Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Domme vraag.

<<

caribbeanlover

Bericht 11 Mei 2015 18:02

Domme vraag.

Van snuggere ik.

Ik wil mij online registreren en mijn wachtwoord voldoet niet.

Er staat het volgende, maar ik snap er niks van.

Minimaal 1 letter(s), minimaal 1 numerieke karakter(s), minimaal 1 speciale karakter(s), dient minimaal 6 karakters lang te zijn.

Die letters snap ik wel dat gaat om letters net als numeriek over getallen gaat.
Wat bedoelen ze met speciale?

Voel me zo dom! :redface:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 11 Mei 2015 18:03

Re: Domme vraag.

Bijvoorbeeld Lover2*
Je moet er voor zorgen dat er minimaal 1 letter in je wachtwoord zit, minimaal 1 cijfer en minimaal 1 karakter wat bijvoorbeeld boven de cijfers staat.

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 11 Mei 2015 18:06

Precies wat Silly zegt. Een speciaal karakter is bijvoorbeeld een uitroepteken, een vraagteken, een sterretje.. Dat soort dingen.

♥♥
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Mei 2015 18:11

Silly-One schreef:Bijvoorbeeld Lover2*
Je moet er voor zorgen dat er minimaal 1 letter in je wachtwoord zit, minimaal 1 cijfer en minimaal 1 karakter wat bijvoorbeeld boven de cijfers staat.

Karakter wat boven de cijfers staat, een hoofdletter dus de L in jouw voorbeeld ? Ik had een woord beginnend met een kleine letter en daarachter 3 cijfers.
Nu heb ik het zojuist met een woord geprobeerd met een hoofdletter en daarachter 1 getal dus net als SO's voorbeeld en dan nog doet die niks!
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 11 Mei 2015 18:13

Je moet ook minimaal 6 karakters ander voldoet hij ook niet!
08/2018
05/2021
<<

anoniem213

Bericht 11 Mei 2015 18:15

Zet nog eens een vraagteken dan ook achter je wachtwoord.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 11 Mei 2015 18:16

caribbeanlover schreef:

Karakter wat boven de cijfers staat, een hoofdletter dus de L in jouw voorbeeld ? Ik had een woord beginnend met een kleine letter en daarachter 3 cijfers.
Nu heb ik het zojuist met een woord geprobeerd met een hoofdletter en daarachter 1 getal dus net als SO's voorbeeld en dan nog doet die niks!

Nee er moet nog een punt of uitroepteken achter. Of een vraagteken. En in totaal moeten het minimaal 6 tekens zijn. Dus een woord van 4 letters met een hoofdletter, daarna een cijfer en daarna een uitroepteken. Bijvoorbeeld: Voor6!

♥♥
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 11 Mei 2015 18:18

Het wachtwoord moet bestaan uit letters, cijfers en 1 van de vlgd tekens; !@#$/^&*()-'":;,?+÷=<>{}[]€£¥%~`_\|《》

Dus als je een woord hebt en dat begint met een hoofdletter, daarna de rest van het woord, dan een cijfer en dan een symbool. Bijvoorbeeld Welkom1? Of !Welkom1
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Mei 2015 20:51

MissEnergy schreef:Je moet ook minimaal 6 karakters ander voldoet hij ook niet!

Dat had ik ook een woord van 6 letters met 3 cijfers erachter.
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Mei 2015 20:53

Elliot schreef:
caribbeanlover schreef:

Nee er moet nog een punt of uitroepteken achter. Of een vraagteken. En in totaal moeten het minimaal 6 tekens zijn. Dus een woord van 4 letters met een hoofdletter, daarna een cijfer en daarna een uitroepteken. Bijvoorbeeld: Voor6!

Ik heb vaker zulke dingen ingevuld, maar nooit moest ik een uitroepteken, vraagteken ed invullen. Vind het een rare manier.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 11 Mei 2015 20:55

Het is juist een hele veilige manier van wachtwoorden maken. De kans dat het gehackt wordt, wordt op deze manier veel kleiner.
<<

Anoniem105

Bericht 11 Mei 2015 21:19

Ik heb altijd meerdere cijfers, hoofdletters en speciale tekens. Een wachtwoord dat goed zou voldoen én makkelijk is te onthouden las ik laatst, is bijvoorbeeld: Ik ben geboren op 5-07. Als je het afkort wordt het dan Ibgo5-07. Of: Mijn adres is Prins Alexanderstraat 25, 1234 AB. Maipas25-1234
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Mei 2015 22:53

Burgemeester Nicky schreef:Het is juist een hele veilige manier van wachtwoorden maken. De kans dat het gehackt wordt, wordt op deze manier veel kleiner.

Dat snap ik en ook dat het met een reden is alleen kende ik deze manier nog niet.

Terug naar Algemeen