June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
.jpg)
Oreo schreef:Meest krenterig niet, maar wel een beetje cheap:
Als ik een brief krijg met een niet afgestempelde postzegel, knip ik de postzegel vaak uit om later te hergebruiken.

Gijs. schreef:Ik ben alleen krenterig als het aankomt op verzendkosten bij webshops. Ik weiger echt te bestellen bij een winkel waar je verzendkosten moet betalen (of ik wacht op een kortingscode)

Milou schreef:Ik ken mensen die hun theezakjes en senseopads hergebruiken.
Sugarfall schreef:Zo heb ik een vriendin die altijd als we een dagje weggaan of een weekendje en we gaan uit eten zegt "ik heb eigenlijk nog helemaal geen honger hoor" en dan vervolgens echt van iedereen z'n bord gaat zitten eten. Ik erger me er iedere keer aan maar ik weet niet goed hoe ik er iets van moet zeggen, ben daar niet zo goed in.
Carrie schreef:Sugarfall schreef:Zo heb ik een vriendin die altijd als we een dagje weggaan of een weekendje en we gaan uit eten zegt "ik heb eigenlijk nog helemaal geen honger hoor" en dan vervolgens echt van iedereen z'n bord gaat zitten eten. Ik erger me er iedere keer aan maar ik weet niet goed hoe ik er iets van moet zeggen, ben daar niet zo goed in.
Oh wat irritant! Ik zou denk ik zeggen "he maar je had toch geen honger? En nu zit je wel ons eten op te eten, haha gekkerd!" (gewoon een beetje luchtig)

. June schreef:Ik heb een vriendin die voor 240 kilometer benzine 90 euro vroeg (18 euro aan iedereen die in de auto zat). Ze heeft een normale (vrij zuinige) auto, dus geen benzineslurper of zo (maar dan nog). De inzittenden hadden het berekend op €7,35 per persoon (als de auto 1:11 zou rijden), dus iemand vroeg om opheldering. Haar reactie: "Ja, maar we hebben ook in de file gestaan en daarnaast zorgt zo'n rit ook voor slijtage en kost ruitenwisservloeistof ook geld..." Mijn broek zakte echt af bij dat verhaal. Ik wist wel dat ze zuinig was, maar dat je gewoon winst probeert te maken op je vrienden is onvoorstelbaar in mijn ogen. Daarnaast neem je mensen mee, maar zijn zij toch niet direct verantwoordelijk voor het onderhoud van je auto? Naahhh, ik snap daar echt niks van hoor.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers