25 Nov 2014 18:59 door Silly-One
Welke heb jij en waarom heb je voor deze gekozen? Ik heb een ipad mini 1. Ik heb hier toen voor gekozen toen hij net uit kwam en ik graag een tablet wilde die niet te groot was.
Wat doe je er het meeste mee? Internetten thuis op de bank en spelletjes , lezen en social media, ik gebruik hem op school voor de powerpointpresenaties en als achtergrond informatie tijdens de les.
Heb je er ook internet op of gebruik je hem alleen thuis op Wifi? Ik gebruik het voornamelijk met de wifi, afgelopen 2 weken zonder vast internet gezetten en toen van mijn telefoon voor korte tijd een hotspot gemaakt.
Heb je er een toetsenbord bij? ja, zeker omdat het een klein scherm is is het heel handig. Hierdoor heb ik echt een heel handige bank computertje gebouwd.
Welke hoes heb je en waarom? Mijn toetsenbord is ook gelijk een case. Hierdoor heb ik wel een dikkere ipad gekregen, maar mijn ipad is hierdoor extra beschermd. Soms wel handig.
Verder heb ik nog een sticker op mijn scherm zitten als extra bescherming. Deze heb ik erop geplakt nadat ik ineens een kras op mijn scherm had.
Ben benieuwd naar jullie antwoorden!