Wat durf jij wél dat anderen (vaak) niet durven?
.. Oké blijkbaar durf ik niet zo heel veel of ik kan niet zo heel veel bedenken wat andere misschien niet durven. Ik kom er op terug. Maar wat voor 'gekkigheid' haal jij uit?
Theeleut schreef:Normaal formaat spinnen pakken, net als spekkedieven en hooiwagens.
Koko schreef:Theeleut schreef:Normaal formaat spinnen pakken, net als spekkedieven en hooiwagens.
Wat?
Koko schreef:O haha, ik dacht dat dat hetzelfde was als een hooiwagen.

Daarna was ik best trots op mezelf (en stond ik te rillen als een rietje haha)ChiQ schreef:Laatst was mijn man een nachtje weg en ik had Julian net op bed gelegd, ik dimde de lichten en pakte een kopje thee en plofte op de bank, zie ik ineens vanuit mijn ooghoek iets zwarts lopen. Ik keek nog eens, nou letterlijk een rioolspin zo groot als een twee euro munt, zo dik vet vies dik lijf spin en dan nog van die zwarte poten, hij liep verder en ik hoorde letterlijk die pootjes op de vloer. Ik heb even nagedacht, 112 bellen was het eerste wat bij me op kwam, maar heb toch mijn broertje gebeld en die nam ofcourse niet op, toen heb ik de deur open gemaakt, stoffer en blik gepakt en wilde hem buiten zetten, viel hij bij de deur op de grond en toen was ik zo bang dat ik hem met een schoen platgeslagen heb. Lig ik in bed, bedenk ik me dat ik ooit heb gelezen dat als je sommige beesten doodmept ze eieren leggen, ik dus weer naar beneden zie ik allemaal zwart liggen, dus ik midden in de nacht het spul opgezogen, de zak van de stofzuiger eruit gepakt, in de container buiten gedumpt. Was achteraf gezien prut onder de schoen vandaan natuurlijk.![]()
Bah bah.
Maar gelukkig dus niet. Brrr wat een eng verhaal..ChiQ schreef:Laatst was mijn man een nachtje weg en ik had Julian net op bed gelegd, ik dimde de lichten en pakte een kopje thee en plofte op de bank, zie ik ineens vanuit mijn ooghoek iets zwarts lopen. Ik keek nog eens, nou letterlijk een rioolspin zo groot als een twee euro munt, zo dik vet vies dik lijf spin en dan nog van die zwarte poten, hij liep verder en ik hoorde letterlijk die pootjes op de vloer. Ik heb even nagedacht, 112 bellen was het eerste wat bij me op kwam, maar heb toch mijn broertje gebeld en die nam ofcourse niet op, toen heb ik de deur open gemaakt, stoffer en blik gepakt en wilde hem buiten zetten, viel hij bij de deur op de grond en toen was ik zo bang dat ik hem met een schoen platgeslagen heb. Lig ik in bed, bedenk ik me dat ik ooit heb gelezen dat als je sommige beesten doodmept ze eieren leggen, ik dus weer naar beneden zie ik allemaal zwart liggen, dus ik midden in de nacht het spul opgezogen, de zak van de stofzuiger eruit gepakt, in de container buiten gedumpt. Was achteraf gezien prut onder de schoen vandaan natuurlijk.![]()
Bah bah.

Bliss schreef:Dingen in m'n eentje ondernemen, zoals op vakantie, terrasje pakken, naar de bios. Krijg vaak te horen: "dat je dat durft! Respect!" en dat soort gekkigheid, terwijl ik het niet zo bijzonder vind. Relaxed juist.

Zenna schreef:Bliss schreef:Dingen in m'n eentje ondernemen, zoals op vakantie, terrasje pakken, naar de bios. Krijg vaak te horen: "dat je dat durft! Respect!" en dat soort gekkigheid, terwijl ik het niet zo bijzonder vind. Relaxed juist.
Weet je wat ik moeilijk vind aan dingen alleen doen? De soort van meewarige blikken.. alsof je heel eenzaan bent of zo.. En dat houdt mij dan weer tegen..
maar ik durf het wel!

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers