RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.

Charles schreef:Mijn man heeft een favoriete oom en tante waar hij eigenlijk soort van is opgegroeid. Dus eigenlijk zijn zij meer m'n schoonouders dan m'n daadwerkelijke schoonouders. Anyway die oom was toen ik net serieus met fotograferen begon zo ongeveer de enige die me daarin steunde en erin geloofde. Hij is zelf een tijdje hobbyfotograaf geweest zo iemand die dan meteen de allerbeste lenzen enzo koopt en een half jaar later alweer een nieuwe hobby heeft. Ik heb een hele tijd lang een deel van z'n apperatuur mogen kopen waaronder echt een hele dure toplens. En nu onlangs heeft hij mij z'n complete equipment kado gedaan onder het mom van 'als ik het ooit nodig heb dan bel ik je wel om het een weekend te lenen'. Ik vond dat zo onwijs gul! We zijn niet eens echt familie en ik spaar elke cent van mijn bedrijf zelf bij elkaar (m'n ouders steunen het niet) en dan is zoiets echt wen enorme hulp.
Chava schreef:Wat een lieve gebaren allemaal.
Het meest gulle dat ik ooit heb meegemaakt zijn de mensen die ik in het vliegtuig ontmoette en die mij vanaf Schiphol naar de kerk hebben gebracht waar de dienst voor mijn nichtje gehouden werd. Zonder hen had ik met de trein gemoeten en was ik nooit op tijd geweest. Ik ben hen eeuwig dankbaar.
Sienna schreef:Mijn schoonouders zijn onwijs gul. Zo gul, dat ik het soms heel lastig vind om aan te nemen.

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers