Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Stel je hebt een grote geldprijs gewonnen...

<<

Anoniem198

Bericht 18 Apr 2015 10:32

Stel je hebt een grote geldprijs gewonnen...

Waar geef je het dan aan uit? Nee grapje dat wilde ik niet vragen :razz:

Wat ik wel wil vragen....

Zou je de volgende dag dan naar je werk gaan? Je hebt een paar ton gewonnen.
Wie informeer je naast je partner als eerste?
Wie als laatste en waarom?
Wie helemaal nooit en waarom?
Waar geef je de eerste 50 euro aan uit?
<<

Anoniem107

Bericht 18 Apr 2015 10:37

Re: Stel je hebt een grote geldprijs gewonnen...

Zou je de volgende dag dan naar je werk gaan? Je hebt een paar ton gewonnen. Ja, een paar ton is niet genoeg om te stoppen met werken en ik kan niet zomaar even een dagje vrij nemen :wink:
Wie informeer je naast je partner als eerste?Eh, onze ouders denk ik. Omdat we dan ook wel iets leuks met hen willen doen.
Wie als laatste en waarom? Oh, geen idee, die persoon zal in elk geval geen bewust 'laatste' zijn.
Wie helemaal nooit en waarom? Ik denk dat ik verder liever sowieso niet teveel mensen informeer.
Waar geef je de eerste 50 euro aan uit? Waarschijnlijk een rekening, eerst de rekeningenen daarna leuke dingen :wink:
<<

Anoniem154

Bericht 18 Apr 2015 10:50

Victoria schreef:Waar geef je het dan aan uit? Nee grapje dat wilde ik niet vragen :razz:

_Nee, ga gewoon aan het werk. Sowieso zullen collega`s er niets vanaf weten, dus kan moeilijk ineens wegblijven.
_ eerst niemand. Wellicht na een tijdje ouders
_ naast ouders krijgt niemand het te weten
_zie boven. Wij zullen niet excessief en opvallend anders gaan leven, en van dit soort bedragen krijg je alleen maar scheve ogen en spanningen. Nee, is de moeite niet.
_etentje met man
<<

Anoniem119

Bericht 18 Apr 2015 10:54

Zou je de volgende dag dan naar je werk gaan? Je hebt een paar ton gewonnen. Ja hoor, ik werk met plezier dus zou niet acuut stoppen, voor een paar ton iig zeker niet. Wel zou ik zsm vakantie opnemen. Of een onbetaalde sabbatical
Wie informeer je naast je partner als eerste?ouders en broer en zus
Wie als laatste en waarom? collega's zal ik er niet zo snel over informeren, omdat t ze niets aan gaat (tenzij ik die sabbatical op zou nemen haha). Hier op t forum zou ik ook huiverig zijn omdat ik weet hoe vreemd er af en toe wordt gedaan over hoge bedragen .
Wie helemaal nooit en waarom? vreemden.
Waar geef je de eerste 50 euro aan uit? in een lekker uitgebreid etentje steken met m'n vriend!
<<

Anoniem114

Bericht 18 Apr 2015 11:17

Zou je de volgende dag dan naar je werk gaan? Je hebt een paar ton gewonnen. Ja, hoor, ik vind m'n werk heel erg leuk!
Wie informeer je naast je partner als eerste? Beste vriendin, denk ik.
Wie als laatste en waarom? Euh.. Geen idee eigenlijk.
Wie helemaal nooit en waarom? Familie van vaders kant, omdat ik ze niet vertrouw.
Waar geef je de eerste 50 euro aan uit? Taart. Of iets leuks voor m'n vriend :)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 18 Apr 2015 11:37

Victoria schreef:Waar geef je het dan aan uit? Nee grapje dat wilde ik niet vragen :razz:

Zou je de volgende dag dan naar je werk gaan? Je hebt een paar ton gewonnen. Ja hoor, een paar ton is nou niet echt genoeg om de rest van mijn leven van te rentenieren :P
Wie informeer je naast je partner als eerste? mijn vader en mn vriendinnen
Wie als laatste en waarom? geen idee
Wie helemaal nooit en waarom? mijn zwager, heeftie nog meer om over te zeiken
Waar geef je de eerste 50 euro aan uit? een etentje met mn man en pa om het te vieren
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Apr 2015 11:53

Zou je de volgende dag dan naar je werk gaan? Ja, om op te zeggen :P Nee hoor, ik zou wel blijven werken maar veel minder.
Wie informeer je naast je partner als eerste? M'n ouders.
Wie als laatste en waarom? Mensen die ik toch al weinig spreek/geen goede band mee heb.
Wie helemaal nooit en waarom? Vreemden
Waar geef je de eerste 50 euro aan uit? 50 euro maar? Geen idee, denk aan een etentje om het te vieren. Maar wel voor iets meer dan 50 euro dan :P
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 18 Apr 2015 12:05

Ja, maar ik zou parttime gaan werken

Wie informeer je als eerste?
Mijn ouders, broer en mijn beste vriendin

Een aantal van mijn collega's. Ze zijn jaloers en nieuwsgierig

Vreemden

Kleding
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 18 Apr 2015 13:24

Zou je de volgende dag dan naar je werk gaan? Je hebt een paar ton gewonnen. Ja zou gewoon werken
Wie informeer je naast je partner als eerste? Mijn ouders
Wie als laatste en waarom? Geen idee
Wie helemaal nooit en waarom? Pff ook geen idee. Zou het niet wereldkundig maken op social media
Waar geef je de eerste 50 euro aan uit? Uit eten gaan
Afbeelding
<<

Anoniem315

Bericht 18 Apr 2015 13:34

Zou je de volgende dag dan naar je werk gaan? Je hebt een paar ton gewonnen. Ja. Dat gaat gewoon door en wil ik niet opzeggen.
Wie informeer je naast je partner als eerste? Mijn ouders.
Wie als laatste en waarom? Broers en zussen. Omdat ik het verder alleen mijn ouders en schoonouders zou vertellen en daarnaast broers en zussen. Verder aan niemand.
Wie helemaal nooit en waarom? De rest van de wereld. Dus ook vrienden. Omdat ik profiteurs wil weren.
Waar geef je de eerste 50 euro aan uit? Een etentje.
<<

anoniem203

Bericht 18 Apr 2015 13:40

Zou je de volgende dag dan naar je werk gaan? Je hebt een paar ton gewonnen. Ja waarschijnlijk wel. Als het een paar miljoen was niet en dan kwam ik ook echt niet meer terug haha
Wie als laatste en waarom? Mijn schoonzus want die verteld ons ook nooit iets
Wie helemaal nooit en waarom? Vage kennissen, oud klasgenoten etc
Waar geef je de eerste 50 euro aan uit? Aan eten in een restaurant
<<

Anoniem140

Bericht 18 Apr 2015 13:44

Victoria schreef:

Zou je de volgende dag dan naar je werk gaan? Je hebt een paar ton gewonnen. Ja, zou die drie dagen gewoon door blijven werken.
Wie als laatste en waarom? Mijn vrienden, ik zou het niet voor mij kunnen houden, ben een veel te enthousiast persoon.
Wie helemaal nooit en waarom? Vreemden, kennisen
Waar geef je de eerste 50 euro aan uit? Uit eten met mijn ouders en vrienden. Neem ik gelijk iedereen mee en daarna de kroeg in. Maar dat redt ik dan niet op €50,-
<<

Anoniem178

Bericht 18 Apr 2015 14:00

Ja. Waarom overhaaste beslissingen nemen? Sowieso zou ik niet stoppen denk ik, ook niet bij miljoenen.

Ouders

Ehhhh, weet niet of ik überhaupt meer mensen zou informeren op wat goede vrienden na.

Iedereen die een pietsje verder staat. Anders zou ik misschien gaan twijfelen om de reden waarom ze met me omgaan, hoewel een paar ton misschien anders ligt.

Ehhhhh. Etentje om het te vieren ofzo?

Nou, volgens mij ben ik wat geld betreft een gelukkig mens, want ik heb dus echt geen idee. Nu is de kans nihil dat ik ooit zoiets win omdat we nergens aan meedoen, dat scheelt.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 18 Apr 2015 15:01

De volgende dag misschien niet, daarna wel weer, of ik zou aan mijn droom gaan werken.

Mijn ouders denk ik.

Verder hoeft niet iedereen het te weten, maar wat vrienden misschien?

Wie helemaal nooit en waarom?"
sommige familieleden die ik liever een tijd niet meer spreek

Een etentje, daarna mijn studieschuld afbetalen en verhuizen met vriend.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 18 Apr 2015 18:11

Zou je de volgende dag dan naar je werk gaan? Je hebt een paar ton gewonnen. Ja.
Wie informeer je naast je partner als eerste? Degene die als eerste de telefoon opneemt zus/moeder/vader/vriendin.
Wie als laatste en waarom? Zie vorige antwoord.
Wie helemaal nooit en waarom? Waarschijnlijk ben ik zo blij dat ik het aan iedereen vertel die ik tegenkom.
Waar geef je de eerste 50 euro aan uit? Het superleuke voerbakje voor de katten dat gewoon echt belachelijk duur is, maar ik stiekem best graag wil hebben. Echt heel onzinnig.
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 18 Apr 2015 18:22

zou je de volgende dag dan naar je werk gaan? Je hebt een paar ton gewonnen.
- Ja, zeker. Alleen ik zou denk ik wel minder gaan werken.

- Mijn ouders en zus

- Geen idee

- Ik zou het in ieder geval niet aan de grote klok hangen.

- Poeh, geen idee. Ik zou een leuk dagje uit plannen met mijn man en zoon.

De oma van mijn man heeft een paar jaar terug 25.000 euro gewonnen met een kraslot wat wij haar hadden gegeven! Toen wij het nieuws hoorden hebben we samen op de bank zitten wegdromen met wat wij met het geld zouden hebben gedaan op het moment dat wij het kraslot niet hadden weg gegeven.
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Anoniem154

Bericht 18 Apr 2015 18:37

O wat frustrerend lijkt me dat laced, heeft je man niet wat meegekregen :) ik zou me best een beetje schuldig voelen als ik een 'winnend' lot zou krijgen
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 18 Apr 2015 18:49

Wolbol; stiekem was het wel een teleurstelling dat net wij dat kraslot hadden gegeven. We hebben 2000 euro gekregen, dus dat is wel weer lief.
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 18 Apr 2015 19:24

Zou je de volgende dag dan naar je werk gaan?
Eh... Nee! Ik zou uiteindelijk wel weer willen werken maar per direct stoppen bij mijn huidige werk en een opleiding gaan volgen.

Mijn manager :smile: Haha nee ik denk onze ouders.

Geen idee.

Ik zou het niet geheim kunnen houden.

Lekker uit eten met z'n allen.
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 18 Apr 2015 20:40

Zou je de volgende dag dan naar je werk gaan? Je hebt een paar ton gewonnen. ja ik zou gewoon naar mijn werk gaan
Wie informeer je naast je partner als eerste? mijn ouders, zusje en vriendinnen
Wie als laatste en waarom? De rest van de wereld, geld doet rare dingen met mensen
Wie helemaal nooit en waarom? De meeste mensen om dezelfde reden als hierboveb
Waar geef je de eerste 50 euro aan uit? Ik denk aan uit eten gaan om het te vieren
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 19 Apr 2015 08:33

Ik zou gewoon naar het werk gaan. Je werkt niet alleen voor het geld toch.

Natuurlijk vertel ik het eerst mijn man en daarna mijn appgroep. Verder niemand.

Het eerste geld zou ik uitgeven aan Tony chocolademelk. Dat lijkt me zo lekker maar ik koop het niet omdat het zo duur is.
R. 2013💙
D. 2016💜
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 19 Apr 2015 10:39

Ik zou gewoon naar mijn werk gaan want ik werk zeker niet alleen voor het geld.

Het liefst zou ik het aan niemand vertellen om ook geen gezeur te krijgen. Ik denk dat ik het aan naaste familie zou vertellen dat binnen de kortste keren toch het hele dorp het wel zou weten.

Ik denk dat ik eerste geld bv besteed aan een etentje/uit eten gaan om het te vieren.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem131

Bericht 19 Apr 2015 10:44

Zou je de volgende dag dan naar je werk gaan? Je hebt een paar ton gewonnen.Ja. Mijn werk is te leuk om mee te stoppen.
Wie informeer je naast je partner als eerste?Een paar vrienden
Wie als laatste en waarom?Behalve de vriendinnen vertel ik het niemand. Geld zorgt voor afgunst.
Wie helemaal nooit en waarom? Zie hierboven
Waar geef je de eerste 50 euro aan uit? Een hele goede rode wijn.
<<

Zero

Bericht 19 Apr 2015 11:39

Zou je de volgende dag dan naar je werk gaan? Je hebt een paar ton gewonnen. Een paar ton? Ja. Dat is niet genoeg om het bijltje er bij neer te gooien en ik heb ook echt plezier in mijn werk.
Wie informeer je naast je partner als eerste? Welke partner? :cry: Mijn ouders of mijn zusje
Wie als laatste en waarom? De belastingdienst, ik mag ze niet zo
Wie helemaal nooit en waarom? De boeven, want die komen anders geld bij me stelen
Waar geef je de eerste 50 euro aan uit? 50 euro maar? Nou, dan bier waarschijnlijk
<<

Fauve

Major Yipyapper

Bericht 19 Apr 2015 12:00

Zou je de volgende dag dan naar je werk gaan? Je hebt een paar ton gewonnen. - Ja waarom niet? Dat gaat gewoon door. Alleen bij een aantal miljoen euro zou ik per direct niet meer komen en niet meer dit werk willen doen.
Wie informeer je naast je partner als eerste? - Mijn moeder. Omdat zij oprecht blij zou zijn.
Wie als laatste en waarom? - Jaloerse mensen.
Wie helemaal nooit en waarom? - Ik denk dat ik verder niemand informeer erover. Krijg je alleen maar negativiteit van.
Waar geef je de eerste 50 euro aan uit? -Geen idee.
04-2014
10-2015
Volgende

Terug naar Algemeen