Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Stomste cadeau ooit

<<

Fantine

Bericht 01 Mei 2015 14:53

Stomste cadeau ooit

Hij is hier vast al eens langsgekomen op het forum. Maar ik gooi hem er nog eens in!

Wat is het stomste cadeau dat je ooit hebt gehad en waarom?

Bij mij een set kaarsen uit de koopjesbak in de supermarkt. Ik dacht, kom dan met geld of een kaart. Vond dit zonde van haar geld en de kaarsen waren echt heel lelijk!
<<

Ilargi

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 01 Mei 2015 14:56

Re: Stomste cadeau ooit

(Al gebruikte) lippenstift, voor mijn verjaardag van een vriendin. Denk dat ze hem zelf nadat ze hem had gekocht toch niet zo mooi vond...
I'd rather spend my life motionless with you, than dancing with another....
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 01 Mei 2015 15:06

Een felgroene asbak. Ik rook niet eens.
R. 2013💙
D. 2016💜
<<

Anoniem117

Bericht 01 Mei 2015 15:08

Spencer schreef:Een felgroene asbak. Ik rook niet eens.

Hahaha van wie en waarvoor heb je hem gekregen?
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 01 Mei 2015 15:08

Voor mezelf kan ik er zo eigenlijk even geen antwoord op geven. Ik denk dat het een setje kleren is als kraamcadeau. Het was absoluut niet onze smaak en helaas heeft onze zoon het nooit aan gehad. Degene die het kocht was er helemaal lyrisch over, dus die wilde ik ook niet beledigen.
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Mei 2015 15:18

Een usb stick van mijn (inmiddels) man. Verschrikkelijk!
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem151

Bericht 01 Mei 2015 15:26

Wij hebben ook een kledingsetje gekregen voor zoon, vind het niet mooi en hij past het waarschijnlijk midden in de zomer. Terwijl het een heel warm, zwart setje is.

Van mijn man een spuuglelijk jurkje, wat ook nog eens erg duur was, zonde!
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 01 Mei 2015 15:38

Bij de geboorte van één van onze kinderen, een kledingsetje wat overduidelijk afkomstig was van één van haar eigen kinderen. Stom omdat het van een directe familie afkwam waarvan hun kindje net uit dat setje gegroeid was en er toevallig een maand daarvoor nog een foto op fb stond met hun kind met die kleren aan. Ze hebben niet eens de moeite genomen om iets leuks te kopen voor de geboorte maar gewoon zo iets uit de kast gepakt.
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 01 Mei 2015 15:39

Jaren geleden moest ik een x nieuwe banden onder mijn auto. De vader van mijn toenmalige vriend werkte bij een bandenboer (heet dat zo?) dus hij had mijn auto meegenomen en er nieuwe banden onder gezet. Op mijn verjaardag kreeg ik van mijn vriend een envelopje met daarin een brief: De rekening van jouw banden hoef je niet te betalen, dat heb ik voor je gedaan.

Scheelde me wel wat geld hoor, maar ik vond het zo'n vreselijk onromantisch en saai cadeau.
Oh en van diezelfde ex kreeg ik voor kerst een externe harde schijf. Joepie.

♥♥
<<

Anoniem103

Bericht 01 Mei 2015 15:46

Ik heb voor m'n verjaardag een keer een doosje kerstkaarten gehad waar er al een paar uit waren. Ik was toen 17 ofzo, ik moest echt m'n best doen om zonder lachen te bedanken.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 01 Mei 2015 15:53

Van m'n oom en tante een pen. En het jaar erop niks "omdat ik toch vast wel alles had en ze ook niet goed wisten wat ik leuk vond". Had het dan aan m'n ouders gevraagd of een cadeaubon of zo. En dan wel een hele dag taart willen eten en lekkere hapjes enzo.

Edit: dit was toen ik een jaar of 9 of zo was.
Laatst gewijzigd door Birdie op 01 Mei 2015 15:57, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem166

Bericht 01 Mei 2015 15:54

Een wijnkoeler, terwijl bij diegene ( zeer naast familielid) bekend is dat mijn vriend en ik geen alcohol drinken.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 01 Mei 2015 16:23

AnnaK schreef:

Van mijn (nu logische ex) vriend. Ik helemaal nerveus wat voor verjaardagscadeau ik zou krijgen.. Nou kwam van een koude kermis thuis.

Hij heeft me ook eens een bh gegeven in maat 85D of iets in die richting. Ik had 75A Haha.
R. 2013💙
D. 2016💜
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Mei 2015 16:28

Ik kreeg van mijn man eens een keer een BBQ en een tuinslang.... vond ik ook niet leuk :cry:
Ach, bij bedoelde het zo goed. We hadden net ons eerste huis gekocht en hadden die spullen gewoon nodig.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 01 Mei 2015 18:27

Een haar knip van die dwerg van Sneeuw witje. De haarknip was bestemd voor een meisje van vijf en ik kreeg hem voor mijn elfde verjaardag. Ik had echt zoiets van wat moet ik hiermee?
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

SDL

Kletskop

Bericht 01 Mei 2015 18:32

Een hele grote felgele vaas in de vorm van een ei :palm: .
<<

Fauve

Major Yipyapper

Bericht 01 Mei 2015 18:36

Een ergonomische computermuis.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem185

Bericht 01 Mei 2015 19:09

Afbeelding

... dit. Toen ik 18 werd ofzo.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 01 Mei 2015 19:26

Van mijn man vorig jaar een WiFi repeater. Ik was jarig op vakantie hij had van te voren cadeaus gekocht deed die heel geheimzinnig over. Kreeg elke dag een cadeau en het top cadeau was dat ding. Stomme ding doet het niet eens

En heeeeeeeel lang geleden ik werkte in de hema pas een paar weken. Mijn eerste avond achter de kassa toen kwam mijn toenmalige vriend met een vriend van hem. Ze hadden alle chocoladeletters die er nog waren in hun mandje. Het was net 5 dec geweest. Die moest ik allemaal scannen hartstikke zenuwachtig natuurlijk. En toen ik klaar was met werken kreeg ik die chocoladeletters cadeau van hem. Waren er een stuk of 50 :palm: en allemaal puur. Waar ik niet van hou.
Afbeelding
<<

Anoniem152

Bericht 01 Mei 2015 19:56

Een strandlaken en pareo van mijn inmiddels ex-vriend.
Opzich niet eens hele stomme cadeautjes, maar als je bedenkt dat ik de maand ervoor stad en land was afgereisd om dat ene cadeau voor hem te kopen, dan vallen ze daarbij wel een beetje in het niet.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 02 Mei 2015 09:17

Zo'n 8 jaar geleden deden we met Kerst allemaal voor elkaar cadeautjes kopen met het gezin. Het was mijn eerste Kerst met mijn vriend. Kreeg van mijn moeder en zusjes afzonderlijk allemaal kaarsen en kaarsenhoudertjes. Ik keek zo uit naar het cadeautje van mijn vriend. Wat denk je? Kaarsen! :palm:
<<

Anoniem255

Bericht 02 Mei 2015 09:38

Van mijn schoonmoeder foeilelijke witte porseleinen katten. Met van die in elkaar gekrulde staarten. Opmerking: ze lijken zoveel op jullie katten en het past goed bij jullie interieur. Allebei NIET WAAR!!!!
<<

Jilke

Kwebbel

Bericht 02 Mei 2015 10:16

Van mijn vader, die had op mijn verjaardag een stapeltje tijdschriften ingepakt. Op zich leuk, bleken het Zoom tijdschriften te zijn, van zo'n fotografie blad. Tja...daar heb ik helemaal niks mee haha.
Bleek later tijdje erna dat hij zelf een abonnement had erop en die bladen dubbel had gehad. Okeeee...

En van mijn broertje heel grappig bedoeld in een roman candelight boekje had hij de binnenkant eruit gehaald en 25 euro in 1,2 en 5 centen erin gestopt. Daarna dichtgemaakt weer. Leuk hoor, maar kreeg het eerst al niet open en daarna zat ik met zoveel kleingeld dat ik het nergens kwijt kon haha.
<<

Joli86

Noob

Bericht 02 Mei 2015 10:38

Spencer schreef:
AnnaK schreef:

Van mijn (nu logische ex) vriend. Ik helemaal nerveus wat voor verjaardagscadeau ik zou krijgen.. Nou kwam van een koude kermis thuis.

Hij heeft me ook eens een bh gegeven in maat 85D of iets in die richting. Ik had 75A Haha.

Haha mijn ex juist andersom, kreeg iets van maat 80b en heb 85e

Ohjah.. Van mijn man heb ik een senseoapparaat gekregen ooit, drink niet eens koffie....
En van een 'vriendin' wijnglaasjes met een fles wijn, drink helaas ook geen wijn.
Afbeelding
<<

Anoniem107

Bericht 02 Mei 2015 10:43

Ik heb ooit van m'n ex-schoonmoeder een zelf gequilte tas gekregen van poezenstof. Omdat ik zo gek was met m'n katten. Ik heb hem nog wel liggen, vond het gebaar en de tijd die ze erin heeft gestoken echt heel lief, maar gebruikt heb ik hem nooit..
Volgende

Terug naar Algemeen