19 Apr 2015 09:43 door Anoniem119
Lana er zijn toch ook genoeg andere Android modellen als je de Galaxy S6 minder mooi vindt? Ik vind de HTC One serie bijvoorbeeld heel erg mooi.
Marni, dat probleem had ik ook, dat niet kunnen personaliseren. Dat was één van de redenen dat ik overgestapt ben op Android. Maar dat was ook een beetje een deceptie, want Android heeft nu bijv weer iets achterlijks dat je je telefoon niet meer op stil kunt zetten waarbij je wekker wel af gaat. Je kunt wel op stil zetten, maar dan alleen echt alles stil, gaat je wekker ook niet af. Of op trilstand met je wekker. Maar dat wil ik niet, zeker niet als ik overdag slaap want dan trilt ie als ik whatsappjes krijg en dan word ik wakker. Ik kan er zo slecht tegen als een telefoon bepaald voor mij wat ik handig vind.
Maar wat ik al zei: De integratie met alle andere apparaten is beter en over 't algemeen kun je alsnog meer instellen bij Android, dus ik blijf uiteindelijk wel daar bij. Heel soms twijfel ik nog, maar ik vind het bijvoorbeeld heerlijk om agenda's, notities en alles te kunnen delen met m'n vriend, dus praktisch gezien wil ik gewoon bij Android blijven.
Ik denk dat ik hierna voor een HTC of Sony Xperia ga.