Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Wat is het meest gulle dat je hebt meegemaakt?

<<

ChiQ

Bericht 15 Mei 2015 16:00

Wat is het meest gulle dat je hebt meegemaakt?

Nav meest krenterige ben ik wel benieuwd naar meest gulle acties die voor jou zijn gemaakt.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 15 Mei 2015 16:04

Re: Wat is het meest gulle dat je hebt meegemaakt?

De hoeveelheid cadeautjes en extraatjes die ik nu van allerlei mensen toegestopt krijg omdat ik het zo lastig heb. Vind dat zo lief.
2015 💙
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 15 Mei 2015 16:12

Iemand bood een keer aan mijn boodschappen te betalen toen ik m'n pinpas was vergeten. Echt lief. Ik heb het toen niet aangenomen want ik woonde net aan de Kruiskade in Rotterdam, vond het wat schimmig en het was een man die het aanbood. Uit veiligheid dus, maar ik blijf het aardig vinden (waarschijnlijk bedoelde hij het ook gewoon aardig).

Mijn ouders vind ik gul. Ze strooien niet met cadeaus en geld maar willen altijd bijleggen als ik iets groots/nuttigs moet aanschaffen. Bijv een droger, wasmachine, dat werk.
#teammaple🍁
<<

Anoniem131

Bericht 15 Mei 2015 16:15

Mijn ouders zijn heel gul met geld en m'n beste vriendin is heel gul in haar liefde en in praktische zaken.
Wat zij het afgelopen jaar voor mij hebben gedaan kan ik ze nooit teruggeven in een leven.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 15 Mei 2015 16:16

Vergeet ik toch helemaal de vakantie van vorig jaar! M'n vader nam mij en m'n zus en m'n broertje mee naar New York. Dat vond ik ook gul.
#teammaple🍁
<<

Anoniem99

Bericht 15 Mei 2015 16:18

Mijn schoonouders zijn onwijs gul. Zo gul, dat ik het soms heel lastig vind om aan te nemen.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Mei 2015 16:21

Mijn beste vriendin is enorm gul. Ze heeft ook geen partner en doet het liefst dingen met mij. Maar nu heeft ze bijv zomaar spontaan een nieuwe stofzuiger voor me besteld, omdat de mijne afgelopen week stukging en ik daarover echt in zak en as zat. We kennen elkaar sinds we kleuters waren, al zolang beste vriendinnen. Oh wacht, de iphone 5s waar ik nu op typ heb ik ook van haar in 'bruikleen'.

Verder ben ik qua gulheid zo positief verrast door wildvreemde mensen, mijn hond is in februari doodgegaan na een bijtincident en daardoor bleef ik met een dierenartsrekening van 3500 euro achter. Dit geld is helemaal opgehaald uit donaties....wederom dankzij de inzet van mijn beste vriendin. Gewoon mensen die ik niet ken die 100 euro hebben over gemaakt. Zo zo zo lief.

En de forumactie voor mijn armband natuurlijk nav het overlijden van mijn vader. Ook enorm lief!!! En ik draag de armband echt altijd.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Mei 2015 16:31

De spullen en liefde die ik van iedereen kreeg en krijg in de rot periode waar ik in zat en weer zit. Weet soms echt niet goed hoe ik mensen moet bedanken daarvoor.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 15 Mei 2015 16:31

Mijn oude buurvrouw was ook heel erg gul, had altijd een pannetje met lekkere indonesische kliekjes (want we werkten zo hard en hadden vast geen zin meer om te koken) en wilde op een gegeven moment zelfs een gouden ring met briljantjes aan me geven want die was van een stomme man en had ze nooit meer om. Die heb ik uiteraard afgeslagen, veel te veel. Maar voor haar was het de normaalste zaak van de wereld.

In mijn oude buurt vroeg ik altijd aan de daklozen-krant-meneer vroeg ik vaak waar hij zin in had en dat nam ik dan voor hem mee, soms waren dat broodjes en de andere keer een pak sap. Hij paste altijd heel lief op de hond :)
Vet Goochem!

30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Anoniem124

Bericht 15 Mei 2015 16:37

Mijn man heeft een favoriete oom en tante waar hij eigenlijk soort van is opgegroeid. Dus eigenlijk zijn zij meer m'n schoonouders dan m'n daadwerkelijke schoonouders. Anyway die oom was toen ik net serieus met fotograferen begon zo ongeveer de enige die me daarin steunde en erin geloofde. Hij is zelf een tijdje hobbyfotograaf geweest zo iemand die dan meteen de allerbeste lenzen enzo koopt en een half jaar later alweer een nieuwe hobby heeft. Ik heb een hele tijd lang een deel van z'n apperatuur mogen lenen waaronder echt een hele dure toplens. En nu onlangs heeft hij mij z'n complete equipment kado gedaan onder het mom van 'als ik het ooit nodig heb dan bel ik je wel om het een weekend te lenen'. Ik vond dat zo onwijs gul! We zijn niet eens echt familie en ik spaar elke cent van mijn bedrijf zelf bij elkaar (m'n ouders steunen het niet) en dan is zoiets echt wen enorme hulp.
Laatst gewijzigd door Anoniem124 op 15 Mei 2015 16:58, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem131

Bericht 15 Mei 2015 16:49

Charles schreef:Mijn man heeft een favoriete oom en tante waar hij eigenlijk soort van is opgegroeid. Dus eigenlijk zijn zij meer m'n schoonouders dan m'n daadwerkelijke schoonouders. Anyway die oom was toen ik net serieus met fotograferen begon zo ongeveer de enige die me daarin steunde en erin geloofde. Hij is zelf een tijdje hobbyfotograaf geweest zo iemand die dan meteen de allerbeste lenzen enzo koopt en een half jaar later alweer een nieuwe hobby heeft. Ik heb een hele tijd lang een deel van z'n apperatuur mogen kopen waaronder echt een hele dure toplens. En nu onlangs heeft hij mij z'n complete equipment kado gedaan onder het mom van 'als ik het ooit nodig heb dan bel ik je wel om het een weekend te lenen'. Ik vond dat zo onwijs gul! We zijn niet eens echt familie en ik spaar elke cent van mijn bedrijf zelf bij elkaar (m'n ouders steunen het niet) en dan is zoiets echt wen enorme hulp.

Wat ontzettend lief. Krijg er helemaal een warm gevoel van.
<<

Anoniem216

Bericht 15 Mei 2015 17:20

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 18 Okt 2017 11:17, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Jente

Kletskop

Bericht 15 Mei 2015 17:35

Ik verbaas me echt over de enorm gulle acties van mensen die we op reis ontmoeten.
We hebben bijvoorbeeld een stel ontmoet op het strand en na een half uurtje kletsen werden we uitgenodigd om te komen eten. Ze hebben ons opgehaald bij het hostel, naar hun vakantiehuis gebracht, heerlijke biefstuk en veel wijn geserveerd en ons daarna weer teruggebracht.
Of een ander stel dat we tijdens een wandeling hebben leren kennen. Ook zij nodigden ons uit om te komen eten, allemaal lekkere dingen en drank en nu mogen we bij hun blijven logeren zo lang als we willen, zodat we geld op het hostel kunnen besparen. Ik vraag me echt af hoeveel mensen dat in Nederland doen voor iemand die ze net een uur kennen.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 15 Mei 2015 17:53

Hier iets verderop wonen de gulste mensen ter wereld, volgens ons. Zij is een tijdje een collega geweest van mijn man. Ze is nu 70 en hebben 4 jaar samengewerkt. Toen de verkiezingen vorig jaar naderden wilde ze dat wij op hun kosten zonnepanelen zouden kopen. Want dat stond nog beter in de campagne. We hebben dit aanbod absoluut niet aangenomen. We vonden het ontzettend lief maar dit willen we toch echt zelf doen. Ze waren ook op onze bruiloft en daar hebben ze ons twee panelen (het bedrag dan) cadeau gegeven. Wij waren echt helemaal verbaasd.
10-08-2017 ♥
<<

boeddha

Kletskop

Bericht 15 Mei 2015 18:19

Ik heb een tijdje het huishouden van mijn buren naast de mijne erbij gedraaid omdat de buurvrouw tijdelijk niet thuis kon wonen. Na een tijdje woonde ze weer thuis en omdat mijn wasmachine kapot was gegaan vroeg ik haar welke zij had en of het beviel etc. De volgende dag stond er een bedrijf voor de deur met een nieuwe wasmachine voor mij. Die heb ik van de buren gekregen. Het was om mij te bedanken voor alle hulp maar ik vond het wel heel erg lief.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 15 Mei 2015 18:27

Mijn opa heeft mij een aantal jaar geleden 1000 euro geleend. Dat vond ik echt onwijs gul. Ik heb alles tot op de laatste cent terug betaald maar op dat moment betekende het zoveel voor mij.
<<

Anoniem107

Bericht 15 Mei 2015 18:29

Een gebrekkig Nederlands sprekende man (ik gok Noord-Afrikaans of uit het midden-Oosten) die bij de Lidl voor me stond bij de kassa en zomaar uit het niets me aankeek en aanbood m'n boodschappen te betalen. Ik heb het vriendelijk afgeslagen maar daarna keek hij zo beteuterd dat ik het nog altijd sneu voor hem vind.
<<

Fantine

Bericht 15 Mei 2015 18:51

Vakantie Turkije en Portugal van mijn schoonouders gekregen. Ook hebben we een nieuw matras en vaatwasser van ze gekregen. Mijn schoonouders zijn gewoon heel gul richting ons.
<<

Anoniem110

Bericht 15 Mei 2015 19:01

De dag dat ik alleen kwam te staan zonder ook maar iets van inboedel en een kaal appartement, hebben heel veel vrienden van mij enorm geholpen door spullen aan te bieden die ze niet meer gebruikte. Zo had ik binnen no time een basis inboedel bij elkaar om mijn leven opnieuw op te bouwen. Ik ben daar iedereen nog onwijs dankbaar voor.

Zelf ben ik ook gul in spullen weg geven, of aanschaffen als ik het zelf kan missen. Maar ook in vriendendiensten. Het zit in mijn karakter ik zou mijn laatste cent nog aan iemand besteden die het harder nodig heeft.
<<

Anoniem152

Bericht 15 Mei 2015 19:53

Wat een lieve gebaren allemaal.

Het meest gulle dat ik ooit heb meegemaakt zijn de mensen die ik in het vliegtuig ontmoette en die mij vanaf Schiphol naar de kerk hebben gebracht waar de dienst voor mijn nichtje gehouden werd. Zonder hen had ik met de trein gemoeten en was ik nooit op tijd geweest. Ik ben hen eeuwig dankbaar.
<<

anoniem213

Bericht 15 Mei 2015 21:07

Mijn schoonouders zijn sowieso heel erg gul, maar het liefste is dat mijn schoonmoeder me afgelopen winter meenam om mee te gaan winkelen. Ze heeft me helemaal in het nieuw gestoken en dat vond ik zo lief. Ik vond het ook heeeeeel moeilijk te accepteren, maar ik was er ook heel erg blij mee. Ze vond dat ik het weleens verdiende, omdat ik altijd zo hard werk. Echt. Heel. Lief.
<<

anoniem213

Bericht 15 Mei 2015 21:07

Chava schreef:Wat een lieve gebaren allemaal.

Het meest gulle dat ik ooit heb meegemaakt zijn de mensen die ik in het vliegtuig ontmoette en die mij vanaf Schiphol naar de kerk hebben gebracht waar de dienst voor mijn nichtje gehouden werd. Zonder hen had ik met de trein gemoeten en was ik nooit op tijd geweest. Ik ben hen eeuwig dankbaar.

Ja, dat vond ik ook echt een prachtig verhaal. Wat een ontzettend waardevolle daad.
<<

anoniem213

Bericht 15 Mei 2015 21:08

Sienna schreef:Mijn schoonouders zijn onwijs gul. Zo gul, dat ik het soms heel lastig vind om aan te nemen.

Dit herken ik inderdaad ook heel erg.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 15 Mei 2015 21:09

De ouders van mij ex hebben een paar vakanties betaald.. vond het ook wel moeilijk om aan te nemen maar zij hadden zoiets van 1 persoon extra dat kost niet veel meer en ze vonden het heel gezellig dat ik mee ging. Scheelde wel dat ik wist dat ze geld genoeg hebben.. En heb wel echt van die vakanties genoten ook. :)
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem136

Bericht 15 Mei 2015 21:25

.
Laatst gewijzigd door Anoniem136 op 12 Dec 2015 15:32, in totaal 1 keer gewijzigd.
Volgende

Terug naar Algemeen