Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Waarom ben jij trots op jezelf?

<<

Anoniem185

Bericht 20 Apr 2015 20:57

Waarom ben jij trots op jezelf?

Ik ben vandaag trots op mezelf vanwege het bloedprikken. Vorige maand heb ik geleerd bloed te prikken, heb het bij een stuk of 15 mensen gedaan, maar de afgelopen drie weken geen kansen meer gehad (op eentje na en dat mislukte :( ). Nu moest ik vandaag bij iemand prikken en die zei dat hij moeilijke aderen had en dat ze met een babynaaldje prikken normaal. Nu vond ik het wel meevallen en heb met een gewone naald geprikt, van de eerste keer raak! Patiënt was helemaal onder de indruk. Hij zei dat ik het dan wel heel goed geleerd had!

:hulde:

Waarom zijn jullie trots op jezelf vandaag?
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Apr 2015 21:49

Re: Waarom ben jij trots op jezelf?

Wat goed van je. Moet een fijn gevoel zijn dat zo iets dan vandaag in 1x lukt.

Ik ben trots op mezelf omdat ik het best wel goed doe op mijn werk. Ik weet ook wel dat ik het goed doe maar twijfelde de afgelopen jaren toch wel eens en vond het soms niet iets speciaals wat ik allemaal doe en hoe ik het doe. Kreeg vandaag te horen van een vrij nieuwe collega van me (werkt er al meer dan jaar maar is dan toch vrij nieuw vergeleken met anderen en kijkt er dan nog wat meer van afstand naar) dat hij toch wilde noemen dat hij niet veel mensen kent die zo snel kunnen schakelen dan ik en dat ik het waarschijnlijk niet van anderen te horen krijg maar dat er echt over gesproken wordt hoe ik het voor elkaar heb en dat het bedrijf het niet zou weten hoe ze het zonder mij moeten doen. Ok, iedereen is in de praktijk onmisbaar maar het is toch wel leuk om het op eens op deze manier te horen.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem185

Bericht 20 Apr 2015 22:26

Dat is zeker leuk om te horen Rapa Nui!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 20 Apr 2015 22:52

Ik ben trots op mezelf, omdat ik eens echt gedaan heb, wat ik wilde doen vandaag. Top!
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 21 Apr 2015 11:50

Ik ben trots op mezelf dat ik er stilaan in slaag alles op de rails te krijgen, weliswaar met hulp, maar het lukt. En ik ben er trots op dat ik voor mezelf kan opkomen nu en dat ik voor mezelf zorg. Ik voel me terug goed in mijn vel doordat ik weer meer aandacht aan mezelf geef.
AfbeeldingAfbeelding

Terug naar Algemeen