Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Cadeautjes van iemand anders gekregen

<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 14 Mei 2015 11:08

Cadeautjes van iemand anders gekregen

Een maand geleden zijn wij getrouwd, een van mijn beste vriendinnen ging nog wat spullen van ons ophalen, Zij kreeg toen van iemand van de lokatie waar we getrouwd zijn een stapel cadeaus mee die wij zouden hebben laten liggen.

Als snel bleken die cadeaus niet voor ons te zijn maar voor een oudere dame (er zat een kaartje bij met een bibberend handschrift 'voor mijn vroegere schoolvriendin'.) Het bestaat uit een prentenboek, een boekenbon en wat tijdschriften. Nu hebben wij direct contact opgenomen met de lokatie en die zou ons terug bellen. Uiteraard niets vernomen, later bleek dat zij hun afspraak wel vaker niet na kwamen aldus de ceremoniemeester.

Moet ik er nu achterna blijven bellen? Ik vind het zo jammer voor die vrouw maar ik heb geen naam o.i.d.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 14 Mei 2015 11:13

Re: Cadeautjes van iemand anders gekregen

Wat slordig dat er verder niet meer gereageerd wordt. Misschien heel suf maar is delen op Facebook misschien een optie?
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 14 Mei 2015 11:14

Ik zou daar wel achteraan blijven bellen. Die vrouw mist haar spullen of misschien weet ze niet eens dat ze haar spullen mist.
Dus gewoon nog een (paar) telefoontje(s) aan wagen. Vraag anders even de naam en het telefoonnummer van de dame. Dan kun je het zelf regelen
Niet echt netjes van de locatie trouwens.
<<

Anoniem107

Bericht 14 Mei 2015 11:16

Ik zou inderdaad social media inschakelen. De oudere vrouw zal cast geen Facebook hebben, maar misschien dat haar kinderen/kleinkinderen of familie van de persoon die het kaartje geschreven heeft, wel iets herkent.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 14 Mei 2015 11:21

Kun je niet even langs de locatie gaan?
Ik zou het namelijk terugbrengen en dan misschien vragen naar de gegevens van de persoon.
Is wel lastig natuurlijk want soms weten zij ook alleen een naam en datum..
2016
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 14 Mei 2015 11:40

Ik zou er nog een keertje naar toe bellen misschien krijg je wel iemand anders te pakken die je wel kan helpen en evt een telefoonnummer kan doorgeven. En als het in de buurt zou ik even langsrijden langs de locatie om het daar evt te brengen of nog even na te vragen. Ik zou zelf die moeite nog wel een keer nemen. Als het dan niets wordt dan zou ik er mee op houden hoe jammer het dan ook is voor die mevrouw.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

anoniem213

Bericht 14 Mei 2015 11:41

Ik zou die cadeaus in elk geval niet terugbrengen naar die locatie. Ze klinken nogal laks en het zou echt sneu zijn als die cadeaus dus daar weggegooid worden. Inderdaad zou ik nógmaals proberen te bellen en een naam te krijgen of je gegevens achterlaten, zodat zij contact op kunnen nemen met de persoon in kwestie. Wat ontzettend slordig zeg.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 14 Mei 2015 11:48

June schreef:Ik zou die cadeaus in elk geval niet terugbrengen naar die locatie. Ze klinken nogal laks en het zou echt sneu zijn als die cadeaus dus daar weggegooid worden. Inderdaad zou ik nógmaals proberen te bellen en een naam te krijgen of je gegevens achterlaten, zodat zij contact op kunnen nemen met de persoon in kwestie. Wat ontzettend slordig zeg.

Ja daar zit ik dus ook mee. Als die cadeaus aan ons gegeven worden denk ik dat ze niet weten van wie die cadeaus dan wel zijn. Ik denk ook niet dat ze netjes om zullen gaan met die spullen aangezien ze sowieso behoorlijk laks en vergeetachtig zijn. Daarbij is die lokatie niet om de hoek. Ze hebben mijn gegevens dus daar ligt het niet aan.Ik zal er nog een telefoontje aan wagen maar verwacht er niet zoveel van eigenlijk..

Ik wil zoiets trouwens niet op mijn FB zetten.
<<

anoniem213

Bericht 14 Mei 2015 11:49

Ja, dat snap ik helemaal. Ah, ik vind het ook echt zielig voor degene die nu die cadeautjes niet heeft. Ik vind het wel heel goed en lief van jou dat jij er alles aan probeert te doen om het op de juiste plek te krijgen. Terwijl je dat juist zou moeten verwachten van de locatie natuurlijk.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 14 Mei 2015 13:58

Je weet je trouwdatum toch? Er zullen niet heel veel oudere mensen rondom die datum daar ook geweest zijn. Wel vervelend zeg.
2015 💙
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 15 Mei 2015 12:08

Ik zou toch de locatie bellen, maar waarschijnlijk mogen die helemaal niet de gegevens van die mevrouw aan jou doorspelen. Tenminte... ik zou het op mijn werk niet doen (maar ik zou je al drie keer teruggebeld hebben een aangeboden hebben om het op onze kosten naar mij te versturen zodat ik het naar mevrouw kan verzenden... beter nog... ik zou het niet eens aan de verkeerde mee hebben gegeven, maar ach ik ben geweldig in mn werk en niet iedereen kan dat zijn natuurlijk ;) )

Dus mocht je ze aan de lijn krijgen en ze willen de gegevens van derde niet aan jou geven (wat dus idd officieel helemaal niet mag, wet op privacy e.d.) dan zou dat mijn voorstel zijn!

Ook inderdaad jammer dat je wat verder weg woont, anders was langs gaan waarschijnlijk de kortste klap geweest.
Vet Goochem!

30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint

Terug naar Algemeen