Nog verder op door gaan of laten zitten?
2 dagen later kreeg ik via FB een berichtje terug, met het antwoord," Dit is niet fijn u kunt de klantenservice bellen en dan wordt u verder geholpen" Tja en toen heb ik voor het eerst een niet heel aardig antwoord terug gestuurd. Dat ik dit echt geen klantenservice vind, dat ik al 6 weken bezig ben met iets en dat ik dan het antwoord krijg "dat is niet fijn" en vervolgens zelf er weer verder achter aan kan gaan. Verder heb ik aangegeven dat ze al in diverse mailtjes mijn adres hebben kunnen vinden en dat ik er vanuit ga dat zij mij nu gewoon een nieuwe opsturen en dat ik daar niet weer zelf achter aan moet gaan. Dit was gisteren.
Vandaag heb ik een pakketje ontvangen met daar in een nieuwe. Hartstikke fijn natuurlijk maar het blijft in mijn ogen op een manier gaan die niet netjes is. Ik vind dit geen klantenservice. Ze hadden in mijn ogen mijn bericht kunnen antwoorden dat ze iets zouden gaan opsturen.
Nu vraag ik me af zou ik antwoorden met bedankt voor het opsturen. En verder niks, of zal ik gewoon niks antwoorden (doen zij tenslotte ook niet) of zou ik toch aangeven dat ik de manier waarop dit gaat echt niet netjes vind.
Oke ik weet dat ik me echt druk maak om iets heeeeel onbelangrijks, maar ik heb echt een schijtdag achter de rug en gisteren ook al dus dit frustreer me enorm

Wat zouden jullie doen
2011