Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Tablet vragenlijstje

<<

Amaryllis

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 21 Nov 2014 23:35

Tablet vragenlijstje

Hoi :)

Ik zit er aan te denken om een tablet voor mezelf te vragen/kopen voor sinterklaas/kerst/mijn verjaardag.

Het enige wat ik kan bedenken is dat een android tablet mij wel handig lijkt gezien we beide ook een android telefoon hebben.

Welke heb jij en waarom heb je voor deze gekozen?
Wat doe je er het meeste mee?
Heb je er ook internet op of gebruik je hem alleen thuis op Wifi?
Heb je er een toetsenbord bij?
Welke hoes heb je en waarom?

Ben benieuwd naar jullie antwoorden!
<<

Anoniem88

Bericht 21 Nov 2014 23:51

Re: Tablet vragenlijstje

* Ik heb een iPad. Dit omdat ik eerder een (goedkope) Android had en dat eigenlijk helemaal niet zo fijn vond werken, dus wilde ik het risico niet lopen, ik had toen een iPhone en daar was ik erg tevreden over, dus de keuze was eigenlijk ookal gauw gemaakt.
* Eigenlijk alles wel. Facebook, forum, internet, bankzaken, spelletjes, ik heb sinds kort zelfs een (heel erg basic) versie van Microsoft Word erop. Soms kijk ik ook tv via de KPN-app, of Uitzending Gemist. Eigenlijk gebruik ik m'n laptop helemaal niet meer.
* Ik gebruik alleen wifi. Ik kan trouwens via m'n telefoon wel een mobiele hotspot maken zodat ik via m'n iPad op de databundel van m'n mobiel abonnement 'werk', dat doe ik als ik m'n iPad wil gebruiken maar geen wifi voor handen heb.
* geen toetsenbord. Vind ik niet nodig.
* altijd dit soort hoesjes, wil altijd voor- en achterkant goed beschermd hebben.
Afbeelding
<<

Patsy

Bericht 22 Nov 2014 07:31

-Ik heb de Samsung galaxy tab 2. Ik heb voor deze gekozen omdat ik ook een Samsung telefoon had en deze mij goed beviel en ik hem prettig vond werken.
-Alles wat ik met mijn laptop ook deed en ik Lees er boeken op.
-Alleen Wi-Fi. Ik gebruik de tablet alleen maar thuis, ik heb hem wel gebruikt toen ik in het ziekenhuis lag, daar was ook Wi-Fi.
-Ik heb er geen toetsenbord bij, leek me overbodig.
-Ik heb hetzelfde hoesje als Dundas hierboven heeft geplaatst.
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 22 Nov 2014 09:48

Ik heb sinds kort een ipad. We hebben het al die tijd zonder tablet kunnen redden, maar nu we er één hebben, kan ik hem niet meer wegdenken en doe ik er echt alles op. We hebben hem gewonnen overigens, dus niet zelf bewust voor een ipad gekozen. Maar ik vind het een fijn ding! Ik doe er mijn bankzaken op, forum, mailen, uitzending gemist, nieuws lezen etc. Mijn laptop komt eigenlijk nauwelijks meer aan, tenzij ik echt met Word of Excel aan de slag moet. De ipad is trouwens ook gekoppeld aan de wifi printer, dus dat maakt het allemaal nog weer wat gemakkelijker. Ik heb trouwens hetzelfde hoesje als Katrien en Dundas!
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 22 Nov 2014 10:54

Welke heb jij en waarom heb je voor deze gekozen? Samsung tab4, dit was toen het nieuwste model en ik ben vaak wel tevreden over Samsung.
Wat doe je er het meeste mee? Internet, youtube en internetbankieren.
Heb je er ook internet op of gebruik je hem alleen thuis op Wifi? Ik gebruik hem alleen met Wifi.
Heb je er een toetsenbord bij? Nee.
Welke hoes heb je en waarom? Heb er een bij bol.com besteld, een handige maar niet al te dure. Geloof dat ie tussen de 10 en 20 euro zat.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ ♡ ♡ ♡
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 22 Nov 2014 11:05

- ipad 1. We hebben voor de rest ook alles van apple en wilden daarom geen android tablet.
Hij is wel heel erg aan vervanging toe omdat er geen updates meer zijn voor deze.

- internetten. Dingen opzoeken vooral. Verder wat nieuws lezen, pinterest etc.

- alleen wifi

- nee

- een hoes van Freitag. Gewoon omdat we die mooi vonden.
Maar hij ligt vaker zonder hoes.

Afbeelding
<<

Anoniem321

Bericht 23 Nov 2014 11:42

Amaryllis schreef:Hoi :)

Welke heb jij en waarom heb je voor deze gekozen? Een LG GTab, 8 inch
Wat doe je er het meeste mee? Surfen op internet
Heb je er ook internet op of gebruik je hem alleen thuis op Wifi?, alleen wifi
Heb je er een toetsenbord bij? Nee, als er veel getypt moet worden gebruik ik onze laptop
Welke hoes heb je en waarom? Ik heb er een softcover omheen, besteld via ebay en nog een hoes waar hij helemaal in kan, gekocht bij xenos voor een prikje. Makkelijk voor op vakantie

<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 23 Nov 2014 12:05

Amaryllis schreef:Welke heb jij en waarom heb je voor deze gekozen? Een samsung galaxy tab 2, destijds hadden we alleen maar android apparaten.
Wat doe je er het meeste mee? internetten, netflix kijken, af en toe een spelletje. Momenteel wordt hij het meest gebruikt door de kinderen in een speciale kids modus app
Heb je er ook internet op of gebruik je hem alleen thuis op Wifi? Alleen via Wifi
Heb je er een toetsenbord bij? Nee, veel typen vind ik niet fijn. Daarvoor gebruik ik mijn laptop.
Welke hoes heb je en waarom? Een witte (nep)leren, die je 360 graden in het rond kunt draaien. Ik heb ook een screen protector.
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Sawyer

Noob

Bericht 23 Nov 2014 12:45

Amaryllis schreef:
Wij hebben de Samsung Tabpro 12.2 inch. Wij hebben er voor gekozen omdat we allebei een Samsung telefoon hebben en omdat deze lekker groot is.

Wij gebruiken de tablet vooral thuis, kijken films of uitzending gemist. Ik doe er veel spelletjes op en het forum checken.

Wij gebruiken de tablet eigenlijk alleen thuis, dus alleen wifi.

Nog niet, willen we wel graag. Het typt prima op de tablet, maar met een toetsenbordje gaat het toch iets sneller.

Wij hebben een hoes via ebay gekocht. Omdat we een 12.2 inch tablet hebben zijn er nog maar weinig hoezen te vinden in de winkels hier. En als ze er wel zijn, dan ben je €60-€80 kwijt.
We hebben een hoes die je kunt open klappen, zodat de tablet ook rechtop kan staan.

<<

Amaryllis

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 23 Nov 2014 21:12

Bedankt meiden hier heb ik wat aan!

Ik ga denk ik voor de Samsung tablet 10.1 en dan de galaxy 4.
Wij hebben alles Samsung dus dan werkt het fijn hetzelfde. Ik ben benieuwd.
Morgen wordt hij al bezorgd! Dan moet ik nog even wachten tot ik hem mag gebruiken haha
<<

Anoniem87

Bericht 23 Nov 2014 21:22

Welke heb jij en waarom heb je voor deze gekozen? iPad Air, omdat ik Apple fan ben, ook een iPhone heb en omdat ik hem gewoon heel fijn te bedienen én mooi vind!
Wat doe je er het meeste mee? Internetten, films kijken, tv kijken, foto's maken
Heb je er ook internet op of gebruik je hem alleen thuis op Wifi? Gebruik hem alleen op wifi.
Heb je er een toetsenbord bij? Nee, ik kan heel goed met 2 vingers typen op het toetsenbord van Apple haha
Welke hoes heb je en waarom? Ik heb twee hoesjes, een plastic hoesje om de achterkant en ik heb een sleeve waar ik hem daarna in stop. Ben heel zuinig op m'n aaipattie (haha zo noem ik hem liefkozend :smile:)
<<

Fiene

Bericht 23 Nov 2014 21:25

Ik heb een Ipad mini en heb deze op mijn werk gekregen.
Spelletjes voor de kinderen in de klas, internetten en eigen spelletjes. En heel veel Pinterest;)

Ik gebruik hem zowel op school als thuis op Wifi

nee dat vond ik niet nodig.
Gewoon een goedkope vd Action. Wel eentje die ook het scherm beschermt.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 25 Nov 2014 18:59

Welke heb jij en waarom heb je voor deze gekozen? Ik heb een ipad mini 1. Ik heb hier toen voor gekozen toen hij net uit kwam en ik graag een tablet wilde die niet te groot was.

Wat doe je er het meeste mee? Internetten thuis op de bank en spelletjes , lezen en social media, ik gebruik hem op school voor de powerpointpresenaties en als achtergrond informatie tijdens de les.

Heb je er ook internet op of gebruik je hem alleen thuis op Wifi? Ik gebruik het voornamelijk met de wifi, afgelopen 2 weken zonder vast internet gezetten en toen van mijn telefoon voor korte tijd een hotspot gemaakt.

Heb je er een toetsenbord bij? ja, zeker omdat het een klein scherm is is het heel handig. Hierdoor heb ik echt een heel handige bank computertje gebouwd.

Welke hoes heb je en waarom? Mijn toetsenbord is ook gelijk een case. Hierdoor heb ik wel een dikkere ipad gekregen, maar mijn ipad is hierdoor extra beschermd. Soms wel handig.

Verder heb ik nog een sticker op mijn scherm zitten als extra bescherming. Deze heb ik erop geplakt nadat ik ineens een kras op mijn scherm had.

kareldegroot

Bericht 03 Apr 2015 23:43

- aangepast ivm reclame -
<<

Anoniem193

Bericht 03 Apr 2015 23:48

Leuke reclame zo

Terug naar Algemeen