Doodziek meisje heeft maar 1 wens, kaartjes krijgen.
Verschrikkelijk zeg!
Heb gelijk een kaartje gepakt die ik zo de bus op ga doen.
Wie doet er mee?
Wat moet ik er in godsnaam op zetten? Straks komt het verkeerd over ofzo.
Yadira schreef:Ik heb al een kaartje gestuurd.

Tabbie schreef:Wat moet ze met al die kaartjes? Ik vind het raar dat dat je enige wens is.. Misschien ben ik gewoon achterdochtig
Tabbie schreef:Wat moet ze met al die kaartjes? Ik vind het raar dat dat je enige wens is.. Misschien ben ik gewoon achterdochtig
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
Maple schreef:http://www.omroepgelderland.nl/web/nieuws-1/2088666/postbode-in-winterswijk-heeft-het-zwaar-honderden-kaartjes-op-weg-naar-isa.htm#.VSewvHBUerV
Reva schreef:Tabbie schreef:Wat moet ze met al die kaartjes? Ik vind het raar dat dat je enige wens is.. Misschien ben ik gewoon achterdochtig
Achterdochtig over het feit dat een doodziek kind van drie wat niks kan opfleurt van kaartjes die elke dag door de brievenbus thuis vallen. Wow.
caribbeanlover schreef:Alles gaat moeizaam bij haar dus praten ook, een kind van 3 kan dat sowieso niet veel en dus vraag ik me alleen af hoe zij erop is gekomen dat ze kaarten wil.
Tabbie schreef:caribbeanlover schreef:Alles gaat moeizaam bij haar dus praten ook, een kind van 3 kan dat sowieso niet veel en dus vraag ik me alleen af hoe zij erop is gekomen dat ze kaarten wil.
Dit dus een beetje.
De kleine hier kon trouwens heel erg veel babbelen hier toen ze 3 was. Maar ik zie in het filmpje idd dat het bij haar ook moeizaam gaat, dus heel logisch dat haar moeder het woord doet.
caribbeanlover schreef:Tabbie schreef:caribbeanlover schreef:Alles gaat moeizaam bij haar dus praten ook, een kind van 3 kan dat sowieso niet veel en dus vraag ik me alleen af hoe zij erop is gekomen dat ze kaarten wil.
Dit dus een beetje.
De kleine hier kon trouwens heel erg veel babbelen hier toen ze 3 was. Maar ik zie in het filmpje idd dat het bij haar ook moeizaam gaat, dus heel logisch dat haar moeder het woord doet.
Ze kan amper wat en blijkbaar wordt ze van kaarten ontvangen blij. Wat moet en kan ze anders dan nog?
Tabbie schreef:
Nou zeg, het zal niet de eerste keer zijn dat dit voorbij komt en ook niet de laatste keer. Ik vind het heel erg. En als ze vrolijk wordt van enveloppen openmaken, Top!
Ik vind het echter fijner dat te horen van het kind zelf. Ik ken dat kind toch niet persoonlijk, dus hoe kan ik dan weten dat ze daarvan blij wordt. Iedereen wordt van iets anders blij. Weet jij het, misschien wilt ze graag paardenkaartjes of iets, kan toch ook.
Het zal niet de eerste of laatste keer zijn dat er zo bekendheid komt en daarmee een soort sociale 5-minutes-of-fame.
Ik zeg toch niet dat je geen kaartje moet sturen. Ik trek alleen vraagtekens bij dergelijke oproepen die viral gaan. Sorry daarvoor, maar ik denk weleens dat er een soort aandachtroep achterzit van andere mensen dan het doodzieke kind.
Dus ik trek het in zijn algemeen in kwestie, omdat ik het zo vaak tegen kom. Heeft niets te maken met dit specifieke kind en dat zij er vrolijk van wordt. Wel vind ik het jammer dat dit dan de enige is wat haar nu nog vrolijk kan maken.
Tabbie schreef:caribbeanlover schreef:Alles gaat moeizaam bij haar dus praten ook, een kind van 3 kan dat sowieso niet veel en dus vraag ik me alleen af hoe zij erop is gekomen dat ze kaarten wil.
Dit dus een beetje.
Tabbie schreef:Valt dus onder onpopulaire gedachtes.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers