Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Mysterieus webcamfilmpje.

<<

caribbeanlover

Bericht 04 Mei 2015 22:39

Mysterieus webcamfilmpje.

Ik keek daarnet op de site van het hotel waar we vorig jaar geweest zijn.
Na het ontbijt kwamen we altijd langs het 1e zwembad en gingen dan door/achter de bar langs. Een klein stukje verderop lag het 2e zwembad waar wij altijd lagen en daarachter was de zee.

Nu zag ik dat ze een webcam hadden. Dat 1e zwembad zie je in beeld met de bar links en in de verte zie je duidelijk dat de zee er is.

Ik zat maar te staren en te staren en snap er nu nog niks van! Het is zeker géén wereldprobleem, maar ik denk nu dat ik niet helemaal spoor hahaha.

Hoe kan dit?
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 04 Mei 2015 23:16

Re: Mysterieus webcamfilmpje.

Ik snap het probleem niet helemaal geloof ik? Je mist het 2e zwembad ofzo?
2010 & 2012

Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Mei 2015 23:29

Misschien kan je het nogmaals lezen en dan is het misschien duidelijker? Overigens is het geen probleem, maar iets mysterieus zoals in de titel staat.
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 04 Mei 2015 23:33

Je kon zeker weten vanuit geen enkele hoek bij zwembad 2 de zee zien? Kunnen ze niet een muur hebben doorgebroken? Of dat ze zwembad 2 zoals zwembad 1 hebben gemaakt (al zou dat niet die bar verklaren)
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Mei 2015 09:18

Monte schreef:Je kon zeker weten vanuit geen enkele hoek bij zwembad 2 de zee zien? Kunnen ze niet een muur hebben doorgebroken? Of dat ze zwembad 2 zoals zwembad 1 hebben gemaakt (al zou dat niet die bar verklaren)

Vanaf de lobby loop je in een rechte lijn naar de zee. Ik heb nog even op de site gekeken en zag oa een luchtfoto van het gehele hotel. Achter de lobby ligt de zee niet en dus alleen aan de andere kant.
Heb de foto's nog eens goed bekeken en het is gewoon heel raar!
Heb ze op FB gevraagd hoe dat zit.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Mei 2015 21:29

Heb al antwoord gehad van het hotel heeft iets te maken met bepaald draaimoves van de webcam,maar ik ben dus niet gek.
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 05 Mei 2015 21:30

Heb je daar serieus het hotel over gemaild?
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Mei 2015 21:48

Ja dat zeg ik toch! Wat boeit jou dat nou!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 05 Mei 2015 21:53

Hè je bent er weer!
En direct weer in je oude patroon..
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 05 Mei 2015 21:55

Ik vind het eigenlijk wel schattig dat je voor zoiets het hotel een mailtje stuurt.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Anoniem315

Bericht 05 Mei 2015 22:18

Nou, wat fijn dat je een antwoord hebt. Kun je nu weer verder met de echte wereldproblematiek?
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Mei 2015 22:37

Zo apart he, Er wordt amper gereageerd op dit topic en zodra jullie weten dat ik het hotel erom gevraagd heb zijn er ineens reacties. Reageer dan niet als jullie het allemaal zo stom vinden en dan heb ik het over de domme reacties.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Mei 2015 22:37

Maeve schreef:Ik vind het eigenlijk wel schattig dat je voor zoiets het hotel een mailtje stuurt.

Dank je en dit is tenminste een normale reactie ipv die nutteloze!
<<

Zero

Bericht 05 Mei 2015 22:40

Whohohohohoho mysterious pool, i wanna get close to you!

Afbeelding
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 05 Mei 2015 22:53

caribbeanlover schreef:
Maeve schreef:Ik vind het eigenlijk wel schattig dat je voor zoiets het hotel een mailtje stuurt.

Dank je en dit is tenminste een normale reactie ipv die nutteloze!

Ik snap ook deels die nieuwsgierigheid wel en zou het aan d ene kant ook perse willen weten hoe het zit haha.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Mei 2015 08:35

Als men perse wil weten hoe iets in elkaar zit, dan ga je er achteraan en dat had ik hierbij. Ging bijna twijfelen of ze die bar naar de andere kant had verplaatst, maar dat leek me zo stug omdat het een spik splinter nieuw hotel is.
<<

Anoniem315

Bericht 06 Mei 2015 08:58

Maar waarom maak je er een topic van? Niemand weet toch over welk hotel je het hebt? Dus op welke reacties reken je dan?
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Mei 2015 09:00

Het doet er niet toe welk hotel het is daar hebben jullie toch niks aan he. Door wat ik vertel had iemand hier misschien kunnen weten hoe het zat dus dan heb ik een reactie die ik wil nietwaar!
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 06 Mei 2015 09:04, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem315

Bericht 06 Mei 2015 09:04

Maar wat hebben wij dan aan jouw topic?
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Mei 2015 09:07

Mens hou eens op met je gezeik! Waarom reageer je hier uberhaupt als het je niet boeit?!
<<

Nicole

Kwebbel

Bericht 06 Mei 2015 09:34

Joh, gezellige "toon" hier in dit topic..
Een blog over gezond eten en drinken zonder E-nummers, geraffineerde suikers en ingrediënten die jij niet kent, check: http://blog.nicoles-choice.nl/
<<

Anoniem315

Bericht 06 Mei 2015 09:38

Je geeft in je wijziging antwoord op mijn vraag. Dan is het duidelijk. Ik mag toch zeker wel vragen met welk doel je een topic opent? Een vraag is niet perse gezeik hoor. Althans, zo bedoelde ik het niet.
<<

Anoniem166

Bericht 06 Mei 2015 16:42

Ik vind het vooral mysterieus dat er een webcam op het zwembad is gericht. Ik zou daar niet op zitten te wachten als hotelgast.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 06 Mei 2015 16:43

Ja dat dacht ik ook Sanne!
R. 2013💙
D. 2016💜
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Mei 2015 17:23

Sanne schreef:Ik vind het vooral mysterieus dat er een webcam op het zwembad is gericht. Ik zou daar niet op zitten te wachten als hotelgast.

Vind het ook niet echt een prettig idee en snap het nut er niet van. In de cariben is dat blijkbaar normaal. Kennissen van ons waren eens naar de DR en wij gingen vlak nadat zij aankwamen. Ik had toen eens op hun hotelsite gekeken op de webcam en heb ze toen gezien en die kans is klein. Wel heel raar!

Terug naar Algemeen