over warmte. Het was de eerste warme dag van het jaar en het was heerlijk. Het is ook nooit goed 
Jip schreef:Ik heb ook gewerkt. Maar misschien heb ik het gewoon niet zo snel warm of zo. Haha! Ik vind mensen altijd zo overdrijven als ze op zo'n dag als gisteren al lopen te puffen dat het zo warm is. Hoe moet dat dan als het een keer 30 graden is met die mensen?

Jip schreef:Ik heb ook gewerkt. Maar misschien heb ik het gewoon niet zo snel warm of zo. Haha! Ik vind mensen altijd zo overdrijven als ze op zo'n dag als gisteren al lopen te puffen dat het zo warm is. Hoe moet dat dan als het een keer 30 graden is met die mensen?
Ben vast een beetje snel aangebrand doordat ik nogal weinig heb geslapen de afgelopen week.JustMeDaan schreef:Ik heb het altijd slecht in de zomer, ik loop namelijk in de winter het liefste in een shirtje. Ik heb het erg snel heel warm. Op mijn werk loopt het zweet met straaltjes van mijn hoofd tijdens de ochtendzorg. Vind ik dat fijn? Nee want het geeft me een heel onprettig vies benauwd gevoel. Maar ik kan er niks aan doen ik ben nu eenmaal zo. Dus een dag als gisteren dan heb ik het warm ja. En met 30 graden vind ik het om te stikken zo benauwd, geeft me altijd een naar,loom, benauwd en drukkend gevoel als ik stil zit gaat het wel maar zodra ik beweeg ga ik meteen transpireren. Maar dat is voor iedereen anders toch. Ik loop dus in de winter niet te bibberen, want dan heb ik het vaak gewoon lekker. Ben jaloers op de mensen die lekker in de zon kunnen liggen, ik begeef me in de zomer het liefste binnen bij een waaier of echt in de schaduw.
Maargoed, ik heb gisteren niemand horen klagen. Ik kan me er ook weinig bij voorstellen eigenlijk. Het enige wat ik me kan bedenken is dat die mensen gewoon niet op die warmte hadden gerekend en nog in winterjas/winterkleding over straat gingen. Ja, dan is het inderdaad wel even warm, haha 
Maple schreef:JustMeDaan schreef:Ik heb het altijd slecht in de zomer, ik loop namelijk in de winter het liefste in een shirtje. Ik heb het erg snel heel warm. Op mijn werk loopt het zweet met straaltjes van mijn hoofd tijdens de ochtendzorg. Vind ik dat fijn? Nee want het geeft me een heel onprettig vies benauwd gevoel. Maar ik kan er niks aan doen ik ben nu eenmaal zo. Dus een dag als gisteren dan heb ik het warm ja. En met 30 graden vind ik het om te stikken zo benauwd, geeft me altijd een naar,loom, benauwd en drukkend gevoel als ik stil zit gaat het wel maar zodra ik beweeg ga ik meteen transpireren. Maar dat is voor iedereen anders toch. Ik loop dus in de winter niet te bibberen, want dan heb ik het vaak gewoon lekker. Ben jaloers op de mensen die lekker in de zon kunnen liggen, ik begeef me in de zomer het liefste binnen bij een waaier of echt in de schaduw.
Ja, dat je met 30 graden klaagt kan ik begrijpen, alles hoger dan 25 graden vind ik zelf ook niet prettig meer werken. Ik kan sowieso slecht tegen warmte en als ik dan moet werken heb ik het inderdaad ook zwaar. Maar daar gaat het nu niet om toch? Het was nu 19 graden en dan ben ik het wel met Jip eens dat het ietwat vreemd is om nu al te gaan verzuchten dat het zó warm isMaargoed, ik heb gisteren niemand horen klagen. Ik kan me er ook weinig bij voorstellen eigenlijk. Het enige wat ik me kan bedenken is dat die mensen gewoon niet op die warmte hadden gerekend en nog in winterjas/winterkleding over straat gingen. Ja, dan is het inderdaad wel even warm, haha
Jip schreef:JmD als je het zo stelt dan is het inderdaad vervelend dat je het altijd warm hebt. Ik heb het snel koud. Maar met min 10 klaag ik eigenlijk ook niet dat het koud is. Ik kleed me er goed op en vind het heerlijk buiten dan. Maar als je het warm hebt is het wat moeilijker om je er op te kleden!

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers