Wist je dat.....
Tell me!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.

June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
Spencer schreef:Ik heb streepjes op de strijkplank gemaakt zodat ik alles precies even breed op kan vouwen.
. Ze komen dan ook allemaal de hele dag laten voelen dat het te verwisselen waxinelichtje nog warm is
.Reva schreef:Ik kan zoals in de OP staat -zonder handen te gebruiken- op m'n tenen zuigen als ik zou willen, maar niemand zit op dat feitje te wachten gok ik
Pixi schreef:Ik kan 'tongrollen'. Een soort buikdans beweging maken met mijn tong.
Banana schreef:Ik kan mijn lippen vastzuigen aan mijn neus.

Spencer schreef:Pixi schreef:Ik kan 'tongrollen'. Een soort buikdans beweging maken met mijn tong.
Ja dat kan ik ook!
.
Siem schreef:Banana schreef:Ik kan mijn lippen vastzuigen aan mijn neus.
Ja dat kan ik ook. Clubje oprichten?
mijn vriend vind het heel grappig, ik dacht eigenlijk dat iedereen dat wel kon.June schreef:Spencer schreef:Pixi schreef:Ik kan 'tongrollen'. Een soort buikdans beweging maken met mijn tong.
Ja dat kan ik ook!
Wie hebben dit allemaal net geprobeerd? Ik kan het niet.
Siem schreef:Banana schreef:Ik kan mijn lippen vastzuigen aan mijn neus.

Pixi schreef:Siem schreef:Banana schreef:Ik kan mijn lippen vastzuigen aan mijn neus.
Whaha even geprobeerd en ik kan het ook
June schreef:Spencer schreef:Pixi schreef:Ik kan 'tongrollen'. Een soort buikdans beweging maken met mijn tong.
Ja dat kan ik ook!
Wie hebben dit allemaal net geprobeerd? Ik kan het niet.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
Reva schreef:Ik kan zoals in de OP staat -zonder handen te gebruiken- op m'n tenen zuigen als ik zou willen, maar niemand zit op dat feitje te wachten gok ik
Leaf schreef:Haha Spencer! Sheldon zou trots op je zijn![]()
Toen ik 4 was, was ik met mijn vader naar het circus in Frankrijk (daar waren we op vakantie) en toen heeft een van de tijgers het been van de dompteur afgebeten. Ik kan me nog herinneren dat mijn vader zijn hand voor mijn ogen sloeg en dat iedereen begon te gillen. Ik heb het dus niet zelf gezien, mijn vader was op tijd met zijn hand.
Bizar he? Haha. Ben het nooit vergeten.
Taeda schreef:Ik kan met mijn ogen trillen en het bovenste kootje van mijn duim in een hoek van 90 graden naar achter buigen.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers