Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Vakantieveilingen, hier kan ik zeker niks mee?

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 24 Apr 2015 12:36

Vakantieveilingen, hier kan ik zeker niks mee?

Voor de bruiloft hebben wij van een goede vriendin een waardebon gekregen voor een minicruise naar Newcastle. Super leuk cadeau en wij waren er ontzettend blij mee. We wilden meteen gaan boeken, maar bij het boeken bleek al dat het alleen op doordeweekse dagen kon, niet in weekenden. Dus we hebben allebei geprobeerd vrij te regelen, maar dat bleek niet heel makkelijk, zeker niet omdat we allebei net al twee weken vakantie achter de rug hebben. Het kost ook minimaal twee en een halve dag, en het lukte gewoon niet om dezelfde dagen vrij te krijgen.
Uiteindelijk de moed opgegeven en een mailtje gestuurd naar Vakantieveilingen, of het misschien mogelijk is om (uiteraard tegen betaling) de cruise in het eerste weekend van mei te boeken. Geen reactie gekregen, dus ik heb net gebeld en er werd mij uitgelegd dat dit niet kan en dat het dan jammer maar helaas, pech is.

Ik vind dat een beetje lullig. Ik snap wel dat die einddatum van de waardebon bekend is bij aanschaf enzo, maar ik ben bereid om bij te betalen, dus waarom zo moeilijk doen?

Denken jullie dat ik hier nog iets mee kan? Ik vind het ook zo lullig voor die vriendin, zij heeft er geld aan uitgegeven en dat wordt nu gewoon weggegooid. Ik baal er echt van.

♥♥
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Apr 2015 12:44

Re: Vakantieveilingen, hier kan ik zeker niks mee?

Logisch dat je baalt maar dit zijn van die cadeaus die altijd leuk lijken maar vaak tegenvallen door de kleine lettertjes. Proberen op marktplaats te verkopen en dan zelf met dat geld evt dat reisje boeken op een tijdstip dat jullie uitkomt. Er zijn best wel vaak aanbiedingen. Dan heb je wel het idee van het cadeau van je vriendin.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 24 Apr 2015 12:49

Oh wat een goeie tip Rapa Nui! Dat ik daar zelf niet aan heb gedacht :palm:

♥♥
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 24 Apr 2015 12:56

Kun je niet iets regelen met de maatschappij van de boot? Vakantieveilingen is ook maar een organistatie die ertussenin zit en ze zetten de reservering door naar de rederij, lijkt me.
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 24 Apr 2015 13:22

Ook een slim idee Ster! Ik heb meteen een mailtje gestuurd (zit op mijn werk dus durfde niet zo goed te bellen, haha). Duimen!

♥♥
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 24 Apr 2015 13:30

Toch maar even gebeld en ook bij de rederij is er geen enkele mogelijkheid om (wederom tegen bijbetaling) iets te regelen. Balen!

♥♥
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Apr 2015 23:59

Vriendin bellen en de situatie uitleggen en vragen of zij er iets mee kan.

En anders idd, koopjeshoeken, mp, verkooptopic.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Marinaa_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 25 Apr 2015 07:53

Hier kun je inderdaad niets meer mee.
Zou de bon proberen te verkopen of Marktplaats of iemand in je omgeving er blij mee maken!

Terug naar Algemeen