Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Wat zouden jullie doen?

<<

caribbeanlover

Bericht 26 Mei 2015 12:40

Wat zouden jullie doen?

Vorige week vroeg mijn moeder of we aankomend weekend komen eten, want dat kunnen we mijn broertjes vriendin ontmoeten wat ik graag wil. Beide werken vaak in het weekend dus is afspreken vrij lastig. Nou kreeg mijn man gister een berichtje van zijn zwager die hij de 23e had gestuurd, maar mijn man had niks gezien. Dus gister belde hij, want hij vroeg of mijn man mee wilde naar een of andere race dus hij zei dat hij niet kon.

Zouden jullie je partner laten gaan ondanks eerdere gemaakte afspraak van iemand die eerder was of niet? De kans dat we de vriendin van mijn broertje weer zien is niet zo groot en dus kan dat weer een tijdje duren. Bovendien vind ik het wel leuk als mijn man mee gaat en dat weet hij denk ik wel.
<<

Anoniem236

Bericht 26 Mei 2015 12:46

Re: Wat zouden jullie doen?

Wat ik zou doen;
Ik naar ouders en broertje, man naar de race.
<<

Kwak

Yipyapper

Bericht 26 Mei 2015 12:52

Hier het zelfde als Lotus.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 26 Mei 2015 12:58

Dat ligt eraan wat hij leuker vindt. Als hij naar die race wil, dan gaat ie daar heen. Zou ik alleen naar m'n ouders gaan.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 26 Mei 2015 12:59

Hem laten doen wat ie het liefste wil doen. En als dat die race is, zou ik het jammer vinden dat ie niet met mij mee ging, maar het ook heel goed begrijpen.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Mei 2015 13:00

Lotus schreef:Wat ik zou doen;

Ik vind het leuk als hij mee gaat en we hebben al toegezegd. Stel als we iets hebben afgesproken en er komt vaker iets daarna en hij zou daar dan steeds voor gaan is dat ook niet leuk. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
<<

Anoniem236

Bericht 26 Mei 2015 13:03

caribbeanlover schreef:
Lotus schreef:Wat ik zou doen;

Ik vind het leuk als hij mee gaat en we hebben al toegezegd. Stel als we iets hebben afgesproken en er komt vaker iets daarna en hij zou daar dan steeds voor gaan is dat ook niet leuk. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.

Maar de vraag is toch wat wij zouden doen?
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Mei 2015 13:21

Klopt, maar ik geef mijn mening. We gaan asperges eten en mijn man vroeg wanneer we dat gingen eten. Dus toen mijn moeder een bericht stuurde wilde hij graag gaan.
Ik had zoiets vroeger jaren achter elkaar omdat een klasgenootje en mijn overbuurmeisje vlak achter elkaar jarig waren. Elk jaar vierde ze het op dezelfde dag en dus moest ik kiezen. Ik koos dan van wie ik het eerst een uitnodiging kreeg wel zi eerlijk.
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 26 Mei 2015 13:31

Ik zou het jammer vinden als mijn vriend ineens andere plannen had, maar er verder niet te moeilijk over doen.
<<

Anoniem328

Bericht 26 Mei 2015 13:40

Als mijn vriend liever naar die race zou gaan dan zou ik het prima vinden dat hij daar naartoe gaat.
De nieuwe vriendin van je broer kan hij altijd nog een keer ontmoeten, ook al gaat dat wat langer duren gezien hun werksituatie.
Ik zou mijn vriend dus zelf laten kiezen.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 26 Mei 2015 13:42

Ik zou mijn vriend zelf laten kiezen. In dit geval zou mijn vriend denk ik voor de race kiezen. Vind ik even jammer, maar begrijpelijk. Hier is het niet zo dat iets per sé moet omdat het eerder afgesproken was. Als er onverwachts iets leukers tussendoor komt dan gunnen we dat de ander ook. Het lijkt er nu op dat je je man iets anders/leukers niet gunt.
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Mei 2015 13:42

Hij had een keer een dartavond en pas daarna hoorde we dat mijn vader die avond ook zijn verjaardag zou vieren. Ik ben alleen gegaan, vond ik niet erg, mijn ouders ook niet en heb tegen mijn man gezegd dat het darten eerder was.................fair enough.

Nu is het eens andersom. Hij vraagt van mij veel als het op verjaardagen en andere familiedingen aankomt en dus moet ik eigenlijk gewoon mee. Dan kan ik ook zeggen dat hij maar alleen gaat, want ik heb nog altijd een eigen mening. Niks moet zeg ik altijd en dat zeg ik hem ook altijd dat ik hem nooit iets zou verplichten ook niet als het op familiedingen aan komt.
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Mei 2015 13:44

Parisienne schreef:Ik zou mijn vriend zelf laten kiezen. In dit geval zou mijn vriend denk ik voor de race kiezen. Vind ik even jammer, maar begrijpelijk. Hier is het niet zo dat iets per sé moet omdat het eerder afgesproken was. Als er onverwachts iets leukers tussendoor komt dan gunnen we dat de ander ook. Het lijkt er nu op dat je je man iets anders/leukers niet gunt.

Ik heb het niet over moeten en ook zeker niet dat ik hem niks gun ofzo. Ik heb hem toch eerder ook laten darten. Bovendien wilde hij graag asperges eten en helaas is dat op dezelfde dag als de race. Weet niet waar en hoe laat het is, maar misschien kan hij daar even heen. Zal het hem zo eens vragen en wat hij wil.

Als er de toekomst iets eerder is gepland en er komt een race of wat dan ook later aan bod en stel hij zou daar dan steeds voor kiezen vind ik dat ook niet echt fair.
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 26 Mei 2015 13:49

caribbeanlover schreef:Hij had een keer een dartavond en pas daarna hoorde we dat mijn vader die avond ook zijn verjaardag zou vieren. Ik ben alleen gegaan, vond ik niet erg, mijn ouders ook niet en heb tegen mijn man gezegd dat het darten eerder was.................fair enough.

Nu is het eens andersom. Hij vraagt van mij veel als het op verjaardagen en andere familiedingen aankomt en dus moet ik eigenlijk gewoon mee. Dan kan ik ook zeggen dat hij maar alleen gaat, want ik heb nog altijd een eigen mening. Niks moet zeg ik altijd en dat zeg ik hem ook altijd dat ik hem nooit iets zou verplichten ook niet als het op familiedingen aan komt.

Ik zou me ook niet meer door hem laten verplichten om mee te gaan naar zijn familie.
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Mei 2015 13:55

Ik heb nooit wat anders dus als er iets is met familie waar ik 9 v/d 10x geen zin in heb kan ik niet zeggen ik had dit of dat al in gedachten.
Verplichten is misschien niet het goede woord, maar hij wil gewoon dat ik mee ga ook al weet hij dat ik er geen zin in heb.

Zo vinden mijn ouders vader- en moederdag onzin en ze hoeven niks. Zijn ouders verwachten wel wat wat ik onbeschoft vind. Je hebt maar af te wachten en juist omdat wij het niet breed hebben vind ik dat ze dat niet mogen verwachten.
Vorig jaar ben ik niet meegegaan naar zijn moeder, totaal geen behoefte aan en dus zei hij tegen haar dat wij er niet aan doen. Dit jaar is hij ook alleen gegaan en ben ik alleen naar mijn moeder gegaan omdat haar broer onlangs is overleden. Ik heb wat dingetjes meegenomen en iets voor mijn vader alvast voor vaderdag. Dus aankomend weekend is dan ook een beetje vaderdag en met vaderdag zelf gaat hij maar alleen,geen zin in!
<<

Anoniem216

Bericht 26 Mei 2015 13:57

Ligt eraan wat het is. Ik, maar mijn ook zijn van wie het eerst komt, het eerst maalt. Maar als het iets eenmaligs is, of 1 keer per jaar ofzo, dan zou ik daar wel een uitzondering voor maken. Dus ja, hoe vaak is die race en afhankelijk daarvan kijken wat je doet.
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Mei 2015 14:06

De aspergetijd is maar even en mijn broertje en zijn vriendin kunnen niet elk weekend dus die kans is klein dat het weer lukt.
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Mei 2015 15:00

Heb hem het net gevraagd wat hij wil en dat hij het misschien kan combineren. De race is overdag met s'avonds eten dus ik zei dat hij dan daarna weg kan gaan, maar hij wilde niet. Bovendien ging zijn zwager al iemand anders zoeken.

Terug naar Algemeen