Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Vrouw overleeft door zichzelf borstvoeding te geven

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 11 Mei 2015 13:28

Vrouw overleeft door zichzelf borstvoeding te geven

http://www.lindanieuws.nl/videos/verdwa ... -te-geven/

Verdwaalde vrouw overleeft door zichzelf de borst te geven

De Nieuw-Zeelandse Susan O’Brien verdwaalt tijdens een hardloopwedstrijd en is een dag lang spoorloos. Ze overleeft door zichzelf borstvoeding te geven.
Een knap staaltje overlevingskunst.

Verkeerde afslag
De 29-jarige moeder deed mee aan een hardloopwedstrijd waarbij je twintig kilometer dwars door het Rimutaka Forest Park (ten oosten van de Nieuw-Zeelandse hoofdstad Wellington) heen loopt. Door een verkeerde afslag raakte ze de weg kwijt. Ik heb even gedacht dat ik dood zou gaan. Maar de gedachte aan mijn familie en kinderen hield mij op de been, zo vertelt ze aan The Dominion Post.

Overlevingsmechanisme
Het was ijzig koud in het bos en ze moest zichzelf in leven zien te houden. Ze twijfelde geen moment en gaf zichzelf daarom de borst om niet uit te drogen. Ik heb een dochtertje van acht maanden, dus ik geef nog borstvoeding. Ik dacht dat het wel zou helpen om wat energie te krijgen. En dat deed het ook. Daarnaast groef de vrouw een kuil en smeerde zich in met modder tegen de kou. Na precies vierentwintig uur vond een reddingshelikopter haar en kon ze worden herenigd met haar man en twee kinderen.

Fijn dat het goed is afgelopen natuurlijk, maar 'vrouw overleeft door zichzelf de borst te geven' is volgens mij een beetje overdreven.

♥♥
<<

Reva

Yipyapper

Bericht 11 Mei 2015 13:31

Re: Vrouw overleeft door zichzelf borstvoeding te geven

Maar ze wist niet hoeveel dagen ze er zou zitten toch? :smile: Misschien wilde ze het alvast voorkomen en door al het rennen had ze vast dorst, haha. Geen idee. Dramatische titel wel.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 11 Mei 2015 13:32

Oh ja dat is natuurlijk zo. Jemig, haha hoe dom van mij :palm:

♥♥
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 11 Mei 2015 13:32

Je zou in principe 24 uur zonder moeten kunnen ja. (wordt ons in ieder geval gelerrd dat je in geval van nood pas na 24 uur aan je noodwater mag komen)
alsnog wel een bijzonder verhaal.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 11 Mei 2015 13:37

Ik zit er nog even over na te denken, maar het kan op lange termijn toch ook nooit werken? Je lijf maakt borstvoeding zelf aan, dus volgens mij droog je alsnog uit na verloop van tijd.

♥♥
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 11 Mei 2015 13:43

Uiteindelijk zal je wel uitdrogen ja maar tis wel een vorm van recycling. Er zitten veel bouwstoffen in en vocht. Ergens vind ik het ook wel slim. Je lichaam blijft het toch aanmaken.
2015 💙
<<

Anoniem321

Bericht 11 Mei 2015 14:30

Anders wordt aangeraden je eigen urine te drinken.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 11 Mei 2015 15:49

Ik neem aan dat ze dan in haar hand heeft gekolfd en het zo opdronk? Anders is ze wel heel erg lenig. :P
Laatst gewijzigd door Lonely Goatherd op 11 Mei 2015 17:05, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 11 Mei 2015 15:52

Huh LG, er staat boven jouw reactie een hele andere topicnaam, of ligt dat aan mij?

Het verhaal vertelt volgens mij niet hoe ze het heeft gedaan, haha. Misschien heeft ze wel enorme borsten? :laughcry:

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 11 Mei 2015 16:03

Re: VS East Coast - Tips and Tricks

Lonely Goatherd schreef:Ik neem aan dat ze dan in haar hand heeft gekolfd en het zo opdronk? Anders is ze wel heel erg lenig. :P

Huh, je kan toch wel je mond naar je tepel brengen?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 11 Mei 2015 16:04

Elliot schreef:Huh LG, er staat boven jouw reactie een hele andere topicnaam, of ligt dat aan mij?
Nee ik zie het ook! Wat gek.
#teammaple🍁
<<

Anoniem166

Bericht 11 Mei 2015 16:19

Yadira schreef:
Lonely Goatherd schreef:Ik neem aan dat ze dan in haar hand heeft gekolfd en het zo opdronk? Anders is ze wel heel erg lenig. :P

Huh, je kan toch wel je mond naar je tepel brengen?

Nou, ik niet hoor, ondanks een D-cup.

En ik denk dat de meeste volwassenen de juiste drinktechniek niet (meer) hebben, dus dan wordt het sowieso lastig.
<<

Anoniem304

Bericht 11 Mei 2015 16:25

Oh, ik wel, ondanks kleine B'tjes.

Qua drinktechniek kwam ook als eerst in me op. Maar ik vind het verhaal sowieso nogal raar, haha.
<<

Anoniem166

Bericht 11 Mei 2015 16:28

Ik denk dan dat je lenig bent, Yadira.
Of ik een enorm stijve hark, maar ik benader het liever van de positieve kant :smile:
<<

Anoniem328

Bericht 11 Mei 2015 16:37

Haha dat gaat mij ook nooit lukken Sanne. Ik kom niet eens in de buurt :P
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 11 Mei 2015 16:58

Wow kan jij dat Yadira??! Hmm ik ga straks onder de douche kijken of ik in de buurt kom whaha maar het lijkt me voor mezelf een gevalletje tong-elleboog :smile: of kan je dat ook??
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem304

Bericht 11 Mei 2015 16:59

Hahaha, nee tong-elleboog kan ik niet.

Maar ik dacht dat het wel redelijk normaal was dat je iig met je tong wel je tepel kunt aanraken. Bedoel, je kan je borst toch best een stuk 'omhoog' brengen met je hand. Nouja, haha, ik weet het ook niet!

Allemaal even testen dames! :banaan:
Laatst gewijzigd door Anoniem304 op 11 Mei 2015 17:00, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem186

Bericht 11 Mei 2015 17:00

Urban Naked schreef:
Elliot schreef:Huh LG, er staat boven jouw reactie een hele andere topicnaam, of ligt dat aan mij?

Dat zag ik van de week in een ander topic waar LG reageerde ook al. Vreemd!
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 11 Mei 2015 17:06

Re: VS East Coast - Tips and Tricks

Jans schreef:
Urban Naked schreef:

Dat zag ik van de week in een ander topic waar LG reageerde ook al. Vreemd!

Ja, hij zit vast ofzo... Nu moet ik bij elke reactie eraan denken om dat te verwijderen. Onhandig.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 11 Mei 2015 18:08

Ik kan ook wel met m'n mond bij m'n tepel hoor haha. Maar echt m'n tepel in de mond en zuigen zoals een kind zuigt gaat niet passen. Omg dit klinkt zo fout.

♥♥
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 11 Mei 2015 18:09

LG, misschien helpt het om je forumcookies te verwijderen? Ik roep maar wat hoor.

♥♥
<<

Anoniem166

Bericht 11 Mei 2015 21:11

Ai, ik moest het toch even proberen en het is me gelukt, maar door mijn borst zo ver naar boven te duwen kreeg ik dus wel een druppel melk binnen (ieuw).
<<

anoniem213

Bericht 11 Mei 2015 21:14

Sanne schreef:Ai, ik moest het toch even proberen en het is me gelukt, maar door mijn borst zo ver naar boven te duwen kreeg ik dus wel een druppel melk binnen (ieuw).

:laughcry: Haha, dat zag er vast charmant uit!
<<

Anoniem105

Bericht 11 Mei 2015 21:15

Het lijkt me ook vrij sterk dat je na 24 uur compleet bent uitgedroogd. Maar goed, als haar dit het beste leek..vind het verder niet heel erg bijzonder moet ik eerlijk zeggen.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 11 Mei 2015 21:32

Ach als je dorst hebt.

Ik kan echt net bij mijn a cup maar ik zou er dan toch voor kiezen om in een blad te kolven ofzo.
R. 2013💙
D. 2016💜

Terug naar Algemeen