Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

mooi weer plannen/voorbereidingen?

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Jun 2015 22:20

mooi weer plannen/voorbereidingen?

Ik hoorde op de radio vanmiddag dat ze morgen het hitteplan in gang laten treden, dat is vooral voor zieke en oudere mensen of mensen met overgewicht.
Houden jullie rekening met dingen, of ga je juist iets wel of niet doen?

Ik had bedacht om woensdag naar het pretpark te gaan, dat slaan we maar ff over en ik ga nu met mijn zus naar een meertje. Verder denk ik maar veel schaduw creëren op de andere dagen en gebruik maken van het zwembadje!
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem118

Bericht 29 Jun 2015 22:25

Re: mooi weer plannen/voorbereidingen?

Als het echt bloedgeslagen heet wordt zullen we veel binnen zitten denk ik. En inderdaad een badje in de schaduw ter verkoeling. Verder had ik toch nog niet echt plannen voor de rest van de week, dus we zien het wel.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Jun 2015 22:28

Ik heb tot donderdag eten in huis. Donderdag moet ik sowieso de deur uit naar de gynaecoloog dus dan kan ik indien nodig ook nog langs de supermarkt.
2015 💙
<<

Anoniem127

Bericht 29 Jun 2015 22:35

Ligt het aan mij of komen er tegenwoordig steeds sneller weerswaarschuwingen?

Ik ga er niets anders om doen dan ik normaal doe, maar... wel het zwembadje al in de tuin gezet! Morgenochtend even vullen en dan kunnen we daar lekker in liggen.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 29 Jun 2015 22:57

Ik moet gewoon werken woensdag en donderdag.
<<

Anoniem137

Bericht 29 Jun 2015 23:07

Twellie, volgens mij hebben we nooit eerder een officiële weerswaarschuwing voor hitte gehad toch? De gevoelstemperaturen schijnen te gaan oplopen tot wel rond de 40 graden. Ik ben wel van het eerst zien en dan geloven, maar in principe vind ik zo'n waarschuwing in dit geval wel meer dan terecht.

Ik moet gewoon werken. Vrijdag en het weekend ben ik wel vrij, maar daar ga ik vooralsnog maar blanco in, denk ik. Nog geen eten voor al die dagen in huis, maar de supermarkt is om de hoek, dus dat stukje moet ik wel overleven :laughcry:
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 30 Jun 2015 07:02

Vanaf vandaag tm vrijdag moet ik werken. Ik ga ook gewoon sporten, het kan immers op de wedstrijddag ook zo warm zijn. Ik pas wel de intensiteit aan en ga de eerste heel warme dagen (al betwijfel ik of het echt zó heet wordt) wel later op de avond of in de ochtend.

Verder...waarom zou je eten inslaan? Van Minx begrijp ik het, hoogzwanger en warm, dan wil je liver koel vbinne blijven. Een supermarkt is wel lekker koel overigens ;-)
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem189

Bericht 30 Jun 2015 07:58

Ik moet gewoon werken.
<<

Anoniem167

Bericht 30 Jun 2015 08:03

Hoe kun je het plannen dan? Kan moeilijk week van werk thuis blijven en binnen zitten. Ik heb vandaag & morgen vrij, probeer lekker op balkon onder zonnescherm te zitten en veel te drinken. Morgen high tea op terras op Scheveningen, dus moet me goed insmeren. Donderdag & vrijdag moet ik werken, daar gewoon goed drinken en bikkelen want daar is het bloedheet!
<<

Anoniem134

Bericht 30 Jun 2015 09:11

Ik blijf veel om en nabij huis zodat de meiden gewoon lekker binnen kunnen spelen als het te warm word. We hebben een zwembadje in de tuin gezet ter verkoeling, heb een hoop drinken in huis (ook wat meer sapjes daar beide meiden niet geweldig drinken en ze drinken uit pakjes wel geweldig vinden) en ijsjes in de vriezer. Verder houden we alles zo dicht mogelijk en ga ik tegelijk met mijn man om 5uur uit bed om lekker alles tegenover elkaar open te zetten en alvast het huishouden te doen.
<<

Anoniem193

Bericht 30 Jun 2015 09:49

Ik mag morgen met een verstandelijk/lichamelijk beperkte op de motor rijden. Dit is met 250 motoren, 300 beperkten, 500 vrijwilligers. Het gaat door, maar aangepast, de route wordt ingekort en op elk punt waar je stil staat kun je water drinken. Zelf neem ik water mee op de motor voor mij en mijn bijrijder.
Verder vieren we zaterdag de verjaardag van de jongste... We houden het in de tuin, zetten de partytent op voor schaduw en zorgen gewoon voor heel veel water om te drinken, als hapjes tomaatjes, komkommer etc. Lekker soepje tussendoor.
Voor de kinderen hebben we een klein badje staan.

Terug naar Algemeen