Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Familie/vriendengrapjes

<<

Anoniem164

Bericht 07 Mei 2015 10:12

Familie/vriendengrapjes

Soms heb je echt van die grapjes die niemand snapt of grappig vindt...Herkenbaar? Vertel!

Met vriendinnen gingen ik jaren geleden eens op vakantie en een vriendin van me kreeg een smsje. Toen zeiden wij: van wie krijg jij nou een sms? Al je vrienden zijn toch hier? Antwoordde ze heel verontwaardigd: Tja, ik heb ook vrienden buiten deze groep :palm:
En als we nu met zijn allen zijn en iemand krijgt overduidelijk een appje ofzo, komt dat grapje nog vaak voorbij en het blijft grappig, maar wij zijn de enigen die dat vinden, haha.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 07 Mei 2015 10:21

Re: Familie/vriendengrapjes

Mijn stiefvader en ik hebben heel veel liedjes samen. Of nouja, het zijn gewoon bestaande liedjes maar wij hebben er dan gekke dansjes ofzo bij. Bijvoorbeeld Total Eclipse of the Heart van Bonnie Tyler, dan gaan wij altijd samen rondjes draaien (Turn Around). En dat liedje van 'Als de rook om je hoofd is verdwenen', dan gaan wij altijd los op dat zinnetje 'je valt in een sneeuwdiepe kuil'. Vinden wij heel lollig, maar anderen snappen er niks van.

Oh, en ik was ooit een keer mee met mijn stiefvader naar Schotland, Aberdeen. Hij was toen internationaal vrachtwagenchauffeur. We waren in een heel klein straatje en moesten ergens bloemen afgeven maar we konden het niet vinden. Toen was er een hele aardige Schot die ons wilde helpen. Hij zei toen tegen ons (met zo'n enorm Schots accent): You turn your lorry! Maar dat paste nooit, dus een andere man zei heel boos tegen hem: NO! You turn your van! Haha het was toen heel grappig, maar voor anderen is er ook echt niks lolligs aan. Had je bij moeten zijn :P

♥♥
<<

Anoniem156

Bericht 07 Mei 2015 10:31

Ik was toen ik een jaar of 9 was met m'n familie uit eten in een andere stad, en wat later op de avond pakte mijn vader de lege waterkaraf en begon daarin 'Mahnah Mahnah' (het liedje van de Muppets) te zingen.
Dit vond ik hilarisch en deed vrolijk mee.
Een paar weken later waren we in mijn woonplaats aan het eten en wilde mijn vader dat weer doen.
Ik schijn 'm enorm boos te hebben aangekeken en gesist: 'Wil je dat niet doen? Ik ken hier mensen hoor!'

Dat moet ik nog heel vaak te horen krijgen, vooral als we uit eten zijn..
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 07 Mei 2015 11:23

Haha leuk!

Met mijn schoonmoeder kan ik heel erg dubbel liggen om het woordje 'Hallo', Maar dit zeggen we dan op een rare aparte manier. Mijn schoonouders zijn gescheiden en haar ex-schoonouders doen heel raar tegen haar en zeggen dan heel apart hallo. En sindsdien zeggen we dat ook tegen elkaar! ;)
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 07 Mei 2015 14:21

Ongeveer 20 jaar geleden vierden wij kerst en was het 's avonds zo glad dat de hele familie bij mijn ouders bleef slapen. Elk jaar met kerst komt het weer ter sprake. "Weet je nog, die keer met kerst". "Ik moest tussen opa en oma in slapen". En elk jaar worden de verhalen sappiger. De man van mijn nicht was er destijds nog niet eens bij maar vol overtuiging wordt het verhaal ook door hem verteld. En dat blijft elk jaar grappig.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 07 Mei 2015 14:46

Ik ging met mn schoonfamilie naar Engeland. Mn schoonvader vroeg of ik al eens in Engeland geweest was. Nou nee. Paar weken later vroeg hij het weer. Nee, nog steeds niet. Zo nog een paar keer. Zitten we in de auto naar de boot vroeg hij het wéér. Nou, toen was ik die week even geweest met de fiets om alvast de buurt te verkennen.
Hij bleef het maar vragen en uiteindelijk was ik maakte het verhaal steeds groter en beter. Uiteindelijk ben ik er geboren en heb ik er 15jr van mn leven gewoont.

Zitten we op een avond in een restaurant en zegt mn zwager dat die engelse vaak zo lelijk zijn. Waarop hij me gelijk verschrikt aankijkt en vraagt of ik me niet beledigd voel. Hij had het hele "ben je al eens in engeland geweest" grapje niet meegekregen :smile:
<<

Anoniem164

Bericht 07 Mei 2015 14:59

Haha Kees, dat is wel een goeie zeg :good:

Ik doe met mijn broers ook hele stukken van Jochem Myjer na, vinden wij hilarisch.
<<

Anoniem131

Bericht 07 Mei 2015 15:06

Mijn vader noemt me Lotje. Komt van 'van lotje getikt'. Ik heb namelijk nogal andere ideeën. Veel meer mensen noemen me zo omdat ze denken dat ik zo heet. Ze vragen dus ook aan m'n ouders hoe het met Lotje gaat en krijgen een reactie dat ik nog steeds getikt ben. Kwartje valt dan vaak nog niet.
<<

Anoniem140

Bericht 07 Mei 2015 15:13

Haha Francaise dat vind ik wel grappig.
Mijn ouders en ik zijn echt raar, hebben zo ongeveer een eigen taaltje ontwikkeld. Maar wat we echt grappig vinden is familieleden na doen, sommige hebben typische uitspraken of een typische stem en dat doen wij dan na.

Terug naar Algemeen