Wat vinden jouw ouders van:
- jouw werk
- jouw kledingstijl
- jouw inrichting
- jouw huishoudskills
- jouw kookkunsten
- jouw hobbies/interesses

.
Wolbol schreef:- jouw partner - zijn ze erg blij mee, wij vullen elkaar op veel punten goed aan en dat heeft ons beide positief veranderd. Mijn moeder ziet mijn vriend echt als de zoon die ze nooit heeft gehad zegt ze.
- jouw werk - hartstikke stoer, ze scheppen altijd over mij op haha!
- jouw kledingstijl - die vinden ze prima, liep er vroeger een stuk vreemder bij. Wel balen ze van mijn oorbellen trouwens, die vinden ze niet nodig (tunnels van 16mm)
- jouw inrichting - ze zien dat we er wat van proberen te maken, ons te kleine en daardoor erg rommelige huisje.
- jouw huishoudskills - mijn moeder bied geregeld aan om te komen helpen, dat zegt vast genoeg?
- jouw kookkunsten - heerlijk!
- jouw hobbies/interesses - het motorrijden vinden ze erg stoer, vooral mijn vader. Verder kennen ze mijn liefde voor dieren natuurlijk erg goed en zijn niet verbaasd dat wij zoveel diertjes hebben. Dat ik zo actief ben met de moestuin vinden ze ook erg leuk.
Wolbol schreef:-
jouw partner mijn moeder is weg van hem maar m'n vader zoals altijd niet.
- jouw werk ik weet dat ze het vreselijk vinden maar ze zijn wel trots dat ik m'n eigen pad kies en zullen mijn werk altijd verdedigen want er zijn heel veel mensen die mijn beide banen niet snappen.
- jouw kledingstijlhet meeste vinden ze leuk. M'n vader wil nogal kritisch zijn op m'n baggyjeans.
- jouw inrichtingMinimalistisch maar leuk
- jouw huishoudskills ik heb een schoonmaakster want anders wordt het niks
- jouw kookkunstenheel erg prima
- jouw hobbies/interesses die kennen ze niet

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers