Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Emoticons werken niet meer

<<

Anoniem149

Bericht 05 Mei 2015 13:42

Emoticons werken niet meer

Nergens meer.. Whatsapp, Facebook, instagram, gewoon internet, sms berichten, nergens doen ze het meer. Heb gister (vannacht) een update gedaan + oude back up terug gezet, emoji toetsenbord uitgeschakeld en weer ingeschakeld, telefoon opnieuw opgestart, niks helpt.

Iemand dé tip voor me? Het is geen drama, maar wel heel irritant.
<<

Anoniem107

Bericht 05 Mei 2015 13:45

Re: Emoticons werken niet meer

Is er misschien een nieuwe pack uitgekomen, dta je die eerst moet downloaden? Op mijn iPad ging dat trouwens vanzelf, na de laatste update is de indeling van de emoticons ineens anders, wel overzichtelijker trouwens. En voor die 'thumbs up' enzo kun je ineens huidskleuren kiezen.
<<

Anoniem149

Bericht 05 Mei 2015 13:50

Ja dat is allemaal bijgewerkt inderdaad. Masr zodra ik op een emoticon klik sluit de app meteen af. Heel apart.
<<

Anoniem119

Bericht 05 Mei 2015 16:33

Mijn emoticons werken ook niet meer inderdaad. Ik ga even kijken of er een update is.
<<

Anoniem149

Bericht 05 Mei 2015 16:36

Ook iPhone Marin?

Ik heb gister de nieuwste update erop gezet, maar bij mij werkt het niet.
<<

Anoniem119

Bericht 05 Mei 2015 16:37

Nee Android. Viel me net ineens op dat ze t niet meer deden. Maar kan ook niks vinden waarom niet.

Oh wacht. De emoticons die m'n moeder (iPhone) stuurt doen het niet maar die mn vriend stuur (Android) doen het wel. Raar!
Laatst gewijzigd door Anoniem119 op 05 Mei 2015 16:39, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem149

Bericht 05 Mei 2015 16:39

Hm oké. Vreemd. Zo'n gewoonte om die dingen af en toe te gebruiken.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 05 Mei 2015 17:08

Iphone opnieuw herstellen.

Ik heb alleen maar problemen gehad, al 3 keer apple aan de tel gehad.
Had geen problemen met de emoticons.
<<

Anoniem149

Bericht 05 Mei 2015 18:02

Heb ik ook gedaan Espresso. Maar ligt dus niet aan Apple als Marin het ook heeft met Android.
<<

Anoniem119

Bericht 05 Mei 2015 18:39

Nee ik had het alleen bij whatsappjes die door iemand met een iPhone werden verstuurd. Maar nu doet ie t alweer.
<<

Anoniem149

Bericht 05 Mei 2015 19:04

Ga anders morgen wel even langs bij de T-Mobile winkel, kijken of zij er iets mee kunnen.
<<

Anoniem149

Bericht 09 Mei 2015 16:02

Zelfs in de winkel kunnen ze er niks mee, dat wordt dus toch naar de Apple store van de week.

Als ik mijn fabrieksinstellingen terug zet en mijn back up niet terug zet, dan ben ik alles kwijt denk ik he? Want dat is het enige dat ik zelf nog kan bedenken.

Terug naar Algemeen