Als je 5 forummers zou mogen kiezen...
(Maar eens een luchtig topic na topic dat uit de hand liep gisteren/vandaag)- Poubelle: ik denk dat zij een heel leuke forummer is met wie je gezellig en relaxt kan borrelen en ondertussen over van alles en nog wat kan kletsen: de zin en onzin van het leven.
- Nougat: gebaseerd op het contact (PM's) en haar visie op onderwerpen hier, ben ik wel benieuwd hoe ze in het echt is. Als 10 forummers X denken, komt zij vaak met standpunt Y. Dat vind ik niet per se irritant, omdat ze daarin ook de andere kant van een situatie schetst.
- Siem: ze reageert hier inhoudelijk op een weloverwogen manier en ik ben altijd geïnteresseerd in haar inbreng/zienswijze, die ze zo weet te verwoorden dat het je aan het denken zet en ik dit met plezier lees.
- Charles: inhoudelijk sterk met humor. Dat lees ik met plezier en ik kan me amper voorstellen dat ze in het echt juist verlegen zegt te zijn.
- M-G: ze is hier zo lief en meelevend. Ik ben benieuwd naar haar geworden.
En jullie? Ik dacht dat 5 forummers best veel was, maar bij nummer 5 moest ik echt kiezen tussen meerdere forummers.
Reva ging ook door m'n gedachten, omdat wij elkaar hier niet echt liggen op het forum, maar daarom ben ik juist wel weer benieuwd of wij in het echt ook zo elkaars uitersten zijn. Denk alleen dat ik daar nooit achter ga komen. ;-)