Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Ouders kleden dochter al 20 jaar als Barbie.

<<

caribbeanlover

Bericht 26 Mei 2015 15:46

Ouders kleden dochter al 20 jaar als Barbie.

http://www.metronieuws.nl/koffiepauze/2 ... als-barbie

Ehhh heeft ze geen eigen mening/recht?
<<

Anoniem304

Bericht 26 Mei 2015 15:48

Re: Ouders kleden dochter al 20 jaar als Barbie.

Tipje: Gewoon de tekst even plakken en wat foto's erbij doen. Dat strooien met linkjes is best vervelend.
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Mei 2015 16:04

Je bent niet verplicht het te lezen. Goh wat een moeite zeg, poeh poeh even een link openen wat je in het dagelijkse leven vaker doet.
<<

Anoniem304

Bericht 26 Mei 2015 16:07

Jup.
<<

anoniem213

Bericht 26 Mei 2015 16:09

caribbeanlover schreef:Je bent niet verplicht het te lezen. Goh wat een moeite zeg, poeh poeh even een link openen wat je in het dagelijkse leven vaker doet.

Het is toch ook niet zoveel moeite om de tekst hier te plakken? En leuker, want dan lezen waarschijnlijk meer mensen je topic :-).
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 26 Mei 2015 16:10

Ik klik topics met een link ook gelijk weg. Ben het forum aan het lezen en geen zin om dan weer allemaal pagina's te openen. Helemaal omdat je soms niet de hele link ziet en dus ook niet echt waar het vandaan komt. Dus zodra ik zie dat de openingspost alleen een link is klik ik weer weg.
<<

anoniem213

Bericht 26 Mei 2015 16:11

Jorja schreef:Ik klik topics met een link ook gelijk weg. Ben het forum aan het lezen en geen zin om dan weer allemaal pagina's te openen. Helemaal omdat je soms niet de hele link ziet en dus ook niet echt waar het vandaan komt. Dus zodra ik zie dat de openingspost alleen een link is klik ik weer weg.

Dat zie je linksonder in beeld als je met je muis op de link gaat staan.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 26 Mei 2015 16:26

Ja dat is waar, maar op mijn ipad zie ik dat niet :D
<<

Anoniem301

Bericht 26 Mei 2015 16:50

Ik open de linkjes in dit soort topics ook nooit. Leuker is een tekstje plakken en foto's!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 26 Mei 2015 17:54

Carrie schreef:Ik open de linkjes in dit soort topics ook nooit. Leuker is een tekstje plakken en foto's!

+1. Terwijl ik eigenlijk best nieuwsgierig ben soms.
• @found_my_key2sport •

28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem304

Bericht 26 Mei 2015 17:55

Ja dat dus.
<<

Anoniem119

Bericht 26 Mei 2015 17:58

Haha ik had ook al geen zin om t linkje te openen. We zijn allemaal lui, maar t is wel waar.
<<

Anoniem147

Bericht 26 Mei 2015 18:06

Ik ben ook benieuwd maar haak ook altijd direct af als er alleen een link staat.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 26 Mei 2015 19:00

Voor mij geldt hetzelfde als voor de rest..lui!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem211

Bericht 26 Mei 2015 20:12

Wat een gezeur :)

Ik snap die chick niet zo goed, wat doet ze zielig. Je kunt toch gewoon tegen je ouders ingaan?
<<

Anoniem149

Bericht 26 Mei 2015 20:37

Marilyn, ik denk dat het zelfs zo erg is dat ze geen idee heeft hoe ze dat moet doen. Zoals ik het begrijp is ze echt geleefd en echt een levende barbiepop. Kind heeft geen idee van het echte leven.
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Mei 2015 21:02

Ik heb geen problemen ermee met links openen en als een ander dat zo plaatst doe ik iig niet moeilijk. Dus snap niet waarom er altijd zo moeilijk over wordt gedaan, zoveel gedoe is het echt niet hoor.Heb het ooit met hulp eens geprobeerd, maar lukte niet. Weet het ook niet meer.
Wil het een kans geven zodat anderen niet zoveel moeite hoeven te doen.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 26 Mei 2015 22:21

Maar de link moet je toch ook selecteren kopieëren en plakken. Dan kun je toch net zo goed alle tekst selecteren. De afbeeldingen dan misschien niet direct maar de tekst wel. Dan scheelt al zo veel eventueel link erbij voor de foto's plus bron
2015 💙
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Mei 2015 22:36

Wat wordt er gezeurd over het openen van een link, dat doen jullie toch vaker? Dan zeuren jullie niet. Als je het niet wilt lezen, nou dan open je het toch niet, simpel zat!
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 27 Mei 2015 21:46

Ik ben benieuwd of het waar is dat er niet aan haar gesleuteld is. Ik vind dat ze wel een mooi gezicht heeft. Ik zou ook wel willen weten hoe ze er in normale kleding eruit ziet, haar gewoon in een staart en minder make up.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 28 Mei 2015 02:29

Dat er misschien vaker links geplaatst worden, zegt niks over dat het niet irritant is CBL. En het is inderdaad meeste van de tijd jij die ze plaatst, het was mij ook al opgevallen. Ook ik open nooit een link. Het kost jou net zoveel moeite om even de hele tekst te knippen en plakken. Als ik een link open op mijn telefoon, duurt dat tijden en moet ik daarna het topic weer zoeken. Terwijl met een tekst ik meteen kan reageren. Ik neem aan dat je wilt dat mensen het lezen toch? Anders maak je geen topic aan. Nou, de meeste mensen geven netjes aan dat het fijner zou zijn als je de hele tekst zou plakken. (Maar natuurlijk doe je niks met deze info, net als dat je nooit wat met adviezen van anderen doet. En ga je alleen op deze laatste zin reageren)
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar Algemeen