Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Wat vinden jouw ouders van:

<<

Anoniem154

Bericht 24 Mei 2015 22:13

Wat vinden jouw ouders van:

- jouw partner
- jouw werk
- jouw kledingstijl
- jouw inrichting
- jouw huishoudskills
- jouw kookkunsten
- jouw hobbies/interesses
Laatst gewijzigd door Anoniem154 op 24 Mei 2015 22:17, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem154

Bericht 24 Mei 2015 22:16

Re: Wat vinden jouw ouders van:

- jouw partner: een lieve zorgzame vriend :)
- jouw werk: weinig, ze weten niet precies wat ik doe
- jouw kledingstijl: mijn moeder vind het wat basic volgens mij
- jouw inrichting: te weinig sfeervol
- jouw huishoudskills: volgens mij kan dat in hun ogen wel iets beter :)
- jouw kookkunsten: mijn vader houd van aardappelen, vlees en groenten...en dat kook ik niet zo veel.
- jouw hobbies/interesses: heb geen bijzondere hobbies. Ze vinden wel dat we teveel geld aan vakanties uitgeven.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Mei 2015 22:20

Mijn ouders vinden eigenlijk alles leuk aan mij en zijn tevreden over alles wat ik doe. Als ik gelukkig ben vinden zij het allemaal prima :).

Partner: Leuk en betrouwbaar, hij kan mij ook een goede toekomst bieden.
Werk: Leuk, het past bij mij.
Kledingstijl: ook leuk, misschien niet wat ze zelf aan zou trekken (qua kleur bijv.) maar het verschilt ook weer niet super veel van de stijl van mijn moeder bijvoorbeeld.
Inrichting: Ook leuk, mijn moeder vindt dat ik er gevoel voor heb.
Huishoudskills: beter dan die van haar. Ze vindt mij opgeruimd en dat ik het goed voor elkaar heb.
Kookkunsten: ook beter dan die van mijn moeder haha. Ze heeft er verder niet echt een mening over denk ik.
Hobbies: Ook gewoon leuk, als ik maar doe wat ik leuk vind.

Ik denk dat mijn vader het allemaal wel best vind.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 24 Mei 2015 22:20

- jouw partner. NIet aanwezig.
- jouw werk, zinvol maar ook pittig. Het vak wat ik geef met de doelgroep is niet het meest gemakkelijke.
- jouw kledingstijl, neutral. Ben niet iemand van de trends, meer een casuel kledingstijl.
- jouw inrichting, typisch mij.
- jouw huishoudskills, durf ik niet te vragen. Ik ben zelf erg laks vind ik
- jouw kookkunsten, goed. Als mijn ouders komen eten en ik vraag wat mijn moeder wil kan ik standaard gehaktballen maken die vind ze erg lekker. Verder kook ik al jaren met kerst.
- jouw hobbies/interesses, het motorrijden vind mijn moeder eng, maar dat weet ik dus als ik ga rijden laat ik altijd weten heel thuis te zijn gekomen. Tennissen vinden ze alletwee leuk. De kleinere dingen die ik graag doe, daarin laten ze mij vrij en ze vinden het ook wel best.

Anoniem156

Bericht 24 Mei 2015 22:33

jouw partner: ze hopen dat ik snel een leuke vent tegenkom.

- jouw werk: leuk! Mijn moeder heeft hetzelfde beroep :)

- jouw kledingstijl: soms wat apart, over het algemeen leuk.

- jouw inrichting: volgens mij wel ok. M'n moeder helpt me altijd, ze weten ook hoe ik t eigenlijk wil hebben, dat dat in dit huis niet gaat, maar in een volgend huis komt dat helemaal goed!

- jouw huishoudskills: Haha zij hebben me zelf aangeraden een schoonmaakster te nemen. Zegt genoeg denk ik :p

- jouw kookkunsten: zijn ze zeer tevreden mee!

- jouw hobbies/interesses: vinden ze erg leuk. Vooral ook t bloggen nu, ze vinden het leuk om over te horen.
<<

Saga

Major Yipyapper

Bericht 24 Mei 2015 22:40

Wolbol schreef:- jouw partner - zijn ze erg blij mee, wij vullen elkaar op veel punten goed aan en dat heeft ons beide positief veranderd. Mijn moeder ziet mijn vriend echt als de zoon die ze nooit heeft gehad zegt ze.

- jouw werk - hartstikke stoer, ze scheppen altijd over mij op haha!

- jouw kledingstijl - die vinden ze prima, liep er vroeger een stuk vreemder bij. Wel balen ze van mijn oorbellen trouwens, die vinden ze niet nodig (tunnels van 16mm)

- jouw inrichting - ze zien dat we er wat van proberen te maken, ons te kleine en daardoor erg rommelige huisje.

- jouw huishoudskills - mijn moeder bied geregeld aan om te komen helpen, dat zegt vast genoeg?

- jouw kookkunsten - heerlijk!

- jouw hobbies/interesses - het motorrijden vinden ze erg stoer, vooral mijn vader. Verder kennen ze mijn liefde voor dieren natuurlijk erg goed en zijn niet verbaasd dat wij zoveel diertjes hebben. Dat ik zo actief ben met de moestuin vinden ze ook erg leuk.
10.04.17
<<

Anoniem131

Bericht 24 Mei 2015 22:44

Wolbol schreef:-
jouw partner mijn moeder is weg van hem maar m'n vader zoals altijd niet.
- jouw werk ik weet dat ze het vreselijk vinden maar ze zijn wel trots dat ik m'n eigen pad kies en zullen mijn werk altijd verdedigen want er zijn heel veel mensen die mijn beide banen niet snappen.
- jouw kledingstijlhet meeste vinden ze leuk. M'n vader wil nogal kritisch zijn op m'n baggyjeans.
- jouw inrichtingMinimalistisch maar leuk
- jouw huishoudskills ik heb een schoonmaakster want anders wordt het niks
- jouw kookkunstenheel erg prima
- jouw hobbies/interesses die kennen ze niet
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 24 Mei 2015 22:56

- jouw partner Helemaal geweldig
- jouw werk Ze vind het betekenisvol werk
- jouw kledingstijl Helemaal geweldig!!
- jouw inrichting Ook helemaal geweldig haha
- jouw huishoudskills Zegt ze niks over. Ik ben niet zo'n huishoudster dus ze zal er wel het hare van denken.
- jouw kookkunsten Lekker
- jouw hobbies/interesses Ook leuk
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 24 Mei 2015 23:10

- jouw partner is Nvt
- jouw werk zijn ze trots op, hoe ver ik al gekomen ben. Ook inhoudelijk zijn ze erin geïnteresseerd
- jouw kledingstijl vinden ze volgens mij wel prima, maar niet zo heel belangrijk
- jouw inrichting vinden ze volgens mij wel helemaal mijn ding
- jouw huishoudskills ik vermoed dat ze vinden dat dat wel beter kan en ik kan ze geen ongelijk geven.
- jouw kookkunsten prima. Ze genieten er niet vaak van mee, maar weten dat ik goed voor mezelf en anderen zorg
- jouw hobbies/interesses op zich vinden ze dat prima, maar ze vinden wel dat ik erg veel tijd besteed aan mijn hobby.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 25 Mei 2015 00:06

- jouw partner: uhm ja officieel is het natuurlijk niet echt wat maar m'n moeder snapt steeds iets meer van m'n gedachtengangen en leest de bronnen ook en snapt het daardoor iets beter. M'n vader is pissig en er flink klaar mee die heeft echt zoiets van neem je verantwoordelijkheid
- jouw werk: ze vinden mijn werkgever een ongelovelijke klootzak.
- jouw kledingstijl: mijn vader heeft niet echt een mening. Mijn moeder vind vaak dat ik te veel inkijk heb. Tja kan er ook weinig aan doen dat het gemiddelde shirtje zo valt
- jouw inrichting: bijna hetzelfde als die van hun
- jouw huishoudskills: niet zo denderend
- jouw kookkunsten: goed
- jouw hobbies/interesses: hebben ze niet zo veel mee als ik er maar happy mee ben. Al vinden ze m'n kat stiekem toch wel erg leuk. Mijn moeder komt daar voor uit mijn vader doet alsof het hem niet boeit maar ondertussen stiekem aanhalen, uitleggen hoe de printer werkt en er met mensen over praten :p
2015 💙
<<

Anoniem167

Bericht 25 Mei 2015 08:55

- jouw partner -- kunnen ze het erg goed mee vinden & zien dat we het fijn hebben samen en dat vinden ze het belangrijkste.
- jouw werk -- leuk, afwisselend, maar te zwaar voor me
- jouw kledingstijl -- soms niet leuk, voor mij wel, maar vinden het zelf niet mooi. M'n vader grapt daar altijd over als ik weer iets gekocht heb wat niet zijn smaak is.
- jouw inrichting -- gezellig & warm
- jouw huishoudskills -- die hadden ze zelf gewild denk ik hahahaha!
- jouw kookkunsten -- vinden me prima koken!
- jouw hobbies/interesses -- snappen niet alles omdat ik andere smaak heb.
<<

Anoniem118

Bericht 25 Mei 2015 09:16

x
Laatst gewijzigd door Anoniem118 op 19 Aug 2015 20:52, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

anoniem203

Bericht 25 Mei 2015 19:40

- jouw partner: die vinden ze goed bij mij passen. Ze vinden het alleen jammer dat hij wat ouder is maar ze vinden het fijn om te zien dat we het leuk hebben samen.
- jouw werk: ze vinden het fijn dat ik het naar mijn zin heb.
- jouw kledingstijl: beide vinden de ik er altijd goed uit zie.
- jouw inrichting: opgeruimd, netjes en rustig.
- jouw huishoudskills: in hun ogen kan dat beter (mijn moeder is echt een extreme poetser)
- jouw kookkunsten: mijn vader vinden dat ik teveel 'rare' dingen maak. En mijn moeder eet graag mee omdat ze vind dat ik lekkere dingen maak. Mijn vader is echt zo'n aardappelen, groente, vlees persoon en hoeft geen wereldgerechten oid terwijl mijn moeder veel dingen wil proberen en dat ook vaak lekker vind.
- jouw hobbies/interesses: ik heb niet echt een hobby naast af en toe een schilderij maken en dat vinden ze heel knap.
<<

Anoniem185

Bericht 25 Mei 2015 19:51

- jouw partner: ze vinden dat hij goed bij me past, maar vinden het jammer dat het hem een beetje ontbreekt aan ... werkspirit?
- jouw werk: zijn ze heel trots op.
- jouw kledingstijl: vinden ze gewoon mooi.
- jouw inrichting: -
- jouw huishoudskills: zéér onder de maat :laughcry:
- jouw kookkunsten: prima
- jouw hobbies/interesses: leuk en ze moedigen dit ook allemaal aan.
<<

Fantine

Bericht 25 Mei 2015 21:22

- jouw partner Mijn moeder kan heel goed met mijn vriend opschieten en vindt hem erg aardig.
- jouw werk Mijn moeder vindt mijn werk erg interessant en is trots op me dat ik een fijne en leuke baan heb.
- jouw kledingstijl Geen idee, volgens mij prima.
- jouw inrichting Mooi en apart, we hebben geen standaard Leenbakker huis.
- jouw huishoudskills Ook prima, mijn huis is schoner dan het hare haha.
- jouw kookkunsten Slecht, ik kan niet goed koken.
- jouw hobbies/interesses Blij voor me dat ik leuke vriendinnen heb en genoeg leuke dingen te doen heb.
<<

Zero

Bericht 25 Mei 2015 21:33

- jouw partner Zitten ongeduldig te wachten op een schoonzoon, ze zullen niet heel erg kieskeurig zijn...
- jouw werk Leuk, maar ze maken zich soms wel zorgen over het financiële aspect
- jouw kledingstijl Leuk, ze vinden me kleurrijk en creatief meestal
- jouw inrichting Laten ze zich niet echt over uit. Niet echt hun ding denk ik, maar ze vinden het bij me passen
- jouw huishoudskills Zeer, zeer slecht. Ze klagen hier - terecht - regelmatig over. Ze helpen me ook vaak.
- jouw kookkunsten Die heb ik niet - ook daar krijg ik van tijd tot tijd commentaar op
- jouw hobbies/interesses Prima, ze moedigen me aan daarin
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 26 Mei 2015 09:22

- jouw partner: niet de eerste keuze voor mij, ze vindt de situatie wat ingewikkeld maar ze ziet (hopelijk) wel dat hij me gelukkig maakt.

- jouw werk: ze weet dat ik meer kan, maar is ook blij met de stabiele basis die ik door dit werk voor mezelf gecreeerd heb.

- jouw kledingstijl: vast te casual af en toe.

- jouw inrichting: sinds de make over alleen maar beter en mooier.

- jouw huishoudskills: ik laat volgens haar veel te veel steken vallen. Naja, so be it. Maar ze vindt het allemaal 'onnodig want het is zo makkelijk bij te houden'. Ik vind dat het allemaal wel meevalt ;-)

- jouw kookkunsten: heel erg goed.

- jouw hobbies/interesses: weet ik eigenlijk niet zo goed.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 26 Mei 2015 09:37

- jouw partner
Mijn ouders zijn dol op mijn man, echt fijn want de relatie tussen mijn ouders en mijn ex was afschuwelijk en dat drukt toch een stempel op de relatie vind ik. Gelukkig vinden zij mijn man echt heel leuk, lief en aardig. En mijn oma vindt hem zo mogelijk nog leuker, haha!

- jouw werk
Prima, ze vinden het fijn dat ik mijn studie heb afgemaakt en ook iets in die richting heb gevonden, ook al sluit het niet volledig aan op mijn studie.

- jouw kledingstijl
Soms snapt vooral mijn moeder niet echt waarom ik iets aantrek, maar over het algemeen vind ze het wel leuk. Mijn stiefvader heeft niet echt een mening, al vindt hij het volgens mij wel jammer dat ik vaak een spijkerbroek aan heb.

- jouw inrichting
Leuk!

- jouw huishoudskills
Ook wel prima, ik heb ze er nog nooit over horen klagen. Behalve dat mijn moeder het soms gek vindt dat ik op zondag de was buiten hang, dat vindt ze een beetje not done ofzo. Maarja, ik werk nu eenmaal fulltime dus soms kan het niet anders.

- jouw kookkunsten
Prima!

Mijn moeder, zus en ik spelen bij hetzelfde orkest, dus dat vinden ze allemaal leuk. Verder vindt vooral mijn stiefvader het heel stoer dat ik bij de radio zit. Mijn moeder vindt daar volgens mij niet zoveel van, ze luistert in ieder geval nooit naar me, haha. :laughcry:

♥♥
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 26 Mei 2015 13:12

- jouw partner; Ze vinden 'm leuk!
- jouw werk; Goede keuze, werken en leren en hopen dat ik mijn diploma haal.
- jouw kledingstijl; Zeggen ze eigenlijk niet zoveel over.
- jouw inrichting; 't Is niet mijn inrichting, maar de inrichting van mijn vriend. Ze vinden wel dat we er een gezellig huisje van hebben gemaakt.
- jouw huishoudskills; Hun zullen het waarschijnlijk goed vinden, omdat ik het altijd vlak voordat er visite komt nog even goed poets in huis.
- jouw kookkunsten; Afgelopen weekend geen klachten gehoord! ;)
- jouw hobbies/interesses; Ik mag er best eens wat meer uit volgens hun.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 27 Mei 2015 16:21

- jouw partner: perfect
- jouw werk: net niet goed genoeg, het brengt geld binnen
- jouw kledingstijl: wel oké denk ik
- jouw inrichting: wel oké
- jouw huishoudskills: verschrikkelijk, krijg ik elke keer commentaar op
- jouw kookkunsten: prima
- jouw hobbies/interesses: onzin
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem149

Bericht 27 Mei 2015 19:18

- jouw partner Nvt
- jouw werk Bij het werk dat ik nu doe zijn ze vooral blij dat ik het naar mijn zin heb. Het beroep waar ik voor gestudeerd heb vinden ze echt bij mij passen.
- jouw kledingstijl van mijn moeder krijg ik regelmatig complimentjes. Mijn vader vind ook alles wel prima volgens mij, maar hij is daar niet zo spraakzaam over.
- jouw inrichting Anders dan hoe ze het zelf zouden doen maar ze vinden het zeker leuk. Mijn moeder zegt ook regelmatig als we ergens zijn bijvoorbeeld 'Elize, dat is leuk voor bij jou thuis'.
- jouw huishoudskills Die kunnen wel beter. Vooral dat ik wat laks ben met was opvouwen vind mijn moeder niet zo tof.
- jouw kookkunsten Ze vinden dat ik vaker voor mezelf moet koken, maar ik vind het zo saai om voor mezelf te koken!
- jouw hobbies/interesses Daar heben ze geen commentaar op. Een van mijn hobbies is een gezamenlijke van mijn moeder en mij.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

President

Bericht 27 Mei 2015 19:24

- jouw partner: nvt
- jouw werk: leuk, ze zijn blij dat ik uiteindelijk toch ben gaan doen waar ik voor geleerd heb
- jouw kledingstijl: leuk, mijn moeder wil vaak dingen die ik heb ook hebben :P
- jouw inrichting: wel leuk geloof ik
- jouw huishoudskills: sinds ik alles wat beter bijhoud in elk geval beter dan daarvoor
- jouw kookkunsten: matig denk ik, ik hou ook niet van koken en interesseer me er niet echt voor
- jouw hobbies/interesses: die wisselen nog wel eens, maar ze vinden het altijd wel leuk
❤️ 7 juni 2018
<<

Anoniem189

Bericht 27 Mei 2015 20:08

- jouw partner Ze vinden hem leuk, maar moesten in het begin wel wennen, omdat hij totaal anders is dan mijn ex.
- jouw werk Ze zijn blij dat ik iets doe wat ik ook erg leuk vind en ze zijn trots op me.
- jouw kledingstijl Ze vinden mijn kledingstijl leuk. M'n moeder trekt wel eens iets van mij aan.
- jouw inrichting De inrichting die ik met m'n ex had, vonden ze prachtig. Ook het huis van m'n vriend vinden ze leuk. We wonen alleen niet officieel samen.
- jouw huishoudskills Ze vonden het altijd erg netjes in mijn huis toen ik samenwoonde met m'n ex. Ook bij m'n vriend vinden ze het netjes. Ook al wonen we officieel niet samen.
- jouw kookkunsten Lekker, ze komen graag eten als ik kook.
- jouw hobbies/interesses Ook dat vinden ze prima. Als ik maar iets doe wat ik ook leuk vind.
<<

Flippin' Bitch

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 30 Mei 2015 23:59

- jouw partner: een leuke, aardige gozer
- jouw werk: ze zijn blij dat ik een baan heb, die ik erg leuk vind. Qua inhoud is het niet helemaal duidelijk denk ik. Vooral mijn vader wil er liever niet te veel van weten, omdat hij zich dan zorgen maakt dat mij iets overkomt. Mijn moeder is wel meer geinteresseerd, dan zaten we bijvoorbeeld tegelijkertijd 'anita wordt opgenomen' te kijken en gaf ik steeds toelichting via Whatsapp qua achtergrondinfo en een vergelijking met waar ik werk.
- jouw kledingstijl: leuk. Al heeft m'n moeder niks met de kapotte spijkerbroekenstijl. Wat ook grappig is, is dat zij mijn kleding voor naar werk niet zo begrijpt, maar dat is echt een verschil qua beroep (zij is secretaresse).
- jouw inrichting: leuk, echt een eigen stijl.
- jouw huishoudskills: die kunnen beter.
- jouw kookkunsten: erg goed, ze vragen regelmatig hoe ik iets heb gemaakt. Maar ik kook niet zo vaak voor hen, want meestal vinden ze het leuk om mij mee uit eten te nemen/ergens te lunchen.
- jouw hobbies/interesses: Leuk dat ik al jaren aan paardrijden doe. Spinning snapt vooral mijn vader niet (heeft niks met sport, fietst zelfs niet). Mijn vader vindt het zonde dat ik nooit meer teken en schilder.
<<

Anoniem321

Bericht 01 Jun 2015 10:06

- jouw partner
Ze moesten erg aan hem wennen in het begin. ze vonden hem eerst heel erg gesloten, maar hebben hem stukje bij beetje beter leren kennen en nu zijn ze wel gek op hem.
- jouw werk
Ze vinden het reuze interessant en houden er van om er tegen anderen over op te scheppen, terwijl de werkelijkheid toch iets minder interessant is, maar daar willen ze gewoon niet naar luisteren haha.
- jouw kledingstijl
Ik denk dat mijn moeder mij liever in wat vrouwelijkere kleding zou zien. Zij is behoorlijk modebewust en ik draag graag gewone casual kleding.
- jouw inrichting
Gewoon. Niet dat ze het fantastisch vinden, maar wel gewoon gezellig.
- jouw huishoudskills
Ik krijg er nooit op- of aanmerkingen over, dus ik denk dat dat wel goed zit.
- jouw kookkunsten
Ik kook bijna nooit voor mijn ouders, dus daar kunnen ze niet zo goed over oordelen, denk ik.
Mijn vader heeft vaker bij ons gegeten dan mijn moeder en mijn vader eet altijd heerlijk.
Door mij is mijn moeder ook aan het reizen geslagen en nu gaat ze vaker weg dan ik.
Verder heb ik niet echt bijzondere hobby's oid waar ze iets van kunnen vinden.
Volgende

Terug naar Algemeen