Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Nog verder op door gaan of laten zitten?

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 14 Apr 2015 20:03

Nog verder op door gaan of laten zitten?

Wij hadden een dettol no touch, deze ging uit zichzelf zeep geven, als het licht uit ging deed hij standaard en ik heb een keer op zondagochtend de boel vervangen, en hele dag weggeweest, en savonds zat heel mijn aanrecht onder het zeep. Ik baalde hier van want ik vind het een duur product. Ik heb een foto er van gemaakt en een mail adres gevonden van de klantenservice, dit gemaild met de foto erbij. Kreeg antwoord terug dat ik de batterijen moest vervangen, aangegeven dat dit niet hielp. Toen moest ik iets schoon maken, weer aangegeven dat het niet hielp. Toen het antwoord gekregen dat ik een nieuwe zou krijgen, ze wilde graag een of andere code en mijn adres. Dit gegeven, en vervolgens geen antwoord meer gekregen, dus ik ging er vanuit dat het werd op gestuurd. Na 2 weken niks gehoord of ontvangen te hebben, heb ik een mail gestuurd, na een week geen antwoord, weer een mail gestuurd, weer geen antwoord en weer een mail gestuurd. Toen heb ik ze via FB opgezocht en de hele mailwisseling in een prive berichtje geplaatst. En aan gegeven dat ik de gang van zaken echt niet netjes vond en dat ik op zijn minst een antwoord wilde.
2 dagen later kreeg ik via FB een berichtje terug, met het antwoord," Dit is niet fijn u kunt de klantenservice bellen en dan wordt u verder geholpen" Tja en toen heb ik voor het eerst een niet heel aardig antwoord terug gestuurd. Dat ik dit echt geen klantenservice vind, dat ik al 6 weken bezig ben met iets en dat ik dan het antwoord krijg "dat is niet fijn" en vervolgens zelf er weer verder achter aan kan gaan. Verder heb ik aangegeven dat ze al in diverse mailtjes mijn adres hebben kunnen vinden en dat ik er vanuit ga dat zij mij nu gewoon een nieuwe opsturen en dat ik daar niet weer zelf achter aan moet gaan. Dit was gisteren.
Vandaag heb ik een pakketje ontvangen met daar in een nieuwe. Hartstikke fijn natuurlijk maar het blijft in mijn ogen op een manier gaan die niet netjes is. Ik vind dit geen klantenservice. Ze hadden in mijn ogen mijn bericht kunnen antwoorden dat ze iets zouden gaan opsturen.
Nu vraag ik me af zou ik antwoorden met bedankt voor het opsturen. En verder niks, of zal ik gewoon niks antwoorden (doen zij tenslotte ook niet) of zou ik toch aangeven dat ik de manier waarop dit gaat echt niet netjes vind.

Oke ik weet dat ik me echt druk maak om iets heeeeel onbelangrijks, maar ik heb echt een schijtdag achter de rug en gisteren ook al dus dit frustreer me enorm :confused:

Wat zouden jullie doen :)
:heart: :heart: 2011
<<

anoniem213

Bericht 14 Apr 2015 20:05

Re: Nog verder op door gaan of laten zitten?

Ik denk eigenlijk dat het opsturen gewoon best lang geduurd heeft en dat dit dus nog voortgekomen is uit je eerste mailwisseling. En eind goed, al goed toch?
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 14 Apr 2015 20:07

zou gewoon een bedankje sturen. Nu ben ik wel benieuwd hoe jij een mail adres of hun facebook gevonden hebt. Zoek me suf erna
Afbeelding
<<

Anoniem107

Bericht 14 Apr 2015 20:09

Ik zou gewoon een bedankje sturen. Wat zou je verder willen bereiken dan?
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 14 Apr 2015 20:12

June, nee hoor dat denk ik echt niet dat het opsturen zo lang heeft geduurd. Ik denk echt dat het sinds gisteren komt.

Maple, dat het andere mensen makkelijker wordt gemaakt de volgende keer. Dat ze een cursus klantenservice gaan volgen :ja:

Sarah, de informatie die June, hier neer had gezet daar heb ik gebruik van gemaakt.

<<

Fantine

Bericht 14 Apr 2015 20:12

Ik zou een bedankje sturen en het daarbij laten. Ze gaan echt niet op hun knieën om jou een excuus aan te bieden. Je hebt een nieuwe dus who cares toch!?
<<

anoniem213

Bericht 14 Apr 2015 20:13

Studiebol schreef:June, nee hoor dat denk ik echt niet dat het opsturen zo lang heeft geduurd. Ik denk echt dat het sinds gisteren komt.

Maple, dat het andere mensen makkelijker wordt gemaakt de volgende keer. Dat ze een cursus klantenservice gaan volgen :ja:

Sarah, de informatie die June, hier neer had gezet daar heb ik gebruik van gemaakt.

Ik denk dat het heel averechts gaat werken.
<<

Anoniem119

Bericht 14 Apr 2015 20:14

Ik zou bedanken. Ze hebben je juist verrast door zonder iets te zeggen toch een nieuw product op te sturen. Vind dat gewoon netjes.

De communicatie klinkt wel heel omslachtig maar uiteindelijk is het toch opgelost?

Jk zou gewoon bedankje sturen.
<<

Anoniem107

Bericht 14 Apr 2015 20:14

June schreef:
Studiebol schreef:June, nee hoor dat denk ik echt niet dat het opsturen zo lang heeft geduurd. Ik denk echt dat het sinds gisteren komt.

Eens. Het kan ook zomaar zijn dat het in jouw geval een kwestie van domme pech was, natuurlijk..
<<

anoniem203

Bericht 14 Apr 2015 20:20

Ik zou het laten rusten. Je hebt nu een nieuwe dus je hebt gekregen wat je wilde. Dit staat er nu heel bot maar dit bedoel ik anders :P

Ik weet niet waar je 'm hebt gekocht maar bij de winkel (Etos/Kruitvat) had je waarschijnlijk zonder problemen een nieuwe gekregen en had het je een hoop frustratie gescheeld.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 14 Apr 2015 20:38

Maple schreef:
June schreef:

Eens. Het kan ook zomaar zijn dat het in jouw geval een kwestie van domme pech was, natuurlijk..

Ja ik bedoel niet dat ik dat ga zeggen, maar maple vraag wat ik wil bereiken. Nou ik wil bereiken dat ze het beter doen bij een ander. En natuurlijk kan het domme pech zijn. Aan de andere kant, iemand leest die mailtjes bij de klantenservice toch dan lees je toch dat ik nu al 6 weken aan het mailen ben dan is het eerste wat je doet toch meteen terug mailen?
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 14 Apr 2015 20:39

Ava schreef:Ik zou het laten rusten. Je hebt nu een nieuwe dus je hebt gekregen wat je wilde. Dit staat er nu heel bot maar dit bedoel ik anders :P

Ik weet niet waar je 'm hebt gekocht maar bij de winkel (Etos/Kruitvat) had je waarschijnlijk zonder problemen een nieuwe gekregen en had het je een hoop frustratie gescheeld.

Denk je dat echt? Heb ik echt nog nooit over na gedacht.. heb eigenlijk ook geen idee waar we hem gekocht hebben..
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 15 Apr 2015 08:52

Ik zou het lekker laten zitten. Je hebt je doel toch bereikt?

♥♥
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 15 Apr 2015 09:05

Laten zitten. Ik zou ook gen bedankje sturen. Waarschijnlijk ga je dan toch nog hopen op een reactie daar op en die komt niet en dan ben je nog gefrustreerder.
#teammaple🍁
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Apr 2015 09:19

Ik zou het ook lekker laten zitten. Je hebt een nieuwe gekregen, dan zou het voor mij verder prima zijn.
2012 & 2016
<<

Emmeve

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 15 Apr 2015 10:01

Ook ik zou het laten zitten. Maar zou geen bedankje sturen.
If only wishes could be dreams and all my dreams could come true..
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 15 Apr 2015 10:09

Het resultaat is goed, dus ik zou het ook laten zitten omdat het me al genoeg aandacht had gekost.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 15 Apr 2015 11:00

Teun schreef:Het resultaat is goed, dus ik zou het ook laten zitten omdat het me al genoeg aandacht had gekost.

Dit dus. Lekker laten zitten, zou me echt teveel gedoe zijn om hier nog verdere energie aan te besteden. Maar mezelf kennende had ik ook al een nieuwe gekocht ipv dit.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Apr 2015 11:12

Helemaal eens met Caro. Ik was er hooguit mee terug gegaan naar de winkel waar ik hem van had, maar er verder niet zoveel moeite voor gedaan.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018

Terug naar Algemeen