Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

WhatsApp update: Help!

<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 19 Jun 2015 15:01

WhatsApp update: Help!

WhatsApp geeft aan een update nodig te hebben. Nou heb ik een erg oude telefoon, dus toen ik op update klikte gaf hij aan niet voldoende geheugen te hebben. Ik heb wat meer ruimte vrij gemaakt door de tijdelijke gegevens en dergelijke te wissen. Maar misschien iets te veel. Want als ik nu op update klik gaat hij niet naar het normale vester van de Google Play Store, maar krijg ik een scherm te zien met mijn emailadres en dan 3 menu opties: Inwisselen, Instellingen en Help&feedback. Als ik dat wegswipe krijg ik te zien dat de verbinding in mislukt, probeer opnieuw. En als ik daar op klik komt hetzelfde menu te voorschijn.

Help!
Ik heb een HTC, met dus Android. Maar er verder geen verstand van....(ik gebruik dat ding alleen voor whatsapp, sms en bellen).
Maar hoe zorg ik er voor dat ik whatsapp niet kwijt ben morgen?
<<

anoniem213

Bericht 19 Jun 2015 15:19

Re: WhatsApp update: Help!

Sorry, ik kan uit je verhaal niet opmaken waar je dat te zien krijgt. Bij het openen van de Play Store? Kun je anders misschien wat foto's maken en hier plaatsen?
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 19 Jun 2015 15:30

Afbeelding
Afbeelding
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 19 Jun 2015 15:32

Volgens mij heb ik Google Play Services niet meer, en als ik die wil downloaden krijg ik hetzelfde scherm. Als ik via internet wil downloaden wordt aangegeven dat mijn browser te oud is, als ik een nieuwe browser wil downloaden moet het via Google Play en krijg ik dus hetzelfde scherm.....
<<

Anoniem304

Bericht 19 Jun 2015 15:36

Het enige wat ik kan bedenken is terugzetten naar fabrieksinstellingen. Zo te zien heb je inderdaad die Google
Play Services verwijderd. Maar dan moet je al je apps wel weer opnieuw downloaden.
<<

anoniem213

Bericht 19 Jun 2015 15:37

Misschien aan je computer hangen en het zo proberen te fixen? Staat Google Play nog wel in je lijst met apps?
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 19 Jun 2015 15:41

Google play staat er wel in ja, maar services dus niet....
Maar terug naar fabrieksinstellingen moet dus werken? Ben ik dan al mijn what's app gesprekken kwijt? Contacten staan verder wel op sim. Foto's worden dan ook verwijderd neem ik aan?

(ik heb naast what'sapp geen apps, dus dat maakt niet uit, gebruik verder mijn ipad)
<<

Anoniem304

Bericht 19 Jun 2015 15:42

Jorja schreef:Google play staat er wel in ja, maar services dus niet....
Maar terug naar fabrieksinstellingen moet dus werken? Ben ik dan al mijn what's app gesprekken kwijt? Contacten staan verder wel op sim. Foto's worden dan ook verwijderd neem ik aan?

(ik heb naast what'sapp geen apps, dus dat maakt niet uit, gebruik verder mijn ipad)

Google Play is een fabrieksinstelling, staat er vanaf de fabriek standaard op. Ik denk dat dat wel moet werken.

Je bent dan inderdaad je gesprekken kwijt en je moet dan je foto's er ook afhalen idd.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 19 Jun 2015 15:45

mmm thuis eerst maar eens back-uppen dan! Thanks, hopelijk werkt het!

(toch maar opzoek naar een tweedehands iPhone, iOS snap ik tenminste :D)
<<

Anoniem304

Bericht 19 Jun 2015 15:48

En die zal ongetwijfeld ook veel meer opslagruimte hebben dan dit toestel ;)
<<

Anoniem315

Bericht 19 Jun 2015 18:43

Ik heb dit ook wel eens gehad en dat kwam omdat mijn telefoon te weinig opslagruimte had en te oud was. Ik moest dan steeds dingen verwijderen. Uiteindelijk een nieuwe gekocht.
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 20 Jun 2015 11:18

Het klinkt inderdaad alsof je toe bent aan een nieuw toestel. Mijn moeder had dit soort problems op een gegeven moment ook met haar galaxy ace. Te oud, te weinig geheugen enz...
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Patsy

Bericht 20 Jun 2015 13:07

Ik had dit ook met mijn oude (Samsung) toestel, volgens mij was de telefoon ook te oud. Gelukkig had ik al een nieuw toestel besteld.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Jun 2015 14:19

Pff het is eindelijk gelukt. Teeug naar fabrikesinstellingen gezet, paar keer de tijdelijke items van google play services gedelete om genoeg geheugen te hebben. Maar whatsapp is terug (en mijn gesprekken zijn bewaard gebleven:)).
Ik wilde nooit een telefoon omdat ik em toch niet zoveel gebruik, maar dit begint irritant te worden :s toch maar op zoek!

Terug naar Algemeen