ook) zoveel steun en medeleven is.
Poubelle schreef:Izar schreef:Dat mensen, die je vaak niet eens persoonlijk kent, oprecht met je meeleven en hun best doen om je te steunen/adviseren. Door de diverse invalshoeken en visies, zit er altijd wel iets bij waar de T.O. iets aan heeft.
Precies dit!
Maple schreef:
Ik waardeer het in Elliot trouwens dat zij forummers links kan laten liggen. Mij lukt dat maar moeilijk, als ze me irriteren.
Elliot schreef:Nouja het ligt eraan wat de discussie is. Als het echt iets is dat op meningen gebaseerd is dan kan ik het wel prima loslaten. Want inderdaad, iedereen mag prima een eigen mening hebben.
Maar als ik het gevoel heb dat iemand haar mening als waarheid verkondigt, of mijn woorden verkeerd opvat ofzo, dan vind ik het lastiger om het te laten gaan.
Marin schreef:Ik zat me van de week te bedenken dat ik Maple, Pippa en Sarah1985 ontzettend pure, goeie mensen vind.

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers